راه‌اندازی کمپین «به احترام آتش‌نشانان؛ نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی یکشنبه‌شب هشتم اسفند ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از راه‌اندازی کمپین «به احترام آتش‌نشانان؛نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» خبر داد.

وی بعد از پایان این اثر نمایشی بیان کرد: آتش‌نشانان در هیچ زمان و دوره‌ای دنبال پست و مقام نبودند اما همواره به میدان جنگی رفته‌اند که نمی‌دانند از آن زنده بیرون می‌آیند یا نه؛ اما شما مردم عزیز باهدف حفظ حرمت آتش‌نشانان هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتید و این مایه افتخار هم‌وطنان شما در سازمان آتش‌نشانی است.

ملکی ادامه داد: امسال بنا داشتیم که در آستانه فرارسیدن جشن چهارشنبه‌سوری کمپینی برای جلوگیری استفاده از مواد محترقه راه‌اندازی کنیم. شما مطمئن باشید ما اصلاً قصدی برای نفی جشن زیبا و باستانی چهارشنبه‌سوری ندارم اتفاقاً تصمیم داریم اگر وقت اجازه داد ما هم در کنار شما در این جشن حضورداشته و در کنار خدمت‌رسانی ویژه‌ای که در این روز به‌خصوص داریم همراه شما شهروندان عزیز باشیم؛ اما با توجه به حادثه ساختمان پلاسکو و به احترام شهدای آتش‌نشانی که در این سانحه به شهادت رسیدند تصمیم گرفتیم کمپینی را با عنوان «به احترام آتش‌نشانان؛ نه، به چهارشنبه‌سوری خطرناک» راه‌اندازی کنیم که امیدوارم با در نظر گرفتن شرایط موجود چهارشنبه‌سوری بی‌خطری داشته باشیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: هیچکس حتی کسانی که از مواد محترقه استفاده می‌کنند، دل‌خوشی از این مواد خطرناک ندارند. ما فقط به دنبال این هستیم که امسال در کنار هم یک چهارشنبه‌سوری سراسر شادمانه داشته باشیم و باهم بدون استفاده از مواد محترقه از این آیین زیبا لذت ببریم. به هر صورت امشب که در کنار شما عزیزان حضور دارم برای شما و همه همکاران آتش‌نشانم آرزوی سلامتی می‌کنم امیدوارم با پیوستن شما مخاطبان عزیز، هنرمندان و ورزشکاران رشته‌های مختلف شاهد یک چهارشنبه‌سوری آرام و بی‌خطر باشیم.

https://www.academytaraneh.com/106960کپی شد!
1037