آکادمی ترانه تقدیم میکند

خرید اینترنتی کتاب «ساعت ۲۵»
مجموعه آثار ترانه سرایان معاصر
گردآوردی و چاپ : آکادمی ترانه
برای خواندن اطلاعیه به «ادامه…» مراجعه کنید
به نام خدا
کتاب «ساعت ۲۵» مجموعه آثار ترانه سرایان معاصر ، با شماره ثبتِ – ۶۰۵۹۴۱۶ – در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با شماره پروانه ی – ۷۷۱۳ – و شماره شابک ۳-۲۷۷۰۲۴-۹۶۴-۹۷۸ به چاپ رسید.

______

این مجموعه شامل بهترین های ۴۰ ترانه سرای عضو آکادمی ترانه می باشد که در این روزها افتخار دیگری را برای این مجموعه رقم زده است . با توجه به استقبال علاقه مندان از چاپ اول «ساعت ۲۵» هم اکنون تعداد محدودی (۳۰۰ عدد) از این کتاب موجود است که به کاربران و علاقه مندان عرضه میگردد .

نحوه ی خرید :

برای خرید کتاب ساعت ۲۵ کافی است به لینک خرید مراجعه نمائید و در ابتدا تعداد کتاب درخواستی و استان و شهر خود را انتخاب نموده و سپس روی گزینه ی «ادامه» کلیک نمائید ، در مرحله بعد نوع پست (پیشتاز ، سفارشی و..) را انتخاب و به مرحله ی بعد بروید ، در این بخش مشخصات پستی خود را بر اساس گزینه های درخواستی تکمیل و روی گزینه ی «تکمیل خرید و صدور فاکتور» کلیک نمائید .

قیمت هر جلد از کتاب « ۳۰۰۰ تومان » می باشد ، لازم به ذکر است برای سهولت سفارش شما عزیزان هزینه ی خرید کتاب بعد از تحویل آن در محل و آدرس پستی شما، توسط مامور پست گرفته میشود و نیاز به پرداخت آنلاین و پیشاپیش نمی باشد . همچنین در پنل فعلی، پست پیشتاز سریع ترین پست از نظر تحویل سریع کالا است . پست «سفارشی» با توجه به هزینه ی کمتر (تقریبا نصف هزینه ی پست پیشتاز) از نظر زمانی کمی با تاخیر تحویل (۴ تا ۷ روز) همراه است ، استفاده از این پست به خریدارانی که برای تحویل کتاب عجله ندارند پیشنهاد میشود
تبصره: متقاضیان میتوانند در صورت لزوم سوالات خود را از طریق ارسال «پیام خصوصی» به مدیر یا ارسال پیام از بخش «ارتباط با ما» مطرح نمایند

برای آغاز مراحل سفارش و خرید کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید اینترنتی کتاب «ساعت ۲۵»

.

https://www.academytaraneh.com/10031کپی شد!
2935