سکوت امشب

یه تنهایه شبگیر هجومه حس من امشب

همه تو گریه بیدارن تمومه مثه من امشب

یه امشب خاطرهامو به گور قصه میسپارم

تورو تو گریه میبوسم تورو تنهات نمیزارم

بیا همدرد هم باشیم اگر هم اشتباهی‌ بود

تورو میبخشمت‌ای گل اگر از تو گناهی‌ بود

نگو امشب حواست نیست که اون آغوشو کم دارم

که به اندازهٔ ی کافی‌ فراموشی و غم دارم

دلم بی‌ تو دلت بی‌ من چقد تنهایی‌ام سخته

اگه باشی‌ کنار من خیالم راحت و تخته

تو هم لیلی بمون بازم منم مجنون تر از مجنون

تو کردی عاشقم عشقم از این دلتنگیا ممنون

با تو اشکام روی گونه اگه باشی‌ نمیمونه

بی‌ تو این اشکا جاریه بی‌ تو قلبم نمیتونه

از امشب تا تو و عشقت یه حرفی‌ فاصله دارم

سکوت امشبو بشکن بگو عشقم دوست دارم

 

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • سلام زیبا بود @};-
  • :-) سلام خوشحالم که با هنرمندی چون شما آشنا شدم راستش نقد کردن یک اثر هنری خیلی برام مشکله اما به شدت با جناب علیشیری و عراقی عزیز موافقم... به امید موفقیت های بیشتر
  • دوست عزیزم، اصولی مانند وزن و قافیه را خوب رعایت کرده ای اما موضوع به شدت تکراری است و در پرداخت نیز هیچ نوآوری رخ نداده، محور عمودی کار و ارتباط معنایی بین بسیاری از سطرها گسسته است و تصویر متفاوتی نیز خلق نشده. در مجموع به نظر می‌رسد که به شدت تحت تاثیر ترانه‌های روزبه بمانی هستید، که این در آغاز کار بد نیست اما امیدوارم تلاش کنید تا لحن و زبان خود را بیابید، به امید خواندن و شنیدن ترانه‌های زیباتر از شما
    • خداروشکراومدید من که هلاک نظرات دوستانم..ممنون استاد من ...راستی گفتیدروزبه دلمو خون کردید چی میشد میومدتوو این آکادمی..ایشون تمومه فکروذکرمنن..
  • محمد دوستدار عزیز سلام چون کمی عجله دارم برای کاری که پای ترانه ی خانم رنجبران نوشته ام، زود می روم سر اصل مطلب. مصرع دوم بیت اول خوب است ولی جایش آنجا نیست چرا که موضوع را تمام کرده است . (همه تو گریه بیدارن ، تومه مثه من امشب) شب تمام شده است و شاعر هم تمام شده است در صورتیکه می خواهد هنوز در بیت بعد با گریه معشوق را ببوسد. سپردن خاطره به گور هم کمی اشکال دارد می شود آرزو ها را با خود به گور بردمثلا می شود بگویید: من امشب آرزوهامُ ، به گور قصه میسپارم در آن بیت هم که گفته اید بیا همدرد هم باشیم اگر هم اشتباهی بود مطلبی که بلافاصله در مصرع بعدی گفته اید از نظر معنا خیلی هماهنگ نیست و در واقع شاعر اشتباه خود را نمی بیند و گناه معشوق را می بخشد این می توانست حرف بیت بعد باشد . آن بیت را با همان همدردی تمام کند و بخشیدن گناه خود و معشوق را بگذارد برای بیت بعد بنده با بکار بردن لیلی و مجنون هیچ اشکالی نمی بینم و اتفاقا خیلی هم خوب است تا همیشه باشند بخصوص که شما خیلی هم آنرا پر رنگ نکرده اید و در کل اگر آن چند مورد و بخصوص مصرع دوم بیت اول را اصلاح بفرمایید کار زیبایی خواهد شد با پوزش هم بخاطر حرف هایی که زدم و هم بخاطر خیلی دقیق ننوشتن بخاطر آن کار که عرض کردم. پیروز باشید
