رقص ستاره ها

باید اتاقمون
دلباز تر بشه
پیراهنم که هست
جا تنگه واسِ تو

انقدر داغم از
عشقی که بین ماس
آتیش می گیره از
جسمم لباس تو

دنیای من پُره
از اتّفاق تو
دنیای تو پُره
از اتّفاق من

امشب تلاقی
رقص ستاره هاس
با چشمای تو و
سقف اتاق من

تنها ترین درخت
امشب کنار تو
رویای جنگلُ
تعبیر می کنه

بارون بوسه هات
می باره رو تنم
حال و هوای شب
تغییر می کنه

عریون ترین زنِ
این شهر می شمُ
با دستای خودم
مهتابُ می کُشم

آغوش من پُره
ازهرم بوسه هات
دستت می لرزه و
من با همین خوشم

دیدار اولُ
از یاد بردم و
هر روز قلب من
آشوب تر می شه

یک عمره عاشقم
یک عمره عاشقی
عشقی که کهنه شه
مرغوب تر می شه

https://www.academytaraneh.com/92001کپی شد!
1104
۲۷

  • ناصر متقیان سلام خوب بود اما اگه روش کار کنی عالی میشه چون ریتمش با بعضی واژهای که انتخاب کردی نمیخونه موفق باشی
  • ناشناس سلام انیس جان سبک و موضوع ترانت تازگی داشت خیلی عالی بود
  • بانوی ترانه های عاشقانه-ژیلاقنبری سلام. وتبریک به خاطرکارزیبات
  • محمد قاسمی سلام و درود. کار قوق العاده ای بود. تنها ترین درخت امشب کنار تو رویای جنگلُ تعبیر می کنه ارتباط اینحارو با قسمت های دیگه کارتون متوجه نشدم.البته توضیخاتتونو برای جناب شریفی خوندم که قانع نشدم. برقرار باشید و سبز.
    • انیس جزایری سلام آقای قاسمی. ممنون که ریزبینانه کار رو می سنجید. احتمالا چون کل ترانه تو اتاقی بین عاشق و معشوق اتفاق میفته تمثیل درخت زیر بارون که تو فضای باز هست تناسب نداره و به این خاطر ارتباط برقرار نمی کنید. ممنون ازتون.
  • hamed shaabani ترانه زیبایی بود با تصویرسازی های زیبا....من خیلی به جزییات گیر نمیدم درکل من دوس داشتم... خیلی خوبه که در اکادمی یکی مث شمارو داریم...دست به قلمتون واقع خوبه..امیدوارم حالا حالاها ازتون ترانه بخونیم
    • انیس جزایری سلام آقا حامد. . باور کنید خوشحال میشم به کوچکترین جزییاتی که به ذهنتون میرسه اشاره کنید. کلا بحث های ادبی رو دوس دارم. ممنون از تشویقتون.
  • امیر غفاری تنها ترین درخت امشب کنار تو رویای جنگلُ تعبیر می کنه خیلی خیلی قشنگ بود واقعا به دلم نشست موفق باشید
  • نسیم بیرانوند بسیار زیبا...آفرین... بند اول خیلی جذاب بود و منو کشوند دنبال خودش.. پیراهنم که هست جا تنگه واسه تو... همچین چیزی شاید هیچ وقت به ذهن من نرسه..درخت و جنگل و...هم که یه تصویر سبز و باطراوت رو پیش چشم من گذاشت که خیلی لذت بخش بود...خیلی خوب بود و این زیبایی ادامه پیدا کرد تا رسید به بند۹ اونجا کلا ترانه ات، از فرم روایت اون خلوت رمانتیک تو و معشوق، خارج شد بدون اینکه پایانی برای این روایت فوق العاده رؤیایی رقم زده باشی...خلاصه دست بچه های آکادمی رو توو پوست گردو گذاشتی:))) ولی انیس...اگه اینجوری پیش بری به نظر من سال آینده ده برابر امسال پیشرفت کردی...خیلی داری سریع جلو میری خدا رو شکر. یه فکری هم بکن واسه باثی ماجرا! ما تازه تخمه آورده بودیم به قول آقای عبداللهی که یکی از دوستان طنزنویسم هستند ببینیم:CD دوم قراره چه اتفاقهایی بیفته! ممنون بابت این ترانه ی زیبا.
    • نسیم بیرانوند باثی یعنی باقی:)
    • انیس جزایری سلام نسیم خوبم. ما کجا می تونیم طنزای تو رو بخونیم خانم؟ نظرا و حرفات تو آکادمی خوبن ولی ارضا نمی شیم. بهمون آدرس بده در بدر دنبال نوشته هات بگردیم. در مورد پایان اون روایت رویایی مثل فیلما شده که دقیقا بعد از اینکه عاشق و معشوق بهم می رسن و بوسیدن همو شروع می کنن صحنه کات میشه و دوربین شما رو به جای دیگه ای می بره تا هم خلوت عشاق بهم نخوره هم بقیه مسایل به قوه تخیل مخاطب محول بشه. در مورد پیشرفت هم به آینده خوشبینم. انشالا که با کمک هم این مسیرو زودتر از حد انتظار طی کنیم. شما که یه کتاب هم چاپ کردی و چند قدمی از ما جلوتری دست ما رو هم بگیر. خوشحالم که دارمت.
