دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری افتتاح شد

در این نمایشگاه، ۲۶ ناشر تخصصی از جمله موسسه‌ ‌متن، نشر پیکره، کتاب ‌بیهق، کتاب‌آبان، سمت، انتشارات خانه‌هنرمندان، افراز، برگ‌نگار، علمی‌فرهنگی، هرمس، میردشتی، فخراکیا، روزنه‌کار و … حضور دارند و بیش از ۴۰ ناشر نیز مهمان نمایشگاه هستند.

مجید در حاشیه‌ نمایشگاه ضمن تآکید بر اهمیت نمایشگاه‌های تخصصی کتاب گفت: نمایشگاه‌‌هایی از این دست، کمک می‌کنند تا افراد در حوزه‌های تخصصی خود، به راحتی بتوانند به کتاب‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و همچنین از تخفیف‌های نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

images
وی در ادامه افزود: در نمایشگاه امسال کتاب‌های مختلف هنری در زمینه‌ها‌ی فیلم، موسیقی، نمایشنامه، تئاتر و….، از ناشران مختلف ارائه شده و قریب بر هفت‌هزار جلد کتاب در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است که شامل بخش ایرانی و بین‌الملل می‌شوند.

دبیر هفته کتاب ادامه داد: ما در این دوره هم ناشرانی را داریم که به‌صورت تخصصی به حوزه‌ هنر می‌پردازند مثل فرهنگستان، و هم ناشرانی که در حوزه‌های گوناگون و از جمله هنر فعالیت دارند و کتاب منتشر کرده‌اند.

جلیسه در پایان گفت: اقداماتی از این دست و نمایشگاه‌های تخصصی اقدامات مناسبی هستند برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تا افراد علاقه‌مند به حوزه‌های خاص به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نظر خود را بدست آورند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی کتاب هنر ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه به مدت پنج روز در فرهنگستان هنر برقرار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف‌های این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

https://www.academytaraneh.com/105697کپی شد!
183