چقدر خوبه

چقدر خوبه که من تو رو دارم
وقتی خوشبختم که دستامو تو دستای تو می زارم

چقدر خوبه که من به تو دل بستم
چقدر این حس شیرینه که در بند تو هستم

وقتی نیستی نمیدونی که بی اندازه درد دارم
چقدر خوبه که این درد رو من دوست دارم

وقتی آهسته صدام میزنی فکر میکنی خوابم ولی بیدارم
چقدر خوبه که این لحن صداتو دوست دارم

من شب وروزم را به تو تکیه می کنم
چقدر خوبه که جونم رو به تو هدیه می کنم

با عشق تو می خوابم از عشق تو بیدارم
چقدر خوبه که عاشقانه دوستت دارم
چقدر خوبه که این عشقه،عادت نیست
جدا شدن ما از هم محاله،راحت نیست

من نمی گم که تو هم دردی و هم تسکین
چقدر خوبه که تو فقط شیرینی و شیرین
از حالا تا آخر دنیا من و تو با هم نفس می کشیم
چقدر خوبه که در کنار هم درگیر حس آرامشیم

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

https://www.academytaraneh.com/100404کپی شد!
525
۸

  • نرگس حفیظی سلام آقای ایرانی. من رو ببخشید به خاطر صراحت بیانم. حس ترانه خوبه ولی متاسفانه من نتونستم با اون ارتباط برقرار کنم شاید به خاطر اینکه روی ملودی گفته شده اما فکر نمی کنم تغییر ریتم با ملودی به خوبی قابل پوشش باشه. به امید خوانش بهترین ها از شما.
    • محمدرضا ايراني سلام خانم حفيظي ،بسيار متشكرم از اين كه به ترانه ام سر زديد و از نقد تون هم سپاسگزارم.فقط يك نكته در مورد تغيير ريتم با ملودي با شما هم عقيده نيستم با حترام به نظر شما.چون در دنياي امروز موسيقي نبض ترانه است.يه ترانه ساده و روون شايد در خوانش بدون موزيك خوب باشه،وبراي تنظيم كننده ايي كه دنبال خلاقيت نباشه ساده ترين راه نوشتنه موسيقي است.كلام بايد خود را با فراز و فرودهاي ملودي هماهنگ كند.امروزه حتي به قافيه نيز تبعيت نكردن كلام از قواعد شعر سنتي در خيلي از آثار رعايت نمي شود.نمونه امروزي كه مخاطب ميليوني دارد ترانه كجايي آقاي صفا ميباشد.و آلبوم جديد آقاي امير علي بهادري سلام ساده،كه بسيار خلاقانه نوشته شده است.ببخشيد طولاني شد.پايدار باشيد.
  • عیسی کریمی کدخدائی سلام جناب ایرانی. کار خوبی بود تبریک میگم. فقط یه جا از شعرتون ایراد گفتاری دیدم . (من شب و روزم را به تو تکیه میکنم) با توجه به اینکه لحن گفتارتون عامیانه هستش کلمه ی را ...... شاید هم اشتباه نوشتاری بوده. موفق باشید .
  • حسین سمیری سلام من در حدی نیستم که بخوام نقد کنم ولی با نظر خانوم قنبری موافقم اما در کل خوب بود موفق باشید آقای ایرانی
  • بانوی ترانه های عاشقانه-ژیلاقنبری سلامی دوباره به شما.کار خوبی بود اما به نظر من تموم کار رو یک ریتم گفته نشده..و تغییر پیدا میکنه .ممنون