مغرور

ترانه ی تازه متولد شدمُ به پیشنهاد یک “دوست :)” چشم انتظار نقدهاتون کردم…

 

تورو هر روز می بینم

بهت هر روز نزدیکم

به جز تو دیگه چیزی نیس

توی دنیای کوچیکم

 

فقط اون ساعت و لحظه

که با تو زیرِ یک سقفم

یه جورِ خاص درگیرِ

یه آرامشِ بی وقفه م

 

با اینکه هر شبِ سالُ

با رویای تو بیدارم

یه چیزی مانعم میشه

بهت بگم دوسِت دارم

 

تورو هر بار می بینم

برام مبهم تر از پیشی

می خوام به روم نیارم که

داری جذابتر میشی

 

یه گوشه ای می شینم که

بدونم از نگات دورم

می خوام نبینی اشکامُ

آخه من خیلی مغرورم

 

بهت زُل می زنم اما

دُرُس وقتی حواست نیس

می ترسم رو بشه دستم

با بغض این چشای خیس

 

اگه نمی گم از عشقی

که دنیامُ فلج کرده

سکوتِ من ارادی نیس

غرورمِ که لج کرده…

 

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • با عرض سلام وتبریک برای سرایش زیباتون به نظر من کارتون از نظر وزن اهنگ و هارمونی =D> کلمات بسیار هماهنگ و حساب شده است @};- =D>
  • سلام سحرجون ترانه هات روهمیشه دوست دارم وبااشتیاق میخونم لایک شدی عزیزم @};- @};- @};- @};- @};-
  • سلام دوست گرامی ترانه پرا احساس و عاشقانه ای بود . درود بر قلم ناب و احساس شاعرانه و زیبای شما .
  • سلام همه دوستان @};- دیشب پای ترانه جدید و مشترک سحر دهقان و حامد بودم و متوجه شدم سحر میخوادحضورشو کم رنگ کنه و همین باعث شد به پای این ترانه بیام و متاسفانه باز هم شاهد انتقاد شدید و کلی گوئی شدم و البته کاش خانوم دهقان عزیز در جوابتون به حسین خلیفه گرامی کمی مهربانتر بودی :-) البته من نقاط قوتی هم در ترانه میبینم و این بکر بودن را کاش توضیح میدادن تا من هم یاد بگیرم 8-> خانوم دهقان آینده دار و مستعد هستن و براشون ارزوی موفقیت دارم. خب آقای شرافت هم کمی تند نقد میکنن و اما تند نقد کردن خیلی خوبه @};- @};- @};- موفق باشید
    • سلام اقای شمس عزیز مانا باشین وسرافراز
      • درود دوست گرامی جناب خلیفه از ادامه دادن مباحث حاشیه ای خودداری کنید نظرات کاربران حاشیه ساز توسط مدریت سایت حذف میشود و در صورت ادامه ی حاشیه سازی ارسال دیدگاه قفل میشود . پیش از این هم به صورت خصوصی خدمت تان عرض کردم که اگر مایل به نقد آثار هستید حداقل اصول حرفه ای نقد را رعایت کنید و مقاله ی جناب شرافت در مورد نقد را من حدود یک ماه پیش برای شما ارسال کردم . اگر میخواهید نقدتان مقبول واقع شود اصول حرفه ای نقد را رعایت کنید . به ترانه ی مشترک خانم دهقان و آقای سید کریمی مراجعه کنید و نقد اصولی استاد شرافت را بخوانید و پاسخ دیگر دوستان به نقد را هم بخوانید متوجه میشوید که کاربران ما از نقد اصولی و صحیح استقبال می کنند . از دیگر دوستان و مخاطبان این صفحه هم خواهشمندیم به ادامه دادن این بحث نپردازند . با تقدیم مهر و دوستی - احمد مصطفوی گلستانی / مدیریت سایت
  • جالب بود...ممنون
  • سلام از ترانه زیبات لذت بردم مانا باشی
