سالسا

”با سازم سالسا می رقصم /روو آهنگ شب چشمات
چه ارکستر هماهنگی/روو گام رفتنت بر باد"

چشای تو جلو چشمام/نگاهامون گره خورده
چرا سازم عرق کرده؟/نه غمگینم نه افسرده

"ولو میشه رو دست من"/ به یادت مرتعش میشه
همین گیتار چوبی هم/ به نامت پرطپش میشه

نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟
منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد

"با سازم سالسا می رقصم /روو آهنگ شب چشمات
چه ارکستر هماهنگی/روو گام رفتنت بر باد"

به یاد پیچش موهات/ فضا هم ملتهب می شه
هوا دم میکنه مثله/ یه شبنم رو تن شیشه

دارم ترانه می سازم/ ولی حالم غزل می خواد
لبام یه مزه نمناک/ از آغوش عسل می خواد

دیگه نایی توو پاهام نیست/ صدایه ساز ناکوکه
ولی من باز می رقصم/ که بودن بی تو مشکوکه

"با سازم سالسا می رقصم /(ملودی شکل یه فریاد)
چه ارکستر هماهنگی/روو گام رفتنت بر باد"

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • آیدین جان کار خوبی بود گفتنی هارو گفتن بچه ها @};- همیشه شاد باشی @};- @};- @};-
  • "ولو میشه رو دست من"/ به یادت مرتعش میشه همین گیتار چوبی هم/ به نامت پرطپش میشه =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- زیبا @};- @};-
  • بسیار زیبا بود خاص خودتون بود این ترانه موفق باشی هم ترانه @};- @};- @};- @};-
  • درود.. @};- ...و من هم که به دور از هرگونه نقد،فقط به دنبال زیبایی ترانه و لذتی که از اون میبرم هستم... 8-> حالا درحال حاضر هم نقادی بلد نیستما :-)) جدا از شوخی به دنبال زیبایی یک احساس هستم،مثل این ترانه از شما =D> :"> @};- "ولو میشه رو دست من"/ به یادت مرتعش میشه همین گیتار چوبی هم/ به نامت پرطپش میشه =D>
  • درود آیدین صبور عزیز واااااااااااااای چرا من دیر به این ترانه رسیدم ؛ همش تقصیره این سیستم گردش شعراست ...منم که یه نمه گیجم هی شعرا رو گم می کنم .ببخشید :"> بی اغراق میگم ، بی اندازه لذت بردم ..خیلی کار خوبی بود خیلی ( دارم ترانه می سازم ، ولی حالم غزل می خواد ) ... لایکید @};- @};- @};-
    • درود معصومه جان، هیچ اتفاق مهمی هم نیافتاده. چیزی هم از دست نمی دادی. ممنونم که سر می زنین، وقت میزارین. درود فراوان و سپاس بی نهایت @};- @};-
  • سلام آقا ی آیدین ..این ترانه خیلی قشنگ بود ..آفرین ..بسیار زیبا و نوین..عالی. @};- @};- @};- @};- @};- =D>
  • "با سازم سالسا می رقصم /روو آهنگ شب چشمات چه ارکستر هماهنگی/روو گام رفتنت بر باد" @};- @};- @};- =D> =D> آیدین جان خوشحالم که ترانه زیباتو خوانش داشتم .. لذت بخش بوود
  • سلام آیدین جان خوندم زیبا خوندم @};- =D> @};- =D> @};- =D>
  • درود آیدین عزیز.ممنون از ترانه زیبات وحسه روونت با یه زاویه کلماتی تازه.شاد باشی @};-
    • درود علی جان. من سعادت آشنایی زیادی رو با شخص خودتون ندارم ولی همیشه میزان تاثیر گذاری حسی و معناییتون رو در این سایت حس می کنم. ممنونم ازتون @};- @};-
  • سلام آیدین جان .......... من نمیدونم این ذهن خلاق و باز شما چه جوری این ترانه هارو میسازه @};- @};- @};- @};- @};- من هرچی مینویسم تکراریه [-( [-( [-( [-(
  • سلام ایدین جان زیبا بود موفق باشی نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟ منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد
  • سلام آیدین دوست داشتنی آقا غیبت مارو ببخش ولی ما همیشه دوست داریم اثر زیباتو خوندم هر چند من با این سبک چندان نمی جوشم ولی دوس داشتم کارتو @};-
    • احسان اتفاقن می خواستم هفته پیش بهت زنگ بزنم. شما واقعن بی معرفتی من رو ببخش. می دونم با این سبک چندان نمی جوشی من خودم هم چندان نمی جوشم. ولی بازم از لطف با اغمازت ممنونم دوست @};-
  • @};- @};- @};-
  • سلام آیدین جان.. ترانتو واقعا دوست داشتم تصاویر خیلی خوبی تو کارت بود تبریک میگم دارم ترانه می سازم/ ولی حالم غزل می خواد لبام یه مزه نمناک/ از آغوش عسل می خواد =D> =D> =D> @};- @};-
