خوشبختی ۲

یکی پیدا میشه توی زندگیت
که یه جورایی مَچِ با رویاهات
که شدیدن عاشق خنده هاته
وقتی که نباشی میمیره برات
یکی پیدا میشه عین خودته
مثه تو بارون و شعرو دوس داره
همیشه داره قمیشی گوش میده
مخصوصن شبا که بارون میباره
وقتی میگی جونم از پادرمیاد
حواسش به هیچکسی غیر تو نیست
تورو واسه ی خودت فقط میخواد
حواسش به هیچکسی غیر تو نیست
یه موقع عشق و نمی شناخت و حالا
باتو مثل پیرهنش یکی شده
قسمش اینه به جون هردومون
قبل تو عاشقی پوچ و بیخوده
وقتیکه غمگینه
منو نمیبینه
پیشم نمی شینه
قلبم میلرزه
بابودنش شادم
به دامش افتادم
منو که میخوادم
قلبم میلرزه…

https://www.academytaraneh.com/114399کپی شد!
573
۱۵
۱
۱

  • gelauol2005 درود بر شما جناب عباسی خواندم و لذت بردم موفق باشید
  • مهدی دمی زاده سلام دوست من اینکه سعی میکنی متفاوت بنویسی خوبه
  • OMID3248 سلام جناب عباسی، مرحبا
  • امیررضا سلام جناب عباسی عزیز اولین باری که ترانه تون رو خوندم، ریتم ترانه دستم نیومد و خوانشش یکم مشکل بود،ولی برای بار دوم، ریتم دستم اومد و ریتم زیبایی هم داشت، مطمینا نقد ترانه یک امر سلیقه ای هست و سلیقه هم در نقد اثر تاثیر گذاره. من استفاده از کلمات کمتر به کار برده شده در ترانه رو میپسندم، البته در صورتی که بشه از اون کلمات به نحو احسن بازی گرفت.کلمه ی مچ رو دوست داشتم، استفاده از قمیشی بعد از بارون رو هم دوست داشتم، اما این استفاده من و یاد آهنگ تو بارون که رفتی، انداخت، که اشاره به جدایی داره و امر منفی، در صورتی که ترانه ی شما، یه ترانه ی مثبت هست. شاید هم منظورتون ترانه ی دیگه ای از قمیشی بوده.ترانه قبلیتون پر بود از سورپرایز، اما این ترانه منو سور پراید نکرد. پایان بندی کار هم میتونست قوی تر باشه. با اجازه ی شما، من پنج تا از کارهای قبلیتون رو هم خوندم. بسیار زیبا سروده شده بود و لذت بردم. همین که بعد از مدت ها شروع به نوشتن کردید بسیار عالی ست. امیدوارم مشغله های فکری و کاری شما اجازه ی نوشتن ترانه های زیبا رو بهتون بده.هم شما لذت ببرید از نوشتن، و هم ما از خواندن. موفق باشید.
    • عليرضا عباسي ممنون از حضورت امیررضای عزیز ترانه ی قمیشی منظورم پرسه بود که اتفاقن ترانه ی مثبتی هم هست/بارون و دوس دارم هنوز چون تو رو یادم میاره / حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره/ ممنون که هستی و نقدو نظرات پای کار بچه ها هست / درضمن پراید الان دیگه یه ماشین لاکچری به حساب میاد با قیمت 185 تومن /شب و روزت پراز ترانه .
  • سپيده رحمت خواه سلام جناب عباسى عزيز... من ترانتونو دوس داشتم بجز قسمت آخرش البته... با تغيير ريتم موافقم چون ترانه رو از يكنواختى درمياره ولى اينجا مصرع هاى آخر ترانه باهم و با كل ترانه جور در نميومد... قلمتون مانا... موفق باشيد?
  • عباس مقدم درود علیرضای عزیز با استفاده ت از قمیشی و مچ مخالفتی ندارم،ترانه یک کار عاشقانه و دلی بود و احساس خوبی داشت،اما تغییر ریتم زیاد بهم نچسبید مگر اینکه بر اساس ملودی کار کرده باشی،در کل حضورت برام دلگرمیه و برات بهترینها روارزومندم،سبز بمانی رفیق
  • زهره مفتحی وارد مساعل فنی ترانتون نمیشم. که معلومه خیلی دلی سرودید و به دل میشینه. امیدوارم درست حدس زده باشم
    • عليرضا عباسي سلام خانم مفتحی عزیز اگرچه این کار یه کار دلی اما سعیم بر این بوده که خیلی روو حرفم رو به مخاطب نزنم / ممنون از حضورتون بهترین هارو براتون آرزو دارم.
  • عليرضا عباسي سلام جناب عضدی عزیز/ خیلی از کلمات انگلیسی،یا فرانسوی این سالها وارد ترانه شدند و انقدر تو زندگی ما ازاونها استفاده میکنیم که یه جورایی دیگه برامون غریب نیست/ کلماتی که بزرگان تو ترانه اوردن / مثل فستیوال/هیپنوتیزم/بلوار/ ترافیک.../در مورد قمیشی هم میتونستم تو لفافه به گوش کردن آهنگ اشاره کنم اما ترجیع دادم که اسم این بزرگوارهم تو کارم باشه / در مورد ترجیع بند نمیدونم باید نظر بچه ها رو پرسید ممنون از حضورت از نظر تک تک بچه ها استفاده میکنم شب و روزت پر از ترانه .
  • ali.amirazodi سلام و ادب جناب عباسی عزیز . این نظری که میدم صرفا براساس سلیقه ی منه : 1- گفتن کلمه ی "مچ" که انگلیسیه چندان جالب نیس 2- اگر به جای "قمیشی گوش دادن" ، یه عبارت کلی تر میگفتین شاید بهتر بود . 3- شروع و ادامه ی ترانه داشت خوب پیش رفت که آخرش ، یهو تغییر کرد که مخاطب رو کمی با مشکل مواجه می کنه... در عین حال معتقدم ایده و سلیقه ی شاعر بر هر چیزی مقدمه . موفق و سربلند باشید