کارن

[حال دیگه ای دارم ]

2898
۳
۱۰

درباره‌ی نوید جمالی

متولد لنگرود ، بزرگ شده ی منجیل ، ارشد مهندسی سیستم های انرژی دانشگاه صنعتی شریف. 25 سالمه و از 16 سالگی به طور جدی ترانه سرایی و نوازندگی گیتار رو شروع کردم. یه مجموعه ترانه به نام یادگاری رو تن باد منتشر کردم. افتخار حضور تو دو تا از کتاب های مشترک آکادمی ترانه رو هم داشتم.

  • ناهید ملکی سلام عرض میکنم خدمت خانم ربانی و کارن عزیز خوشحالم که شاهد موفقیت شما عزیزان هستم امیدوارم در راه موفقیت همیشه پیشرو باشید بازم تبریک عرض میکنم
  • علیرضا کنعانی هرندی سلام کارن عزیز تبریک میگم بهتون بابت این کار دلنشین و آرامش بخش . امیدوارم همیشه همین طور با احساس و لطیف باشید . همین طور خانم ربانی عزیز که همیشه ترانه هاشون یه حال و هوای دیگه ای به سایت میده.
  • علیرضا سرمدیان تبریک فراوان به هر سه عضو محترم آکادمی. از دیدن اینهمه موفقیت و پیشرفت در سایت آکادمی ترانه واقعا خوشحالم و کاملا امیدوار. چون کاملا فراتر از انتظارم و زودتر از موعدی که فکر می کردم، دارم نتیجه ها رو می بینم. هیمنطور که قبلا هم گفتم بیشترین فعالیتم در خود سایت خواهد بود و مطمئنم دلیل این پیشرفت ها همدلی دوستان بوده و هست. خب به دور از تعارفات معمول! این کار رو هم دوس داشتم هرچند که کلا سلیقه ی من با موسیقی پاپ همراه نیست ولی به این معنی نیست که زحمات این سه عزیز نادیده گرفته شه و هرکاری که نقص کمتری داشته باشه قطعا قابل تقدیره. من کار رو گوش دادم و با در نظر گرفتن چرخه ی عرضه و تولید که مهمترین عامل در نگاه به یک اثر هنریست (بدین معنی که هر اثری رو باید با ژانر خودش از مرحله ساخت تا عرضه به مخاطب در نظر گرفت) در کل این کار رو بسیار امیدوار کننده و بدور از کلیشه های امروزی موسیقی کشورمون در این ژانر دیدم و باز هم خوشحالم که بار دومی هست که این جمله رو دارم در سایت آکادمی ترانه پای کارهای اجرا شده(دفعه ی قبل پای کار آقای ادریس زاده) می ذارم. ازین رو که امیدوارم حضور افراد کاملا حرفه ای و آشنا به کلیت کار چه از نظر کلام و چه از نظر موسیقی و آواز(vocal) رو، هرچه بیشتر در این قسمت ببینم. من به خوبی با کارهای خانوم ربانی آشنایی دارم و قلمشون رو دوس داشته ام و همیشه ازشون یاد گرفتم. از طرف دیگه، صدای بسیار زیبا و تکنیکی کارنٍ با اخلاق رو همیشه دوس داشتم و تحسینش کردم به عنوان مخاطب و خوشحالم که از این تکنیک در این آهنگ به خوبی استفاده کرده، مخصوصا vibrationها که به نظرم با توجه به کلیت این آهنگ بسیار به جا بود و احساسات رو به خوبی منتقل می کرد. از تنظیم و ملودی هم فعلا در حد حرفه ای سردر نمی یارم ولی به عنوان یک شنونده برام زیبا بود. در کل به عنوان جمع بندی باز هم تاکید می کنم با مقایسه ی این اثر به عنوان استایل پاپ در چرخه ی عرضه و تولید کشورمون و اینکه من همه ی آلبوم های 93 و 94 مجاز کشور رو که در این ژانر بودن رو گوش دادم و در یک پژوهش بررسی کردم، انصافا کار از کیفیت خوبی برخوردار بود(باز هم بدور از سلیقه ی شخصی). با سپاس.