"خوشبختی یعنی بارون بوسه"

دیشب چه احساس قشنگی رو
به قلب بی تاب من آوردی
زیباترین رویای ممکن رو
به چشم بی خواب من آوردی
—————————-
دیشب به هرسمتی که می رفتم
نور و نوازش بود و عطر تو
شب تا سحر بارون تند عشق
بی وقفه می بارید رو چتر تو
—————————-
دنیا چقد زیبا میشه زیبا
وقتی که تو آغوش تو هستم
من عمریه چشم امیدمو
روی تموم آدما بستم
—————————-
دیشب چشامو باز کردی تا
خوشبختیو معنا کنم باتو
خوشبختی یعنی وقتی که لبهام
محکم می شینه روی لبهات و…
—————————-
خوشبختی یعنی بارون بوسه
وقتی تو اوج تشنگی هستی
من چی بخوام از زندگی جز تو؟
وقتی خود تو “زندگی” هستی

https://www.academytaraneh.com/100820کپی شد!
442
۶
۲

  • مهشاد نورالسنا سلام آقا یاسر بعد از مدتها اومد آکادمی ترانه ی زیبایی بود من که خیلی دور شدم از فضیا شعرو ترانه اما منتظر کاراری خاص تر از شما هستم نه اینقدر ساده توقعم از شما کارای خاصه همیشه! من چی بخوام از زندگی جز تو؟ وقتی خود تو “زندگی” هستی
    • یاسر بهبهانی سلام مهشاد خانم.ممنون که ترانه رو خوندید. میدونید که تو بحث اجرا هرچی ترانه ساده تر و دارای پیچیدگی وشاعرانگی کمتری باشه شانس بیشتری برای مقبولیت داره.ولی مسلمن ذهن مایی که بیشتر از مردم عامی با شعر و ادبیات درگیریم از ترانه های شاعرانه تر و پیچیده تر لذت می بره.بد نیس هردو نوع ترانه رو تجربه کنیم و کارنامه مون غنی بشه از هرجور ترانه ای که میتونه ارزش هنری داشته باشه.
  • ناهید ملکی سلام اقا یاسر ترانه زیبا و با احساسی بود موفق باشی و پر ترانه لایک خوشبختی یعنی بارون بوسه وقتی تو اوج تشنگی هستی من چی بخوام از زندگی جز تو؟ وقتی خود تو “زندگی” هستی
  • علیرضا سرمدیان سلام یاسر جان. با اینکه می دونی کارای کلیشه ای دوس ندارم. اتفاقا می خوام بهت بگم این کارت اگرچه از لحاظ مضمون دستمالی زیاد شده ولی از جهتی با توجه به اماکاناتی که خانوم ربانی خبرشو دادن شاید نوشتن ترانه به نحوی که انگیزه برای آهنگسازان و خوانندگان ایجاد کنه، انتخاب هوشمندانه ای واسه ثبت اثر باشه. می دونم که تو این کار بیشتر به اجرایی بودن توجه کردی و اگه هدفت اینه ایرادی هم نیست. ترانه شما احساس که از ویژگی های مهم اجراست رو داره. موفق باشی.
    • یاسر بهبهانی سلام علیرضا جان. اتفاقن دیروز جناب قلی پور و سعید کریمی اهواز بودن و جلسه ای داشتیم که بحث همین اجرایی بودن ترانه ها پیش اومد. نظرشون این بود که هیچ ترانه ای نیس که اجرا شدنی نباشه و باید ببینید کسی که میگه نمی تونم فلان ترانه رو اجرا کنم معیاراش برای انتخاب ترانه چیه و هیچ تعریف مطلقی برای اجرایی بودن یا نبودن ترانه نداریم. این ترانه هم بیشتر با هدف آهنگسازی تو ژانر پاپ نوشته شده . ممنون از حضور و نظرت.