نگو میری

نگو میری که من تنها تو رو دارم
نگو میری که از تنهایی بی زارم
نگو میری که بی تو زندگی تلخه
دیگه هرگز نگو دست از تو وردارم
بری حالم پریشمونه
بری شادی نمی مونه
قناری ترانه هام
بری هرگز نمی خونه
چشای مهربون تو پره رازه
نگاه تو واسه قلبم یه اعجازه
توو این دنیا یه ور عشقه یه ور نفرت
تو باشی عشق بازی رو نمی بازه
نباشی کوچه مون سرده
نباشی “کاج” هم زرده
قرار ما که موندن بود!
توو رو کی بی وفا کرده؟

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • زیبا ودلنشین.لایکی @};- @};-
    • درود بر همتون مرسی بابت نظر و لطفتون بازم شرمنده که دیر به دیر میام بازم بهم سر بزنید ترانه هامو بیشتر نقد کنید
      • سلام.دوبیته اول از سه تا مفاعیلن تشکیل شده اما از بیت دو به بعد از دوتا مفاعبلن تشکیل میشد کارت. وباز کارت تبدیل شد به سه مفاعیلن.یعنی از شش تا هجا به چهار تا هجا تبدیل میشه و بالعکس موفق باشی
      • مرسی که سر زدین و نظر دادین ولی کامل متوجه حرفتون نشدم یعنی میفرمایید این یه مشکله برا ترانه؟؟!
      • در ترانه باید تعداد هجا ها در هر بیت باسایر بیت ها یکسان باشه اما در کاره شما از دو وزن تشکیل میشه.شما ترانه تونو با شش هجا شروع کردین اما در ادامه تبدیل به چهار هجا شد. امیدوارم در آینده به یکدستی وزن برسی
      • آقا جواد فرمایش شما در شعر کلاسیک صدق میکنه با وزنهای عروضی و قالبهی ثابت اما در ترانه علاوه بر اینکه ضعف محسوب نمیشه میوتونه نقطه ی قوت باشه اگه ترانه های بزرگان ترانه رو خونده باشین مثلا آقای جنتی عطایی متوجه عرضم میشین که چقد زیبا از این موضوع استفاده کردن و اوج و فرد ترانشونو تنظیم کردن به هر حال نظر من اینه که بلند و کوتاه شدن مصرع در ترانه میتونه نقطه قوت باشه بازم مرسی که نظر دادین
      • ترانه اگه رو موزیک نوشته بشه حرف شما درسته. کاره احساس آرامش از روزبه هم همین کارو کرده ولی بخاطر موزیک کار. موفق باشی
  • جالب بود.
  • نگو میری که من تنها تو رو دارم نگو میری که از تنهایی بی زارم =D> =D>
  • خیلی زیبا بود