  • سلام آیدین عزیزم :) کارت رو مثل همیشه خوندم و اینبار بیشتر از همیشه دوس داشتم.تا اینجا یه آفرین داشته باش تا بریم سر نقاط ضعف : اول از همه دلیل عمدی خراب کردن قافیه رو نمیدونم.چرا آیدین؟!مواظب باش عذر بدتر از گناه نیاریا! تو این ترانه میبینم که سعی تو خلق داشتی و این کارتو تحسین میکنم.اما مثلن "روو آهنگ شب چشمات" ترکیب سازی کردی.اما آهنگ شب چشمات فک میکنی ترکیب موفقی بوده؟ربط بین آهنگ و شب چشمات رو مخاطب عام چطور باید بفهمه؟خاصشم سخت میفهمه!چه برسه به عام.خود من انقد درگیر معنی این ترکیب سازی شدم که اصن حس کار از دستم درومد!در صورتی که ترکیب باید در خدمت احساس و زیباییه ترانه باشه ... نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟ منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد///آیدین ارتباط این با بند قبلی یا بند های قبلی چیه؟فضارو میسازی یهو میزنی بیرون!آخه بعدش دوباره ترجیع میاد و اصلن دلیل این طرز نوشتن رو نمیدونم مخصوصن تو این فضا که خوبم داشتی مینوشتی ... هوا دم میکنه مثله/ یه شبنم رو تن شیشه///هوا دم میکند و شبنم روی شیشه مینشیند آیدین خان :-? با واژه ی "مثل" خراب کردی کارو.هوا که دم میکنه شیشه خیس میشه.دیگه مثل واسه چیش بود؟ :-? لبام یه مزه نمناک/ از آغوش عسل می خواد///بازم ترکیب سازی و فک کنم بازم نا موفق.آغوش عسل؟میتونی آغوش عسل رو تصویر کنی؟چی هست اصن؟مزه ی نمناک رو میشه باهاش کنار اومد :) دیگه نایی توو پاهام نیست/ صدایه ساز ناکوکه ولی من باز می رقصم/ که بودن بی تو مشکوکه///"که بودن بی تو مشکوکه" چه ارتباطی با قسمتای قبلی همون بند داشت؟از دست تو پسر!آیدین خب کوکه رو ردیف میگرفتی که اسیر قافیه نشی بخوای یچیزی بنویسی که ربطی نداشته باشه! ولی در کل کارت رو بهتر از همیشه و خلاقانه تر از همیشه دیدم.این تانگو با گیتار رو هم بیخیال نشو تا پدرشو در بیاری ;)) تو یکار دیگه ام همچین تصویری داشتی :) موفق باشی و ببخشید اگه جسارت میکنم :) رفیقمی @};-
    • سلام آقا رضای گل @};- واقعن ممنونم که می خونی و واست مهمه. خودت می دونی و اشاره هم کردی که ایده اولیه این کار از شخص جنابعالی بود. که بحثمون هم اونجا از " ولو میشه روو دست من" شروع شد و به این ترانه کشیده شد. البته که من انقدر فروتن نیستم که این موضوع رو در ترانه اشاره کنم. اگر اینجا هم اشاره نمی کردی نمی گفتم :-( :-( خیلی هم خوشحالم که خوشت اومده. و بیشتر خوشحالم از چالش هایی که با ترانه ایجاد می کنی. در مورد قافیه خراب کردن اون هم به صورت عمدی، چه می توان گفت؟ سایر نقد هایی که داشتی محتوایی بودن. نمیشه از محتوا دفاع کرد. من همیشه توو نقد های تو یه پایبندی اصولی به رئالیسم می بینم، برعکس خودم. همونقدر که در داستان معتقد هستم به فرار از دنیای ذهنی و ایجاد یک دانای کل که واقعن هم منسوخ شده ولی در ترانه و شعر نمی خوام خودم رو پایبند کنم. بیشتر سعی میکنم لذت ببرم. می دونم نباشه بهتره ولی ... در مورد آهنگ شب چشمات . خوب این ترانه ای که همزمان با ملودی آفریده شده. آهنگ شپ چشماشه. چشم هایی که نیستن هم آهنگ دارن. البته که این نظر منه. و نکته ای که گفتی رو هم گرفتم. در مورد بند نمی گم دست تقدیره ... . اگر نمی گفتم فکر نمی کردی سوالی پیش می آد که چرا رفته؟ و نویسنده هم با این رفتن کنار اومده و می سازه. بیشتر جنبه روایت داستانی داشت. نمی گم خوبه ولی از نظر من لازم بود که بگم. با اضافه بودن واژه مثله در نقد بعدیت کاملن موافقم. ممنونم از دقت نظر و قوه تخیلی که داری. کمکم کرد. در مورد آغوش عسل و مزه لب نمناک و ... دیگه من چی بگم آخه. :-S و در مورد کوک هم اتفاقن بحث قافیه نبود. اوک ها انقدر زیاد هستند که به درد سر نیافتی. بازهم همون جنبه روایی بود. طرف رفته این داره می رقصه. می خواستم بگم می رقصه چون توو بودن یا نبودن خودش شک داره. اینجوری می فهمه که هنوز هست و می ترسه که وایسه و ببینه دیگه نیس. با ریالیسم خیلی فاصله داره. می دونم. جواب های من رو پای دفاع نزار بیشتر به خاطز این نوشتم که این دیالوگ شکل بگیره و بیشتر بیاموزم. درضمن این جاهای خوب خوب می ری من رو هم با خودت ببر ( گینارو نه ها) قول میدم چیزی یاد نگیرم. @};- @};- سپاس بی نهایت از محبتی که می آفرینی @};- @};- @};-
