فراخوان چاپ کتاب مشترک «چهارمین کتاب سایت»

chap1500با سلام و عرض ادب
پس از گذشت حدودا سه سال از آغاز فعالیت سایت آکادمی ترانه ، مفتخریم که امروز در این مجموعه جوانان جویای نام و آتیه داری را گرد هم آورده ایم که آینده داران ترانه ی دهه ها و حتی سال های نه چندان دور این سرزمین خواهند بود. باتوجه به اقبال و حمایت مستمر جامعه‌ی ترانه سرایی از این مجموعه و از سوی دیگر انگیزه ی مثال زدنی کارورزان که پیش از این برای همگان مشخص گردیده است بر آن شدیم تا پس از تجربه ی چاپ موفق “سه کتاب” پیشین با عناوین «ساعت ۲۵» ، «چهل تکه تنهایی» و «پنجره بی پنجره» که با استقبال قابل توجه علاقه مندان همراه بود ، مجموعه ی جدیدی متشکل از ترانه های کارورزان آکادمی ترانه را روانه ی بازار کتاب نمائیم.
این کتاب ، آثار ترانه سرایانی که با ترانه های خود تمایل به حضور در این مجموعه دارند را به صورت رسمی و با مجوز وزارت ارشاد روانه بازار کتاب ایران میکند. (عزیزانی که در نوبت قبل جهت حضور در این کتاب اقدام کرده‌اند به تبصره شماره ۵ در این صفحه مراجعه نمایند)

۵۵شرایط چاپ ترانه و رِزِرو صفحه در کتاب برای کاربران :

۱– ترانه های ارسالی داوطلبان برای گزینش و چاپ در کتاب ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند ، وجود ایرادات محسوس وزنی ، قافیه ای و محتوایی در صورتی که به عنوان ایراد ترانه محسوب شود و سطحِ کلی کتاب را پائین بیاورد موجب عدم تائید ترانه خواهد شد از این رو پیشنهاد میشود علاقه مندان به حضور، برترین های خود را ارسال کنند .

۲– با توجه به اینکه کتاب به صورت مشترک و با حضور ترانه سرایان علاقه مند به حضور در این مجموعه چاپ میشود هزینه ی چاپ ، اتخاذ مجوز و پخش کتاب به صورت صفحه ای بین تمام داوطلبان تقسیم میشود .

*تعرفه ی رِزِرو صفحه

۴۰ هزار تومـان به ازای ۱ صـفـحه
۷۰ هزار تومـان به ازای ۲ صـفـحه
۱۰۰ هزار تومـان به ازای ۳ صـفـحه
۲۰۰ هزار تومـان به ازای ۶ صـفـحه
۳۰۰ هزار تومان به ازای ۱۰ صفحه (با حسب تخفیف)

هزینه پرداختی شما برای رزرو هر صفحه صرف موارد زیر میگردد:

هزینه ی انتشارات ، خرید کاغذ ، هزینه های معمول چاپ ، طراحی جلد ، صفحه بندی آثار ، پیگیری های قانونی برای گرفتن شابک و همچنین اخذ مجوز چاپ که موجب ثبت رسمی ترانه ها در ارشاد به نام سرایندگان میشود و نهایتا حقِ پخش به منظور ارائه شایسته ی کتاب در سراسر کشور که علاوه بر عقد قرارداد با انتشارات در صورت نیاز به پخش کننده های معتبر کتاب واگذار میگردد.

هر گونه اضافه بودجه ی احتمالی! در زمینه ی رفاه بیشتر کاربران در سایت ، و در مواردی همچون ارتقاء امکانات کاربری هزینه میگردد. (هر چند سابق بر این بخصوص در چاپ دو کتاب اول ، هزینه های نهایی چاپ از مبالغ دریافتی بیشتر بوده است)

نکته : هزینه ی سفارش کتاب و مبلغ پست برای ارسال کتاب ها به مولفین شامل موارد فوق نمیشود و به صورت مستقل پس از تحویل کتاب ها درب منزل شما توسط مامور پست دریافت میگردد ، مشخصن هزینه ی پست مبلغ قابل ذکری نمی باشد.

نکته ی مهم: با توجه به محدود بودن صفحات کتاب اولویت انتخاب با ترانه سرایانی ست که زودتر آمادگی خود برای حضور در این مجموعه را با مشخص کردن تعداد ترانه های ارسالی شان در کامنت ها اعلام کرده و نسبت به انجام مراحل بعدی (واریز هزینه و پر کردن فرم نهایی) اقدام نمایند

چگونگی ثبت درخواست برای حضور در کتاب مشترک:
کاربرانی که با توجه به شرایط فوق تمایل به حضور در دومین کتاب مشترک آکادمی ترانه را دارند:
۱- آمادگی خود برای حضور در کتاب را به همراه ذکر تعداد ترانه هایی که مایل به چاپ آن می باشند در کامنت ها اعلام نمایند
۲- از امروز تا نهایتا شنبه «۹ خرداد ماه» مبادرت به واریز هزینه ی رزرو صفحات خود به شماره کارت زیر نموده و پس از واریز با مراجعه به لینک «فرم نهایی» جزییات واریز و همچنین متن ترانه های خود را ارسال نمایند

شماره کارت :
۶۰۳۷۹۹۱۸۸۸۱۹۸۶۹۸ (جهت واریز به صورت کارت به کارت)

(از بانک ملی به نام احمد مصطفوی گلستانی)

 

*** «فرم نهایی» برای ثبت اطلاعات واریز و ارسال ترانه ها کلیک کنید ***

.