  • سلام/ وقتی اثار توانایی رو در قلم و نگارش کسی میبینم ناخوداگاه حیفم میاد که نکات ساده ای که به کار لطمه زده رو بیان نکنم. نیس=نیست و در این گونه واژه ها مثل بیست . گوشت و ... ت دومین ساکن است و ساقط از وزن و تقطیع پس نیازی به استفاده از نیس نداری و خواننده به همین میزانِ نیس برای نیست نفس مصرف می کند شاید با خوانشی غیر عمومی بتوان از پس برخی نیم مصرع ها ی کارتان بر امد اما واقعیت این است که جز 1 بند از نوشته ی شما در تمام ابیات یک نیم مصرع مشکل دارد و شما که توانایی سرودن به این زیبایی را دارا هستید حیف نیست ؟؟؟؟ ................................................. نظر شخصی: اگر دوست شما نصیحت کرده که نقد ها را محترم بشمار هر چند غلط مطمئنن منظورشان این نبوده که شما این جمله را تکرار کنید و عمل کردن به ان را بیشتر میپسندد. برای رد کردن یک نظر بی ارزش نادیده گرفتن بهترین اثر را دارد . در این نوشته میتوانید امتحان کنید و تاثیر انرا ببینید.
  • آفرین سحر تو با حدیث دهقان نسبتی نداری؟ ترانه هاتو دوس دارم
  • عالی بود دوست خوبم.مرسی از این همه احساس... سکوت من ارادی نیست...غرورمه که لج کرده. =D> =D> =D> =D> =D> بامهر.مهسا @};-
  • سلام. خیلی عالی بود. آفرین @};-
  • سلام خواندمتان حس خوبی داشت تصویر سازی هات اما بکر نبود شاعر بابت تمام اندیشه اش بکر باشد اگر می خواهد شعرش بکر باشد راستش خیلی نتوانستم با شعرتان ارتباط ذهنی بر قرار کنم و این بند با بندهای دیگرتان هم ار تباط نبود یه گوشه ای می شینم که بدونم از نگات دورم می خوام نبینی اشکامُ آخه من خیلی مغرورم حروف وکلمات جوهره ارزشی هر شعرند کلماتت را بشناس تا تو را تعظیم کنند در ادامه موفق باشین @};-
    • سلام ممنون از نظرات نه چندان سازندتون! به قول همون دوست به شدت عزیزی که ازم خواست تا این ترانه رو اینجا بذارم:تمام نظرات محترم هستن حتی نظرات اشتباه. @};-
      • وباز سلام اما کاش شما که طاقت نقد شدن ندارین دیگران را به نقد کردن دعوت نمیکردین وانتظارتان این بود من نیز مانند دیگران برایتان بایستم وکف بزنم ولی شما حتی ظاقت یک نقد را نداشتین نمیدانم ستارگان کم سو شده اند یا اسمانمان بی ستاره است مانا باشین دوست عزیز حیف که حوصله نقدتان ندارم
      • جناب خلیفه اخلاق غیر حرفه ای این خانم جوان شما را از نقد اصولی دلسرد نکند هر چند نکات و نقد شما هم برای دقیق تر و صحیح تر نوشته شدن جا داشت ولی ایشان به عنوان یک مولف حق دفاع از اثر خود را نداشتند و در اصل نقاط روشن ترانه ی خو.د را کور کردند . حال آنکه تا کنون نقد جانداری از خودِ ایشان ذیل ترانه ها نخوانده ام جز ایرادیابی وزن و قافیه که نقد ابتدایی و مبتدیانه ای بیش نیست. باز هم ناچارم مطلبی که جای دیگر برای دوستی دیگر در روزهای آغازین شروع کار سایت نوشتم را برای این دوست جوان بنویسم : (( من هر بار که نام صاحب اثر نقد شده را میشنوم ، تنم می لرزد از این که مبادا حتا دورادور و به اندازه ی سر سوزنی ، منظور و مراد خویش را از آوردن فلان جمله یا واژه بیان کند یا در مقابل انتقادی موضع بگیرد و از اثر خود اندک دفاعی کند… بر همین آیین پیوسته در هر اظهار نظر به گونه ای نظریه ی ارجمند «مرگ مؤلف» را یادآوری می کنم اینگونه که اکنون یادآوری شد … همانگونه که داعیه داران نقد ادبی در جهان گوشزد کرده اند دوست ندارم هیچ اثر هنری و ادبی در سراسر جهان ، لحظه ای از سوی آفریننده ی اثر رمزگشایی شود که دیگر اثری نخواهد بود . چه در این کارگاه و چه در کارگاه های پیش روی و در صفحه های محترم ترانه سرایان ، این نگاه را همیشه احترام کنیم و اگر صاحب اثری هستیم هرگز در باره ی رد انتقاد ، نشانه ، دال ، نماد و ارتباط ها حرفی نزنیم مگر سپاسگزاری … ))
