کمپانی تئاتر باران به ایتالیا هنرجو اعزام می‌‌کند+شرایط

پس از برگزاری موفق دوره اول، کمپانی تئاتر باران با مدیریت و همراهی “کیومرث مرادی” دومین ورک شاپ بین المللی بازیگری را در کشور ایتالیا در “جشنواره بینافرهنگی و آزمایشگاهی تئاتر ایتالیا” در سال۱۳۹۶ با همکاری گروه تئاتر بین المللی پوتلچ (Teatro Polach) برگزار می‌کند.

گروه بین المللی Teatro Polach بیش از چهل سال است که در دهکده ایی تاریخی در نزدیکی شهر رم کار خود را آغاز کرده است. این مرکز در اروپا و ایتالیا با نام INTERCULTURAL LABORATORY OF THEATER PRACTICES مشهور است و هر سال بیش از ۱۰ کشور جهان را دعوت می کند تا در جشنواره INTERCULTURAL FESTIVAL LABORATORY THEATER PRACTICES شرکت کند.

در هر دوره از جشنواره کنار اجرای نمایش که هر بعدازظهر اتفاق می افتد این جشنواره پذیرای دانشجویان علاقه مند به بازیگـری و کارگردانی از سراسر دنیا هستند و در طول جشنـواره با دعوت از اساتید بزرگ تئاتر، ورک شاپ‌های بی نظیری را برگزار می‌کنند. این مرکز با توافق با کیومرث مرادی و کمپانی تئاتر باران امسال پذیرای تعدادی محدود از دانشجویان و بازیگران جوان ایرانی خواهد بود تا در این دوره از جشنواره در ورک شاپ های بین المللی شرکت کند.

مکان جشنواره: این جشنواره همه ساله در دهکده کوچکی به نام “فارا سابینا” (Fara sabine) در نزدیکی شهر رم ایتالیا برگزار می شود.

زمان جشنواره: این جشنواره از تاریخ ۲۱ ژوئن تا ۳ جولای ۲۰۱۷ خواهد شد.

در هر دوره از جشنواره در کنار اجرای نمایش که هر بعد از ظهر اتفاق می‌افتد این جشنواره پذیرای دانشجویان علاقه‌مند به بازیگری از سراسر دنیا خواهد بود و در طول جشنواره با دعوت از اساتید شناخته شده تئاتر، کارگاه‌هایی برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره

۱-داشتن گذرنامه و کارت ملی(ارایه کپی صفحه اول و دوم گذرنامه و همچنین کپی کارت ملی در هنگام ثبت نام الزامی است.)

۲- ارایه رزومه کاری خود حداقل در دو صفحه تایپ شده و حداکثر در چهار صفحه (این رزومه اهمیت زیادی در انتخاب شما دارد، خواهشمنـدیم دوره های طی کرده و نمایش و یا نمایشنامه خوانـی های که بازی و یا کارگـردانی کرده اید را در رزومه خود با ذکر نام کارگردان، سالن اجرا و تعداد اجرا به طور کامل بنویسید)

۳-دانستن زبان انگلیسی خوب است اما الزامی نبوده و در انتخاب شما تاثیر ندارد. در ضمن کیومرث مرادی به عنوان استاد و کارگردان در کنار گروه تا پایان اجرا و ورک شاپ ها خواهد بود و هر شب در پایان اجراها به جمع بندی و گفت و گو با گروه خواهد پرداخت.

۴-کلیه اعضایی انتخابی متعهد خواهند بود که در تمام طول جشنواره در محل جشنواره و ورک شاپ‌ها حضور خواهند داشت و از تردد و رفت و آمد به شهرهای دیگر به شدت پرهیز خواهند کرد.

۵-ارایه دو قطعه عکس الزامی است؛ خواهشمندیم یک عکس از چهره خود ویک عکس در حالت ایستاده در هنگام ثبت نام خود ارایه کند.

۶-از آنجا که تعداد محدودی می‌توانند در این تور شرکت نمایند نفرات اصلی پس از بررسی‌های مدارک توسط مدیران تئاتر باران و مصاحبه کیومرث مرادی انتخاب و اسامی نهایی اعلام خواهد شد.

برنامه‌های جشنواره:

– شرکت در ورک‌شاپ‌های بین المللی هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر.

– حضور در جلسات سخنرانی کارگردانان، پژوهشگران و هنرمندان بزرگ دعوت شده در این فستیوال، هر روز بعد از ظهر از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر.

– دیدن اجرای نمایش‌های دعوت شده از کشورهای متفاوت جهان در جشنواره هر شب از ساعت ۷:۳۰ شب تا ۹ شب.

