تو تمومه دنیای منی دیوونه

تو تمومه دنیای منی دیوونه
اینو گفتم که یاده تو بمونه
دیگه اصلا برام مهم نیست
حتی اگه همه عالم بدونه

تو دنیای منی و من دیوونت
بکن دعوت یه روز بیام به خونت
آخه نگفتی طفلکی جایی نداره
نذاشتی سر بذارم روی شونت

آره من دیوونه ام ، دیوونه ی دیوونگیهات
واسه همین بود که خدا تو رو بهم داد
ولی تو منو تنها گذاشتی رفتی
نگفتی اون عاشقم بود ، منو میخواد

دروغه که میگن دیوونه خوشبخته
اینکه من بی تو باشم ، خیلی سخته
حالا من دیوونه ای تک و تنهام
تو که رفتی ، دنیامم با تو رفته

سلطان عشق

۲۳/۸/۹۱

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • دوستان منتقد : در کار آرش كماليان، از وزن " نیمایی " استفاده شده است. ارکان برابر نیستند. " نیما یوشیج" ، یکی از بدیهی ترین قوانین عروضی را که تا قبل از او هیچ کس جرات شکستن آن را نداشت، شکست. در کارآرش كماليان هم همین مساله اتفاق افتاده است.» بعد از " نیما یوشیج" ، حرف زدن درباره ی وزن و قافیه ، اصالت هنری ندارد. چون نیما می گوید؛ " شاعری که در بند است، شاعر نیست، ناظم است. تکست های رپ، پر از اشکال های قافیه اند. اما با استفاده از صنعت " جناس" ، متن های آهنگین می نویسند. من علاقه زیادی به موسیقی رپ ندارم ؛ اما به لحاظ آوایی، کارهایی که انجام می دهند، به نتیجه خوبی رسیده است . آرش جان بتهون می گوید هیچ قانونی در هنر وجود ندارد که نتوان آن را به نفع زیبایی زیرپا گذاشت. شعر باید شاعرانگی داشته باشد . بسیار کتاب بخون - روزنامه بخون- فیلم کم نگاه کن که بزرگترین سم برای ترانه سرا است.
  • سلام خوش اومدید پرداخت ترانه و واژه ها خیلی دم دستی و ضعیفه تکرار زیاد داره و قافیه و وزن هم رعایت نشده دوست عزیز درسته کار اوله ولی اگه گفته نشه ممکنه ادامه پیدا کنه..منتظر ترانه های بهتر هستم ...مانا و نویسا باشید @};-
  • ترانتون حس خوبی داشت اما در بعضی جاها بی وزنی دیده میشد :-)
    • خانم موسوی با تشکر از توجهتون. اگر این کار شعر نو یا سپید و یا شعر نیمایی نیست پس چیست؟ در ابتدایی بودن کار - پر ایراد بودن کار شکی نیست اما من فکر می کنم یک شعر اتفاق افتاده.
      • با کمال احترام و پوزش از جناب کمالیان عزیز..جناب نعمتی عزیز اگه هر نوشته ای شعر به حساب میاد من از شما عذرخواهی میکنم..بذارید رو حساب بی اطلاعی من از ادبیات @};-
      • - خانوم موسوی یقینا هر نوشته ای شعر نیست پس نیازی به عذر خواهی نیست. -شعر سپید از نظر وزن -اندازه ی ابیات - قافیه -از هیچ قانونی پیروی نمیکند . فرم‌ و ساختار در شعر دو مقوله‌ جداگانه‌اند كه‌ اولي‌ در شكل‌ بيروني‌ شعر اتفاق‌ مي‌افتد و دومي‌ در شكل‌ دروني‌ آن، به‌ صرف‌ رعايت‌ فرم‌ خاصي‌ در شعر نمي‌توان‌ به‌ ساختار منسجمي‌ در شعر دست‌ يافت مانند همین کار که از نظر ساختار نمره ای نمیگیرد اما جسارتا فرم سپید کاملا مشهود است.