      • گذری کوتاه بر نظریه ی رولان بارت “مرگ مولف” بارت در سال ۱۹۶۸ مقاله کوتاهی را با عنوان «مرگ مؤلف» به چاپ رساند که در سال ۱۹۷۷ با ترجمه انگلیسی دوباره به چاپ رسید ومخاطبان زیادی را به خود جلب کرد وتبدیل به مقاله ای معتبر شد اما نکاتی از این مقاله: ((… بارت مدل رومانتیک را از سه جنبه عمده مورد نقد قرار می دهد: ۱٫” تولد خواننده باید به بهای مرگ مولف صورت پذیرد”: ۲٫ ” متن بافتی از نقل قول هاست که از مراکز فرهنگی بیشماری اقتباس شده اند”: ۳٫ ” زبان است که سخن می گوید، و نه مولف” : • شما نمی توانید بدون آنکه ایده ای را از پیش به صورت نشانه ها دریافت کرده باشید دارای آن ایده باشید. شما نمی توانید تفکری بی زبان داشته باشید. • بنابراین زبان فعال است: سخن می گوید. نشانه ها به جای آنکه منفعلانه، آینه معانی باشند،آنها را تولید می کنند… به بیانی دیگراین تمامی فرهنگ است، و نه “مولف”، که سخن می گوید. بدین ترتیب معنا از یک خلا به سمت یک نشانه حرکت نمی کند… شادزی
      • سلام جناب شرافت عزیز همیشه از دیدن زحمات شما در سایت و نظرها یا نقدهایی که از شما در پای بعضی از ترانه ها بود لذت میبرم و ممنونم خدمت جناب خلیفه هم عرض سلام و خسته نباشید دارم،مطمئنن ایشون هم میخواستن کمک کنن در پیشرفت ترانه،ولی وقتی صحبت از نقد میشه،باید کاملا اصولی باشه تا منی هم که بلد نیست یاد بگیرم،نه اینکه بگیم به دلم ننشست یا اینجا خوب نبود ،اونجا اگه اینطور بود بهتر بود و،و،و ... اما : حسین خلیفه در ۶ تیر ۱۳۹۱ گفت سلام خواندمتان حس خوبی داشت تصویر سازی هات اما بکر نبود((بکر نبود یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)) شاعر بابت تمام اندیشه اش بکر باشد اگر می خواهد شعرش بکر باشد راستش خیلی نتوانستم با شعرتان ارتباط ذهنی بر قرار کنم((نتوانستن ارتباط ذهنی برقرار کنم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)) و این بند با بندهای دیگرتان هم ار تباط نبود((چرا در ارتباط نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟)) یه گوشه ای می شینم که بدونم از نگات دورم می خوام نبینی اشکامُ آخه من خیلی مغرورم حروف وکلمات جوهره ارزشی هر شعرند کلماتت را بشناس تا تو را تعظیم کنند در ادامه موفق باشین @};- من هیچوقت ترانه ای رو نقد نکردم،چون بلد نیستم،چون اومدم یاد بگیرم،اما با ابن نوع نقد کردن هم اشتباهاتم بیشتر میشه و هم گیج و گنگ تر میشم.. یه پیشنهادی دارم که میدونم نمیشه و سخته،اما ای کاش معرفی میشدن افرادی که قدرت نقد کردن رو در سایت دارن و میشه به راهنماییای اصولی و کاملشون تکیه کرد حتی به نظرم لایک یا همون امتیاز دهی به ترانه ها رو فقط برای همون افراد مسلط به اصول و البته احساس قرار بدید تا امتیاز دهی ها هم کاملا اصولی باشه امیدوارم جسارت بنده رو ببخشید هر دو بزرگوار @};- @};- از سحر دهقان عزیز هم معذرت میخوام که دخالت کردم @};- :-x :-x :-x
