زخم دل

بدونه من میخوای بری, آهسته کن قدم هاتو
با این دلی که زخمیه, دیگه نمیرسم به تو
کجا میری نمیدونم, کجای زندگیت بودم
منی که طبق میل تو, یه آدمه دیگه شدم

میری میزاری تنها شم , دله تو مال من نبود
کسی که نزدیکت بشه, کنار میزاری خیلی زود
نگاهه بی تفاوتت , یه خاطرس تو حافظم
اگه میبینی زنده ام, دچاره مرگه ناقصم

کسی که باخته قلبشو , خودت میگی مقصره
غرورشو شکسته و اونم میزاری پش سرت
همیشه کم میارمت, هنوز میتونی کم بزار
من از خودم فراری ام, تو ام ازم فراری باش

تو آشنای قلبمی, غریبه با خودم نشو
بزار چشام نشون بده, حقیقتای حرفاشو
چه آدمی به غیره من, تورو واسه خوت میخواد
دروغ بگو دوسم داری, دروغ خوبه نه حرفه راس

بدونه من میخوای بری, آهسته کن قدم هاتو
با این دلی که زخمیه, دیگه نمیرسم به تو
کجا میری نمیدونم, کجای زندگیت بودم
منی که طبق میل تو, یه آدمه دیگه شدم

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • سلام بانو - ترانه تون راخوندم مظون خیلی قشنگیداره ولی فکرکنم از نظر خون یکمی دچار مشکل هستم- ح-ب آیین
  • غیر از همه ی ایرادات ساختاری که دوستان گفتن این ترانه چیز بکرو هنرمندانه و خلاقانه ای نداره موفق باشی
  • ریتم و ضرب آهنگ که تحت تاثیر احساس باهاش ترانه تو می نویسی نظار بهت اجازه هنجار شکنی بده . با رعایت قواعد عروضی می تونی آثار موندگار تر و مقبول تری داشته باشی . قبل از اینکه هدفتو به اجرا رسوندن معطوف کنی بدنبال موندن باش . سعی کنی استخونبندی کارتو بصورتی بچینی که من مخاطب نوعی بدون موزیک و در خوانش تحت تاثیر قرار بگیرم البته جسارت بندرو ببخشید . آنچه اساتید و دوستان دیرین آکادمی در جریان به من منتقل کردن و دارم به شخصه سعی میکنم کاربردیش کنم براتون پیشنهاد کردم . مطمئنا بزودی .. زوود شاهد تولد بهترینها از شما خواهیم بوود
  • ملودی خانم میخوام برادرانه چند تا نکته بگم در شما استعداد ترانه نویسی موج میزنه اینو هر کسی که ترانه هاتون رو بخونه متوجه میشه ولی .... شما به هیچ عنوان قالب های ترانه نویسی رو رعایت نمیکنید که میتونه ناشی از ندونستن یا نخواستن باشه اگر از ندونستن باشه که من خوشحال میشم چون راه کار بسیار ساده ای داره کتابهایی در این مورد هست مانند کتاب : مبانی ترانه نویسی از سعید کریمی که میتونه طی مدت کوتاهی تغییرات شگرفی در شما ایجاد کنه ولی اگر از نخواستن باشه باید بگم راه اشتباهی رو میرید چرا که خارج شدن از چهار چوب فقط در شرایطی درست به نظر میرسه که چهار چوب جدیدی ابداع و خلق کنید نه اینکه هر جور راحت تر هستید بنویسید این ترانه هم مانند ترانه های قبلی شما اشتباهات فاحشی در قافیه ها و وزن داره و این یعنی شما به نظرات دوستانتون در ترانه های قبلی توجه نکردید. به هر حال اینجا "آکادمی ترانه" هست و همه ما شاگرد و آموزنده هستیم ذکر نکاتی که بعضی از دوستان به آن اشاره میکنند میتونه در سرنوشت هنری بسیار تاثیر گذار بشه پر حرفی و اشتباهات تایپی احتمالی من رو ببخشید موفق باشید
  • ترانه زیبایی بود ... احساس کردم در بعضی ابیاد قافیه به درستی رعایت نشده و در بعضی مصرع ها وزن شعر به هم ریخته ... ولی در مجموع زیبا بود