  • ترانه زیبایی بود :-) @};-
  • حس کارت عالی بود داداش دست مریزاد و لایک @};-
  • سلام داداش آیدین عجب ترانه ی زیبایی بود با تعابیری زیباتر... آخ که آهنگ گیتارتو و سالسا...چه شود آیدین جون! ;)) ... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • سلام آیدین عزیز جدی جدی سالسا بود همه چی قافیه ترجیع بندت هم فهمیدم عمدی بود. دیگه چیزی نمی مونه لذت بردیم آقا. پسندیدم همیشه شاد و موفق باشی @};-
  • سلام :-) @};- "ولو میشه رو دست من"/ به یادت مرتعش میشه همین گیتار چوبی هم/ به نامت پرطپش میشه نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟ منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد =D> =D> =D> @};-
  • زیبا بود آیدین @};- @};-
  • سلام آیدین جان خیلی خوب و عالی بود =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
  • به یاد پیچش موهات/ فضا هم ملتهب می شه هوا دم میکنه مثله/ یه شبنم رو تن شیشه مثل همیشه عالی.. =D> =D> =D>
  • به یاد پیچش موهات/ فضا هم ملتهب می شه هوا دم میکنه مثله/ یه شبنم رو تن شیشه =D> =D> =D> مرسی آیدین عزیز @};- @};-
  • @};- ☼سلام آقای صبور☼ @};- ترانتون حس خیلی خوبی به مخاطب انتقال میده @};- @};- فضاتون خیلی رویایی بود :-) فقط: چشای تو جلو چشمام ( به نظرتون دو گانگی زبان نداره :-? ) به یاد پیچش موهات/ فضا هم ملتهب می شه هوا دم میکنه مثله/ یه شبنم رو تن شیشه @};- @};- @};- البته که لایک @};-
    • سلام خانم عساری عزیز @};- ببخشید دخالت کردم :-) فقط خواستم بگم که دو گانگی زبان به هیچ وجه ربطی به (چشمام ، چشام ) یا ( یک، یه ) یا چیزی شبیه این ها در یک ترانه نداره!! من نمی دونم چرا این مساله رو توی این سایت به غلط جا انداختن و همه گیر شده! چرخش زبانی در ترانه ، دوگانگی زبان هست. برای مثال ترانه ای که عامیانه ست و از جایی به بعد زبان کلاسیک میشه. یا ترانه ای که شکوه و گلایه می کنه، از جایی به بعد عاشقانه میشه... و خیلی موارد دیگه :-) موفق باشید دوست با استعداد @};-
      • ممنون از هر دو بانو که وقت گذاشتین و من هم آموختم @};-
    • سلام خانوم عساری ممنونم که همیشه هستین. دیگه ما هم توو همین رویا ها زندگی می کنیم. در مورد دوگانگی زبان هم با خانوم شکفته موافق ترم. البته نمی شه گفت به نوعی دو گانگی زبان نیست. دوگانگی زبان مفهومی نیس مثلا: توو جوونیم کسی رو دوست داشتم، دختری که چشاش آبی بود، اون که یک هفته بعد از آزادیم، زن یه آدم حسابی بود. نباشه بهتره ولی من خیلی بهش فکر نمی کنم و باز هم تشکر فراوان بابت دقت و وقت @};- @};-
      • "به گفته ی دکتر [ سیــــــــــروس شمیـــــــــسا ] : (( دو گانگی زبان در نوشتار عبارت است از استفاده ی نادرست از جایگذاری کلمات به نحوی که خواننده به برداشت ناهماهنگی از زمــــــــان یا زبـــــــــــان سرایش نوشته رهنمون شود )) ____________________________________________________ @};-
      • خیلی خیلی ممنونم @};-
  • سلام برادرم... حتما الان با خودتون ميگين چه زود تابستون شد و من اومدم جبران كنم! ;)) ;)) ;)) ;)) ;)) ;)) خوشحالم كه امشب اينجام و قسمت شد ترانه ي دلنشينتونو بخونم... نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟ منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد... .....سالسا....... :-( :-( :-( در پناه خدا باشين.....هميشه.... @};- @};- @};- @};-
  • سلام رفیق :-) دمت گرم :-) داری کلا منو تکون میدی ها :-) @};- @};- @};- @};-
  • نمی گم دست تقدیره/ نمی گم کی؟ چرا لج کرد؟ منو تو فرق می کردیم/ همین راه تو رو کج کرد =D> :-) =D> @};-
  • ياسممممممممممممممممممممممممن :-? :-?
  • آدم یاد میامی می افته !! :">