"حس فوق العاده"

تو همیشه پس گرفتی

منو از دلواپسی هام

نذار شعله ور بمونه

تب تند بی کسی هام

—————————

منو رد کن از سکوتی

که گرفته لحظه هامو

بگو دیدی و شنیدی

من و لرزش صدامو

—————————

قشنگترین خاطره هام همیشه با تو بوده

حسی که من بهت دارم یه حس فوق العاده س

نمی دونم که آخر قصه ی ما چی میشه

فقط می دونم عاشقی یه میل بی اراده س

—————————

منو رد کن از غروبی

که دلم رو تنگ کرده

چه جوری یه عکست انقد

خونه رو قشنگ کرده؟

—————————

چه جوری کسی می تونه

انقد آسمونی باشه؟

حتا دعوا کردنش از

سر مهربونی باشه

—————————

به تو می رسه مسیر

همه جاده های دنیا

تو نمی ری از دل من

بری هر کجای دنیا

—————————

واسه وصف خوبی تو

کلمه کمه همیشه

انقد عشق تو بزرگه

توی واژه جا نمیشه

—————————

قشنگترین خاطره هام همیشه با تو بوده

حسی که من بهت دارم یه حس فوق العاده س

نمی دونم که آخر قصه ی ما چی میشه

فقط می دونم عاشقی یه میل بی اراده س

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • سلام یاسر جان ساده و صمیمی و دوست داشتنی لذت بردم شاد باشی دوست من
  • ترانه ی زیبایی بود موفق باشید
  • درود یاسر عزیز چندین و چند کار تا به حال ازت خوندم و معتقدم از بهترین های آکادمی هستی... باعث افتخاره اینکار و ازت میخونم و با اجازت نظرات شخصیم رو مینویسم... چند نکته تو این کار بیشتر به چشمم اومد : - اول جایگاه ترجیع بند بودکه اکثرا میان کار میاد اما تو این ترانه بعد از بند دوم اومد و بعد 4 بند ومجدد ترجیع بند.... این یه قانون نیست که ترجیع دقیقا میانه ترانه باشه اما تو این ترانه بعد از بند دوم اتفاقی برای تغییر فضا نیوفتاده که بخواد ترجیع بند این تغییر رو انجام بده و تعمدی باشه (در راستای محتوا) و شاید ملودی خاصی این اتفاق رو رقم زده. - دوم یه مقدار جابجایی ارکان تو بندهات تکرار شده و کمی به استحکام کار ضربه میزنه برای نمونه دو مثال میارم تو همیشه پس گرفتی/منو از دلواپسی هام که میشه " تو همیشه منو از دلواپسیهام پس گرفتی" منو رد کن از سکوتی/که گرفته لحظه هامو که میشه "منو از سکوتی که لحظه هامو پس گرفته ، رد کن" - سوم حشو در بعضی ابیاته که باز دو مثال میارم: بند تو همیشه پس گرفتی... کلمه "تو" حشوه در بند تو نمی ری از دل من بری هر کجای دنیا هم باز همون اتفاق افتاده و "تو " حشوه - چهارم استفاده مکرر از کلمه من و تو کمی قدرت کارو کم میکنه متاسفانه بیش از 10 مرتبه - پنجم یک بیت مشخص بود: بگو دیدی و شنیدی / من و لرزش صدامو این که دو تا فعل و کنار هم آوردین توو یه مصراع و مفعولهارو کنار هم در مصراع بعدی هم کمی ضعیفه چون کامل نمیشه تو این شکل نوشتن هر کودوم از فعل ها رو مشخصا متعلق به مفعول مورد نظر شما در مصراع بعد نسبت داد و نوعی ضعف تالیف هست. - - ششم هم نذار از وزن خارجه و باید نذا (ر) نوشته و خونده شه که احتمالا ایراد تایپی بوده - در آخر شما ترانه سرای بسیار خوب و استاد بنده هستی و از