      • آفرین حامد عزیز ، با خواندن نظرات دوستانی مثل شما که طالب پیشرفتند به ماندن امیدوار میشوم ، سعی میکنم طی امروز و فردا مقاله ای پیرامون نقدِ اصولی با عنوان :: ملاک های بیستگانه ی نقد ادبی و اصولی :: برای بخش مقالات سایت ارسال کنم تا دوستانی که مایل به نقد هستند در دیدگاه هایشان حداقل های نقد ادبی را در نظر بگیرند و به کلی گویی هایی مثل خوب نبود ، بکر نبود ، ایراد وزنی داشت و امثال اینها که آفت نقد و کلام نقاد است روی نیاورند . امیدوارم که گوش شنوا پیدا شود
      • ممنون که به فکر پیشرفت آکادمی و دیدهای منتقد هستید،باور کنید که خیلی تاثیر دار که نقد یا راهنمایی چطور صورت بگیره،برای من هم پیش اومده که اینطور از کارهام انتقاد بشه، به صورت کاملا تند ولی بدون هیچ نشانه ی درسات یا علمی و اصولی،و این مطلب بارها باعث ناراحتی و حتی عصبانیت من شده... اگه به همه ی ترانه های یک روز ِ سایت سر بزنید میبینید که من معمولا میگم خوبه،زیبا بود،آفرین و،و،و.. چون از ترانه لذت میبرم و نقد رو در خودم نمیبینم اما کسی که برای نقد میاد باید به این توجه داشته باشه که اول داره با احساس اون ترانه سرا روبرو میشه،و نباید همونطور که گفتم بی دلیل و به صورت کلی بگه که خوب نیست و بکر نیست و ارتباط نگرفتم،چون ترانه سرا احساسش رو آورده تو ترانه،اگه هم گذاشته اینجا پس منتظر راهنماییه تا بهتر بنویسه،نه اینکه گنگ و عصبانیش کنیم،احساسش رو جریحه دار کنیم و طوری رفتار کنیم که حق با ماست.. به نظر من اینکه ما بیایم و یه حرف کلی بزنیم و بریم و بعد هم بیایم و بگیم چرا ناراحت شدی که من حوصله نداشتم نقد کنم..یه خورده آدم رو ناراحت میکنه و این درست نیست. باز هم از اینکه هستید و توجه میکنید ممنونم منتظر مقاله میمونم،و امیدوارم فقط نخونیم.. یاد بگیرم و درست نقد کنیم.. ایشالا که گوش شنوا هم پیدا میشه :-x
      • سلام جناب اقای کریمی با سپاس
  • سلام ودرود.ممنون از اين ترانه ي زيبا @};-
  • برای من این موضوع کاملن طبیعیه که وقتی ترانه هاتو میخونم فقط لذت ببرم ......مثل همیشه لذت بخش @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • من نیز لذت بردم آفرین
  • سلام سحر جان افرین دختر چه کاری کردی با کلمه ها خیلی خیلی قشنگ و پر از حس و حرف به قول مجید فقط سکوت میکنم و لایک @};- =D> @};- =D>
  • سلام این از اولین ترانه هایی هست که من دارم تو این سایت می خونم البته ترانه زیاد خوندم ولی قطعا شما بهتر می دونین که اغلب ترانه ها اسیر یک سری تکرار و واژه ها و ترکیب های دست خورده و نخ نما هستند کم تر ترانه ای هست که یک ایده جذاب و نو داشته باشه اما وقتی که به وجود میاد , خیلی به دل مخاطب می شینه . این ترانه جدا از قسمت های کوچکی که از نظر وزن ایراد داشت اما این ایراد وزنی برای من کاملا در حاشیه قرار گرفت . یک غرور خیلی ناب که تو ترانه واقعا حس میشه و چه قدر این غرور قشنگه =D> (( می خوام به روم نیارم که / داری جذاب تر می شی)) خیلی خوبه . توانایی به تصویر کشیدن یک عشق زیبا و در کنار اون غروری پاک که از نظر ارزش هم طراز با همون عشقه برای من خیلی دلنشین بود @};- @};- @};- @};- @};- @};- این ها تقدیم شما