نکات مهم!
تبصره ۱ : به منظور ارسال ترانه ها از طریق فرم، الزامی است متقاضیان متن آثار خود را در یک فایل متنی (Word یا مشابه آن) ذخیره و آن را درفرم ضمیمه و ارسال نمایند. از ارسال فایل pdf خودداری نمایید
تبصره ۲ : کاربران گرامی در انتخاب نام آثار ارسالی خود دقت ویژه داشته باشند زیرا عنوان کتاب ، در صورت وجود گزینه های مناسب از بین نام آثار ارسالی انتخاب میشود . گزینشِ متفاوت نام میتواند شانس شما برای اینکه نام ترانه ی ارسالی تان به عنوان نام کلی کتاب انتخاب شود را افزایش دهد .
تبصره ۳ : در صورت عدم تایید ترانه جهت چاپ در کتاب به هر دلیل ، ابتدا از متقاضی درخواست میشود ترانه ی دیگری را جایگزین نماید در صورت عدم امکان جایگزینی و یا عدم تایید مجدد هزینه ی رزرو صفحه به کاربر بازگردانده میشود
تبصره ۴ : کامنت های این صفحه مختص به اعلام آمادگی کاربران برای حضور در دومین کتاب مشترک می باشد از این رو پرسش های خود را از طریق صفحه “سوالات و مشکلات” در این لینک با مدیریت مطرح نمایید.
تبصره ۵ : اسامی کاربرانی که همزمان با کتاب قبل برای حضور در کتاب چهارم اقدام نموده و ترانه های خود را ارسال کرده اند در یک فایل متنی ذکر شده است ، این عزیزان میتوانند لیست اسامی را از این لینک دانلود نمایند . در صورتی که در دوره ی قبل جهت رزرو صفحه اقدام نموده و نام خود را در این لیست نمی بینید از صفحه ی “سوالات و مشکلات” به مدیر سایت اطلاع رسانی نمایید.

نمونه کامنت برای اعلام آمادگی:
مایل به حضور در کتاب هستم با (…) ترانه ،
* (…) = تعداد ترانه

پانوشت الحاقی:
متقاضیان گرامی لطفا به نکات زیر در زمینه ترانه های ارسالی برای چاپ در کتاب توجه نمایید:
۱- ترانه هایی که در آنها از الفاظ ، عبارات و مضامینی مثل « بوسه ؛ آغوش ؛ خودکشی ؛ رگ بریدن و موارد مشابه » و همچنین محتوای سیاسی استفاده شده باشد توسط ارشاد تائید نشده و مجوز چاپ نمیگیرند از این رو ما نیز این آثار را برای چاپ در کتاب پذیرش نمی کنیم. لطفا در ارسال ترانه های خود دقت نظر کافی را داشته باشید
۲- ظرفیت هر صفحه از کتاب برای چاپ هر ترانه ، حداکثر «۹ بیت» (۱۸ سطر) می باشد از این رو متقاضیانی که ترانه های مورد نظر آنها برای چاپ بیشتر از «۹ بیت» است یا باید ترانه ی کوتاه تری را جایگزین و ارسال کنند یا در صورت تمایل به چاپِ ترانه هایی با ابیات بیشتر هزینه ی رزرو «۲ صفحه» را تقبل و پرداخت نمایند

دیگر مسائل روز سایت :
۱- مشکل پیام های خصوصی : علیرغم پیچیده شدن این ایراد فنی که مستلزم تغییرات بسیاری در سیستم سایت می باشد این مورد در دست بررسی ست و به زودی مشکل رفع خواهد شد
۲- مدیران سایت آکادمی ترانه تصمیم دارند به زودی نسخه ی جدیدی از سایت با امکانات و قابلیت های بیشتر جهت رفاه حال کاربران را طراحی و رونمایی کنند ، در این زمینه لازم است از سرکار خانم آزاده ربانی ، مدیر تایید آثار جهت حمایت و پیگیری های مستمرشان  تشکر و قدردانی نماییم .

با تقدیم احترامات ویژه/مدیریت آکادمی ترانه-احمد مصطفوی

https://www.academytaraneh.com/89643کپی شد!
2920
۱۰۰