شما در آکادمی زیاد یاد گرفتم ولی از نظر یه مخاطب کارهاتون این اثر کمی ضعیف تر از کارهای قبلی بود که ازتون خوندم و علاوه بر موارد فوق تصویرهای خاص تو کار کم بود و با ارفاق اتفاق ترجیع بند و عکسی که خونه رو قشنگ کرده با کمی پرداخت بهتر از اتفاقای خوب کار بود. جسارتهامو ببخش و صرفا نظرات شخصیم رو گفتم امیدوارم در کنار همه دوستان در آکادمی یاد بگیریم و با هم بالا بریم. شاد و سلامت باشی
    • سلام علی جان. خوشحالم که دوباره تو جمع خوبان آکادمی می بینمت و افتخار دادی ترانه مو نقد کردی.نکاتی که گفتی رو حتما تو ترانه های بعدیم مد نظر قرار میدم. ممنون از لطف شما
  • سلام آقای بهبهانی ترانه تون رو خوندم بسیار زیبا بود یکبار دیگه هم کامنت گذاشتم ولی ظاهرا ثبت نشده امیدوارم که همیشه شاد باشین و سلامت
  • درود نذار شعله ور بمونه تب تند بی کسی هام تب تند از دهه پنجاه تا به امروز زیاد تو ترانه ها استفاده شده تب تند تنم یه تابستون با صدای بتی تب تند عشق تو باعث دلواپسیه به دلم افتاده در طالع من بی کسیه با صدای مهستی از تب ِ تند ِ من نترس که عاشق ِ چشات منم هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم با صدای پویا چه جوری طاقت بیارم ،شبای دلواپسی رو؟ تو ندیدی سوختنم رو ، تبِ تندِ بی کسی رو با صدای مازیار فلاحی و نمونه های تکراری زیاد دیگه که بهتره با وسواس بیشتر استفاده بشه قشنگترین خاطره هام همیشه با تو بوده حسی که من بهت دارم یه حس فوق العاده س (احساسی که به تو دارم یه حس فوق العاده س من عاشق کسی شدم که خیلی صاف و ساده س) کاری از محمد علیزاده که شباهت زیادی دیدم واسه وصف خوبی تو کلمه کمه همیشه انقد عشق تو بزرگه توی واژه جا نمیشه استفاده از کلمه و واژه هم حشو محسوب میشه همواره نویسا
  • موفق باشیدواقعا زیبا بود
  • سلام به یاسر عزیز ترانه بسیار با حسی بود با پتانسیل اجرای بالا البته از وزن ترجیع بندت مشخصه که این ترانه رو بر پایه ملودی نوشتی و یا اجرا شده یا قراره بشه در هر صورت موفق و موید باشی رفیق.
  • سلام و درود ترانه اجرایی زیبایی بود تبریک می گم... منم با نظرات آقای هاشمی موافقم ضمن اینکه به تو میرسه مسیر اشکال وزنی داره احتمالا منظورتون به تو میرسه مسیرم، بوده... سبز باشید به مهر
  • ترانه خوبی بود شاد باشید
  • ترانه زیبایی بود فقط چند نکته به ذهنم رسید : تو همیشه پس گرفتی منو از دلواپسی هام نذار شعله ور بمونه تب تند بی کسی هام اگه نذار و نذا می نوشتید به نظرم روون تر خونده میشد و همین طور در بیت آخر : واسه وصف خوبی تو کلمه کمه همیشه انقد عشق تو بزرگه توی واژه جا نمیشه کلمه کمه همیشه یجورایی تو ذوق میزنه .... شما در یک مصرع نوشتید کلمه و در مصرع بعدی نوشتید واژه که ااگه کیشد طوری مصرع دوم حرف اصلی رو بزنه دیگه نیاز نبود از کلمه استفاده بشه ... زیبا بود ولی اگه به جای کلمه واژه دیگر میومد این زیبایی دو چندان میشد.... ولی در مجموع ترانه بسیار زیبایی بود ... موفق باشید