    • پیمان عزیز با حرفت موافقم.شاید مهمترین چیز توی یک ترانه ایده و سوژه باشه که نو و ناب بودنش کمک می کنه به اینکه ضعف های دیگه تحت الشعاع قرار بگیرن و به چشم نیان ترانه ی من هم از لحاظ وزنی ایراداتی داشت و هم اینکه شاید در انتخاب کلمات زیاد حساسیت به خرج نداده بودم اما سوژه باعث شد کاستی ها کمتر به چشم بیان ممنونم از لطف و محبتت @};-
  • خیلی عالی بود واقعا نقد نمیشه داشت یه گوشه ای می شینم که بدونم از نگات دورم می خوام نبینی اشکامُ آخه من خیلی مغرورم =D>
  • سلام سحر عزیز...ترانه ی زیبایی ازت خوندم...ممنون @};- لایک @};- @};-
  • آفرین جای حرف نداشت =D> @};- like @};-
  • سلام خانم دهقان... ترانه بسیار زیباتونو خوندم... بسیار لذت بردم =D> =D> =D>
  • سلام سحر جون خیلی خیلی لذت بردم از ترانه ت تولدش مبارک عزیزم همه فوق العاده و بی نقص بود خوب باشی @};- @};- @};-
  • خیلی خیلی عالی... درود به دوستِ گرامیتون البته بابتِ این پیشنهادِ خوب.. @};- @};- @};-
  • تا دوباره دیدن تو لمس پوست تو از نو دست و رویم را نخواهم شست ای عطره درست خوب بود @};-
  • و من میبینم که لایک یادم رفته است.. میلایکی ام 8-> باز هم خواندم و لدت بردم. فدا مدا @};- @};- @};-
  • سلام سحر جان ترانه ی قشنگت رو دوس داشتم....با مهر @};-
  • سلام سحری فقط میگم لایکی گلم @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • خیلی خوب تونستی حرفاتو بزنی اما یا من عجله دارم یا اینکه بعضی جاها وزن از دستت در رفته ... به هر حال بخاطر ادبیاتت لایک
  • عزیزم خیلی خیلی زیبا نوشتی قافیه های دلنشنین مفهوم یه دست و کار عالی خیلی خیلی لذت بردم :-x :-x
  • سلام سحر جاان..واقعاً جای سکوت داره این ترانه..عالیه عالی.. من امروز دارم لذت میبرم از اینهمه ترانه ی زیبا و عالی.. +لایک @};-
    • ممنون امیر عزیز حق باتوئه امروز کارای خوبی خوندم که یکیشم کار خودت بود @};-
      • سلام سحر جون..بازم میگم ترانه ی امشب من نسبت به ترانه های دیگه خیلی خوب نبود..ترانتو بازم خوندمو لذت بردم عزیزم.. @};-
  • سلام سحر جووون این تیکه رو خیلی دوست داشتم عزیزم : اگه نمی گم از عشقی که دنیامُ فلج کرده سکوتِ من ارادی نیس غرورمِ که لج کرده… =D> :-x :-x
  • سلام خانم دهقان عالی سرودی افرین درود بر شما لایک @};- =D>
  • بااحترام به احساس زيبات. نقد با دوستان @};-
  • یه گوشه ای می شینم که بدونم از نگات دورم می خوام نبینی اشکامُ آخه من خیلی مغرورم مرسی حستون رو خیلی دوس دارم موفقیت های بیشتررو برات ارزو میکنم سحر جان =D> =D> =D> =D>
  • سلام سحر عزیز میشه منم فقط سکوت کنم و لایک؟؟؟؟؟ از ائنجایی که نمیتونم سکوت کنم میگم که ترکوندییییییییییییییی واقعا لذت بردم از ترانه ی زیبات تورو هر بار می بینم برام مبهم تر از پیشی می خوام به روم نیارم که داری جذابتر میشی یه گوشه ای می شینم که بدونم از نگات دورم می خوام نبینی اشکامُ آخه من خیلی مغرورم فوق العاده بوووووووووووود فدا مدااااااااااااااااااااااااا @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- راستی دست ِ اونی که گفت این ترانه رو بزار تا ما بتونیم بخونیم درد نکنه :-)
  • اگه نمی گم از عشقی/که دنیامُ فلج کرده سکوتِ من ارادی نیس/غرورمِ که لج کرده خیلی به دلم نشست سحر جان..ممنون @};- @};-
  • سلام سحر ترانتو دوست داشتم باهاش عمر گذروندم @};- =D> لایک