– گفت و گو و تمرین پرفورمنس گروه ایران برای شب پایانی جشنواره با کارگردانی “کیومرث مرادی” (رسم هر ساله این جشنواره این است که کلیه کسانی که در این فستیوال شرکت می کنند در شب پایانی قطعه نمایشی را اجرا و در جای جای این دهکده اجرا کنند.)

برنامه‌های ویژه جشنواره:

۱- برگزاری ورک شاپ بازیگری و کارگردانی یکی از بزرگترین کارگردانان معاصر “یوجنیو باربا”.

۲- برگزاری ورک شاپ”کین یوشی مارا” یکی از بهترین استادان تئاتر نو ژاپن.

۳- برگزاری ورک شاپ گروه Teatro Potlach توسط مدیر جشنواره Giuseppe Di Buduo و آشنایی با تکنیک‌های بازیگری این گروه.

۴- برگزاری ورک شاپ بازیگری توسط Nathalie Mentha and Daniela Regnoli از بازیگران مشهور Teatro Polach که بیش از چهل سال است که در این گروه مشغول به کار هستند.
۵- دیدن یکی از آخرین اجراهای نمایش “یوجینیو باربا”.

۶- دیدن نمایش‌هایی از کشورهایی همچون آمریکا، برزیل، دانمارک، هلند، فرانسه و بلغارستان.

۷- اجرای یک پرفورمنس ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ایی توسط گروه ایران به کارگردانی کیومرث مرادی در پایان جشنواره.

نکته: علاقه‌مندها می‌بایست تا تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ با ارایه کامل مدارک به صورت حضوری در محل تئاتر باران حضور یافته و ثبت نام خود را انجام دهند. یک هفته پس از این تاریخ و بعد از مصاحبه کیومرث مرادی با ثبت نام کنندگان، اسامی نهایی توسط کمپانی تئاتر باران اعلام می‌شود.

هزینه‌های سفر:

۱- هزینه های اقامت شما در طول جشنواره حضور در جشنواره رایگان بوده و توسط جشنواره اسکان شما مهیا می‌شود.

۲- جشنواره کلیه هزینه‌ها شامل بیمه، خورد و خوراک و اسکان را پرداخت می‌کند.

۳- جشنواره متعهد است تا ویزای شما را برای مدت طول اقامت شما در جشنواره برای شما مهیا کند. (جشنواره به هیچ عنوان نمی‌تواند بیش از این مدت برای شرکت کننده‌ها ویزای اقامت ارایه دهد.)

۴- هزینه‌های حمل و نقل کلیه شرکت کننده‌ها از فرودگاه شهر رم به محل جشنواره و برعکس توسط جشنواره پرداخت می‌شود.

۵- شرکت کننده های جشنواره موظف هستند تا هزینه بلیط هواپیما و همچنین ورودیه جشنواره را پرداخت نمایند.(که هنگام ثبت نام توسط کمپانی باران دریافت خواهد شد) این مبلغ هزینه های استاندارد جشنواره است و کلیه دانشجویان در سراسر دنیا می بایست آن را به جشنواره پرداخت می‌کنند.

۶- مدیریت این سفر توسط کیومرث مرادی و کمپانی تئاتر باران انجام می‌گردد و کلیه کارهای اداری و هماهنگی این سفر توسط کمپانی تئاتر باران انجام می‌شود.

۷- در صورتی که سفارت ایتالیا به هر دلیلی به شما ویزا ندهد، مسوولیتی متوجه برگزار کننده‌های این سفر نخواهد بود و کلیه هزینه‌های پرداختی شما پس از کسر هزینه ویزا (که توسط برگزار کننده‌ها به سفارت پرداخت شده است) به شما عودت داده خواهد شد.

۸- اگر پیش از سفر شرکت کننده اعلام انصراف کند، کمپانی تئاتر باران پس از کسر ۷۰% از مبلغ پرداختی باقی مانده را به شرکت کننده باز می‌گرداند.

۹- هزینه بلیط هواپیما از ایران به ایتالیا (رم) و بالعکس، هزینه ورود به جشنواره، هزینه ویزا، بیمه و ۱۶روز اقامت در جشنواره مبلغ نه میلیون و دویست و چهل و پنج هزار تومان است که در هنگام ثبت نام می‌بایست پرداخت گردد.

لطفا جهت ثبت نام با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۸۲۵ کمپانی تئاتر باران تماس گرفته و وقت برای ملاقات حضوری و ارایه مدارک خود دریافت کنید.

https://www.academytaraneh.com/106821کپی شد!
459
۱