سادگی کردم سر تو…

عاشق هر کی که بشم

عاشق چشمای تو نه!…

پای هر کی بمونم

یه بار دیگه پای تو نه…

واسه برگشت به عقب

ای کاشکی که یه راهی بود…

آخه موندنم باهات

از اول اشتباهی بود…

وقتی فهمیدم که عشق

بین منو تو دیگه نیست…

حرفات همش تعارفه

اونی که چشمات میگه نیست…

باید همون روز دورتو

خط میکشیدم تا ابد…

اون روزا که هر کی میدید

میگفت باید قیدشو زد…

سادگی کردم سر تو

حق من اما این نبود…

سهم من از خاطره هات

تنها یه نقطه چین نبود…

حق من این نبود منو

تنها بزاری با خودم…

آخه بی وفا مگه

جرمه که عاشقت شدم…

مگه دلم تو عاشقی

واست چی کم گذاشته بود…

یا لااقل به آدما

نگو دوسم نداشته بود…

دلم میسوزه که برات

گذشتم از خیلی چیزا…

من موندم و ترانه ها

اشکای روی کاغذا…….

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • سلام جناب مقامی عزیز گفتنی ها رو به نحو احسن آقای شریفی عزیز گفتن منم با حرفاشون موافقم فقط یکی دو نکته اضافه می کنم که جاهایی سکته وزنی داشت کارتون مثلا : اون روزا که هر کی می دید و غیره نگو دوسم نداشته بود یکی از فعل هاتون حشوه و از نظر دستوری هم این کاربرد نادرسته و همچنین کاربرد ای کاشکی ... چند کاربرد هست در این مورد کاشکی / ای کاش / ای کاش که ... می تونید طبق وزن کارتون یکی ازینا رو انتخاب و استفاده کنید ولی کاربردش بصورت ای کاشکی نادرسته براتون آرزوی موفقیت دارم و منتظر کارهای بعدیتون هستم
  • کارتون رو از لحاظ ریتم و ضرباهنگ دوست داشتم. هرچند یه جاهایی با مشکل تونستم بخونم. مثلا: پای هر کی بمونم یه بار دیگه پای تو نه… ولی من فکر میکنم اینکار بر روی یک ملودی (حالا یا ذهنی خاص یا آهنگسازی شده) سروده شده. چون یک جاهایی هی روی آوردید به جابجایی ارکان ، که در ترانه هایی که روی ملودی گفته میشند زیاد می بینیم و متاسفانه جابجایی های ارکان نامناسب در موسیقی پاپ امروز داره باب میشه. مثل: دلم میسوزه که برات یا: عاشق چشمای تو نه!… یا: باید همون روز دورتو خط میکشیدم تا ابد… این کار برای ملودی نوشته شده. درسته؟ در این قسمت: نگو دوسم نداشته بود…>>> متوجه این نوع فعل سازی و مصرع سازی نمیشم؟! به نظر بنده از زیبایی کار هم کم کرده. نگو دوسم نداشته بود!!! در کلیت کارتون از لحاحظ تصاویر و تعابیر نو و بکر ، باید بگم تهی بود. هرچند احساس و ضرباهنگ خوبی کارتون داشت. *موفق باشید*