«چهل تکه تنهایی» منتشر شد! + خرید آنلاین کتاب

چهل تکه تنهاییبا سلام و عرض احترام
به اطلاع کارورزان گرامی آکادمی ترانه میرسانیم بعد از پیگیرهای مجدانه ی عزیزان در پشت صحنه ی سایت “دومین کتاب مشترک اعضای آکادمی ترانه” منتشر شد. کتاب «چهل تکه تنهایی» مجموعه ترانه های چهل ترانه سرای معاصر و عضو سایت با شماره پروانه «۷۷۱۳» و شماره ثبت «۶۰۶۲۱۶۵» به چاپ رسید.
* شایان توجه است که به محض چاپ کتاب ، پیشنهاد مصرّانه ی چند ناشر برای خریداری تمام نسخه های کتاب باعث شد تا تنها پس از ۴۸ ساعت تصمیم انتشار «چاپ دوم» کتاب قطعی شود
این اقبال کم نظیر نشانگر ارزش محتوای کتاب دوم کارورزان آکادمی ترانه و افتخار در خور توجهی برای این مجموعه است، از این رو -چاپ دوم کتاب- که به لحاظ کیفیت چاپ هم از سطح نسبتا بالاتری برخوردار است برای مولفین و حاضرین در کتاب «چهل تکه تنهایی» ارسال میشود.
خرید آنلاین کتاب «چهل تکه تنهایی» :
علاقه مندان به خرید این کتاب نفیس میتوانند از طریق لینکی که قرار داده شده است، بدون مشقت این مجموعه را به صورت آنلاین سفارش داده و تهیه نمایند . با احتساب کتاب های ارسالی برای مولفین و عرضه شده در کتاب فروشی های رسمی تعداد محدود ۵۰۰ کتاب از چاپ دوم باقیمانده است که پیش بینی میشود تا چند روز آینده این تعداد هم به کاربران سایت واگذار شود .

کتاب «چهل تکه تنهایی» مجموعه ترانه های ۴۰ ترانه سرای معاصر و عضو آکادمی ترانه در ۱۴۰ صفحه و در سایز رقعی با قیمت ۴۰۰۰ تومان از هم اکنون امکان سفارش اینترنتی و آنلاین را دارد، لازم به ذکر است علاقه مندان این امکان را دارند که هزینه ی کتاب را بعد از دریافت آن در محل تحویل به مامور پست بپردازند و همینطور در هنگام سفارش نوع ارسال پستی (پست سفارشی ، پست پیشتاز) را تعیین کنند ، برای سفارش و خرید آنلاین کتاب «چهل تکه تنهایی» بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

« خرید اینترنتی کتاب »

https://www.academytaraneh.com/66932کپی شد!
3931
۷۹