  • سلام محمد عزیز ممنونم از دعوتت راستش اگه بخوام نقد کنم نمی تونم خیلی ازت تعریف کنم ترانه ات جای کار زیاد داره بیشتر باید بهش برسی و ویرایش کنی توی بیت اول: مصرع دوم از لحاظ مفهومی نارسا است فقط برای وزن پر کنی اومده اوردن شناسه های زیاد و ضمیر توی کارت اشکال ایجاد می کنه مثل : تو رو تو گریه می بوسم تو رو تنهات نمی ذارم سه تا ضمیر آوردی که زیاد خوش آیند نیست در هر صورت حس کارت خیلی خوب بود امیدوارم با راهنمایی دوستان کارهای خوبی ازت بخونم مطلب دیگه این که تصویر در ترانه حرف اول رو می زنه باید بیشتر سعی کنید تصاویر بکر و بدیع خلق کنید که خواننده رو مجذوب کنه امیدوارم از حرفام دل گیر نشی عزت زیاد @};- @};- @};-
    • aval az hame mamnoon vase naghdetoon ehtiaj dashtam vali too oon beyt 2taa zamir baa toro tooo gerye mibosam injori bood in bekhatere moshkelaat zabaane neveshtaari arabi hastesh ke too farsi be nazaram ziad jaleb nis..man hichvaght delgir nemisham hataa age kesi biad va baa lahne tohin behem chizi ro goosh zad kone
    • آقاي صادقيان با نظرتون راجع به تصوير موافق نيستم؛ترانه روي عروض قافيه بند ميشه و تصوير براي جان بخشيدن بيشتر به ترانست؛البته نظرم اين بود؛ با احترام
      • majid jaan mamnoon ke inghad be man lotf dari va be taranam sar mizani...
  • یه امشب خاطه ها مو به گور قصه می سپارم سلام آدم خاطره رو به گور نمی سپاره کاش می گفتید به خوابه قصه می سپارم و لی تمام ترانه و حس عاشقانه شو خیلی دوست داشتم. @};- @};- =D> =D> =D> =D>
  • کارات خوبه دوست من ، فکر کنم هرچه پیش بری مسلما پخته تر می نویسی ... رو به اوج باشی گلم :-x
  • من دوس داشتم کارتون رو /در انتظار ترانه ای دیگر/بدرود @};-
  • مشخصا وزن روون و خوب و بی ایرادی بود ولی با اسطوره های تکراری مثل لیلی و مجنون و ... مواجه شدم با نگاه سابق . اگه میخوای از این اساطیر استفاده کنی باید با نگاه جدید بیانشون کنی . در مجموع میشه گفت بهترین کارت رو خوندم . خسته نباشی . @};-
  • از این دلتنگیا ممنون بازم از این دست ضربه ها بیا . انتظارم ازت خیلی بیشتره ولی کارت قشنگ بود زدم لایک و @};-
  • درود جناب دوستدار تأخیر من و ببخشید، اول از دعوتتون متشکرم. دوم هم از خوندن ترانه ی زیباتون لذت بردم، با نظرات جناب شمس کاملاً موافقم لایک شد @};- موفق باشید @};-
  • @};- محمد عزیز نسبت به کارای قبلیت از این ترانه ات بیشتر از بقیه لذت بردم.آفرین @};-
  • محمد جان مهم تر از اینکه وزن رعایت کنی غرق بودن تو یه حس برای یه روایت @};-
  • محمد جان پيامتو خوندم؛چشم عزيز دل ؛ بيا ساده نگاه كنيم به كارت؛ ليلي و مجنون؛ آدم و حوا؛ شيرين و فرهاد ديگه تكراري شدن؛ وزنت رو خوب رعايت كردي ولي تصاوير اندك بودن؛ احساس و خوب منتقل كردي و من به كارهاي بعديت اميد زيادي دارم؛ موفق باشي @};-
  • تو کردی عاشقم عشقم،ازین دلتنگیا ممنون زیبا بود.. @};-