      • نسیم بیرانوند سلام مجدد انیس جان.بین روزنامه های سراسری ،من توو روزنامه آفتاب یزد، یه ستون طنز داشتم به اسم"نوربالا" فعلا همکاری نمیکنم.نمیدونم آرشیوش باشه یا نه؟ توو هفته نامه های استانی هم فعالیت داشتم که به خاطر یه سری مشکلات،فعلا طنز رو نمیتونم کار کنم. لطف داری عزیزم... توضیحت رو میپذیرم:) قابل قبوله. چاپ کتاب ، ملاک نیست عزیز... ان شااله بزودی شاهد چاپ آثار خیلی زیبای تو باشیم. بازم ممنون انیس جان:)
  • علی عزیزی سلام خانم جزایری فوق العاده بود ریتم و پرداش کار قوی بود آفرین شاد باشید
  • بهزاد صنعتی سلام و درود ترانه زیبایی بود موفق باشین
  • امین بهاری زاده سلام خواهر گلم کار زیبا و دلنشینی بود...احسنت...
  • maede najafi سلام عشقم...وای ترکوندی خعلی خعلی خعلی خعلی خوب بود...واقعا لذت بردم از اتّفاق تو دنیای تو پُره از اتّفاق من امشب تلاقی رقص ستاره هاس با چشمای تو و سقف اتاق من دیدار اولُ از یاد بردم و هر روز قلب من آشوب تر می شه یک عمره عاشقم یک عمره عاشقی عشقی که کهنه شه مرغوب تر می شه
    • انیس جزایری سلام مایده گلم. خوبی؟ مرسی از روحیه دادنت. این روزا خعلی پر انرژی هستی و به همه انرژی میدی. خدارو شکر که حالت خوبه.
      • maede najafi مرسی...خوبه خوبم...پس این روزا قدرمو بیشتر بدون! کم پیش میاد اینجوری باشمااااا خخخخ
  • علی اصغر شریفی کار در کلیت خوب بود و روون اما در یکی دوجا متوجه بیان و کارکرد بعضی مصراع ها در کنار بقیه کار نشدم: تنها ترین درخت امشب کنار تو رویای جنگلُ تعبیر می کنه>>> رویای جنگل؟ چی هست؟! در مصراع های قبلی یا بعدی هم توضیحی مکملی براش نیاوردید. اصلا لوکیشن جنگل و المانهایی مثل درخت ، چه دلیل و توجیهی داره برای قرار گرفتن کنار لوکیشن اتاق و یه حس دونفره که قراره شکل بگیره. *** عریون ترین زنِ این شهر می شمُ با دستای خودم مهتابُ می کُشم>>> بعد از خط اول و دوم، منتظر یه صحنه دراماتیک و یا جسورانه تر (مثلا سکسی) بودم، اما در خط آخر: مهتابُ میکشم؟! یعنی چی؟ آیا میخواستید اشاره بکنید به حذف روشنایی و ایجاد یه محیط تاریک و دنج تر؟!! یا اگه بخوایم یه مقدار خودسانسوری نکنم، خواستید برتری اون بدن زیبا و مثلا سفید و شفاف رو نسبت به ماه به تصویر بکشید.! الان حتما میگید این چقدر ذهنش خرابه :))) بخشهای جالب کار رو هم باید گفت. مثلا: انقدر داغم از عشقی که بین ماس آتیش می گیره از جسمم لباس تو یا: پایان بندی خوبی که ساختید: عشقی که کهنه شه مرغوب تر می شه در کل خوب. موفق باشید.
    • انیس جزایری سلام آقای شریفی عزیز. همیشه نقدایی که می نویسید برام جالبه . ممنون از حضورتون و نقد و نظرتون. رویای جنگل برای تنها ترین درخت تعبیر سرسبزی و فراوونی و رهایی از تنهایی و ...هست که با توجه به تصویری که از عریونی عاشقانه تو این اتاق ارایه شده تشبیه راوی به درخت تنهایی که اتفاقا درخت هم می تونه عریون باشه و پذیرای بوسه های بارون و بارون بوسه ها خیلی دور از ذهن نیست. در مورد مهتابو می کشم دقیقا هر دو برداشتتون می تونه درست باشه و نافی هم نیستن و خاصیت شاعرانگی همینه که بشه برداشت های درست و چندگانه ای که متناقض هم نباشن ازش داشت. در مورد اینکه انتظار صحنه های داغتری داشتید باید بگم تا همین حد هم فک نمی کردم ترانه تایید بشه برای انتشار و باید از خانم ربانی برای انتشار دو ترانه اخیرم تشکر کنم.