  • سلام دوست عزیز خب چون فکر کنم ادم نقد پذیری هستید میرم سراغ نقد... ترانه بار مفهومی ساده ای داره...چه از نظر درونمایه و چه از نظر تصویر هایی که می خواد منتقل کنه...در انتقال این مفاهیم هم از واژه بدیعی استفاده نشده...ترکیبی از واژه هایی آشنا است که در خیلی از ترانه های سبک سانتی مانتالیسم استفاده شده.... از نظر خوانش هم پرش هایی داره که اگر مایل بودید بیشتر توضیح میدم... موفق باشید @};- @};-
    • سلام ممنون بابت وقتی که گذاشتی و نقد کردی با کمال میل منظر شنیدن بقیه ی توضیحاتتون هستم اصلا ما اینجا جمع شدیم که از هم یاد بگیریم چشم به راهم.... @};-
      • اول اینکه خوشحالم با دوست فرهیخته ای هم کلام شدم... @};- خب موضوع ترانه یعنی غرور بی جا دست مایه خیلی از ترانه ها بوده..این به خودی خود اشکال نیست ...اما برای شاخص شدن اثر یا باید از ترکیب های جدید در کلمات یا فرم استفاده کرد یا تصویر سازی ملموس ترانه شما در خلایی نسبی است ...شخصیت ها مقوایی هستند و بعد ندارند..احساسشون در فضایی نامفهوم (بدون تصویر) بیان می کنند...داستان ترانه نکته خلاقانه ای نداره... بذارید یه مثال بزنم: مثلا من موضوع خیانت و انتخاب کردم...این موضوع هم تکراریه ...حالا من چند راه دارم برای متفاوت کردن اثرم: 1-اینکه از واژه ها ,ترکیبات یا کلا صنایع ادبی نویی استفاده کنم... 2-این موضوع رو در قالب داستانی بگنجانم که جدید باشه برای خواننده و این داستان همراه با ساختن تصاویری متنوع و ملموس در ذهن خواننده باشه...مثل یک فیلم سینمایی که دوربین(ذهن خواننده در ترانه) مرتب از یه نما به نمای دیگه منتقل میشه... تصویر1:زنگ می زنم به دوست دخترم تصویر 2: اونطرف خط دوست دخترم دست تو دست معشوقه جدیدشه تصویر3:جوابمو نمیده من این ور خط نارحت می شم ...اون اونطرف خط عصبانی میشه بهم فحش میده تصویر4--حال و هوای من بعد از قطع کردن اون و تصورات احساسی من تصویر5-راه افتادنم در خیابان و فکر به خاطره های مشترک و مفاهیم احساسی تصویر6-تصادف می کنم با یه اتوبوس و پخش زمین می شم تصویر7- فحاشی راننده اتوبوس به من به قول معروف تصاویر پویا باشه... توجه ذاشته باشید منظور من این نیست که ترانه شما بده ...از خیلی از ترانه نویس ها از نظر فن بالا هستید...من دارم از نحوه تبدیل یک اثر معمولی و شخصی به یک اثر خلاقانه و جدید صحبت می کنم ممنون از توجه شما دوست گرامی
      • یک نکته رو فراموش کردم حالا در صورتی که موضوعی که انتخاب کردید خیلی بکر باشه شما حتی اگه در خلا هم حرفتونو بزنید باز هم بردید چون موضوع به اندازه کافی نو هست ...حتی اگه کلمات و تصاویر معمولی باشند... فراموش کردم دعوتتون کنم به نقد آخرین ترانه ام در انتظار گودو...
      • باز هم ممنون من حتما توی کارهای بعدیم از چیزیایی که بهم گوشزد کردین استفاده می کنم خوشحالم که بعد از کلی تعریف و تمجید شنیدن نقدی هم به ترانم صورت گرفت بینهایت متشکرم @};-
  • خیلی قشنگ بود =D> لایک
  • سحر جان میشه فقط لایک کنم و سکوت 8-> عالی بود کارت =D>
  • سلام ترانه تون عالی بود یه عاشقانه ی پر احساس ازتون خوندم توو پاییزی ترین حسی که از قلبم گذر کردی اگه بازم ازم رد شی محاله دیگه برگردی @};-