آلوده ها میرن قرنطینه

با سلام خدمت دوستان عزیزم. تازه ترین اثرمو که همین امروز متولد شده رو باهاتون به اشتراک میزارم. لطفا بنده رو از نقدهای جذابتون بی نصیب نگذارید.

اینقدر آلودم به احساست
از مرز هشدارم گذر کردم
با اینکه واسم استرس بد بود
بازم برای تو خطر کردم

تفکیک کردم از همه دنیا
سهم تورو توو خواب و بیداری
اینقدر مشغول تو بودم که
مَرزَم (مرز من ) شدی رو کار و بیکاری

آلودگی کار خودش رو کرد
تقویم من تعطیل مطلق شد
عشق تو دنیامو گرفت آخر
روزام به عمر تو ملحق شد

من رنگ رویای بعیدُ و تو
از جنس استمرار بی میلی
من از گذشته پای تو بودم
آینده بی تو مبهمِ خیلی

انگیزه ای که تو گمش کردی
حسّمرو غرق بدگمانی کرد
آبی صاف آسمونم رو.
رنگ کبود ارغوانی کرد

کاری نکردی حس کنم گاهی
امّید هم چیز قشنگیه
احساس شیشه هرچی ام باشه
دور از خیال قلب سنگیه

من زیر بار یک جواب از تو
چن ساله که تحت فشار هستم
مثل کتاب پشت درهای
تاییدهای انتشار هستم

سلول تنهایی حصارم شد
اصلا چشات اینارو میبینه؟
چیز عجیبی نیست حال من
آلوده ها میرن قرنطینه
……………………………………..
محمد قاسمی (شاهد)

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

https://www.academytaraneh.com/98555کپی شد!
1043
۱۶
۳

  • کامبیز جمشیدی سلام جناب قاسمی عزیز . خسته نباشید . ترانه زیبا و دلنشینی بود و لذت بردم از خوندنش . درود بر شما
  • رشید زرین سلام آقای قاسمی ترانه زیبایی ازتون خوندم موفق باشید
  • soheil.abdi خیلی خوب بود احسنت
  • بهزاد صنعتی سلام محمد عزیز...ترانه ی خیلی قشنگی بود ... لایک تقدیمت... موفق باشی
  • نرگس حفیظی سلام آقای قاسمی واقعا یه کار زیبای دیگه از شما خوندم. با آقای اعلایی هم عقیده هستم. خیلی خوبه که دارید سعی می کنید تو قالب کلیشه نرید و جای تقدیر داره. با موردی که دوستان اشاره کردن من هم موافقم. با امید خوانش آثار بهتر از شما و آرزوی بهترین ها.
    • محمد قاسمی (شاهد) سلام به شما بانو. سپاس از وقتی که گذاشتید و کار منو خوندید. من خیلی با کارهای کلیشه ای مخالفم و تصویرسازی های جدید و بکر البته اگه به کلیت و مفهوم کار لطمه نزنه بنظرم لازمه ی ترانس و خیلی دوس دارم بتونم نزدیک بشم لا اقل به این هدفم. خوشحالم که دوستان البته با اغماض میگن یه ذره نزدیک شدم به این مقوله. در مورد نقدتونم من همینطور که در جواب مصطفی عزیز اشاره کردم منظورم بحث مشغول بودن فکر بود به معشوق که حتما ضعف از من بوده که دوستان متوجه نشدن و نا مفهومه براشون. در نهایت ممنونم از شما. برقرار باشید و سبز.
  • شهاب حسینی زیبا بود محمد جان تبریک میگم لایک داری
  • اشکان آقایی سلام به محمد عزیز آقا من یکی از طرفدارای پر و پاقرص ترانه هاتم سبک نوشتنتو دوست دارم چون بدون استفاده از کلمات سنگین ترانتو از کلیشه خارج میکنی و خلاقیتتو دوست دارم در مورد اون مصرع با مصطفی عزیز موافقم زیاد جذاب نیست ولی مجموعه کار بسیار زیبا و خواندنی شده هر روز موفق تر باشی رفیق.
    • محمد قاسمی (شاهد) سلام اشکان عزیز. شما خیلی لطفف داری به من و شرمندم میکنی.خوشحالم کارام مورد پسندته دوست عزیزم. در مورد اون نکته در جواب مصطفی جان توضیح دادم ولی اگه جوابم قانع کننده نیست بفرمایید توضیحات تکمیلی خواهم داد. ممنون از حضور همیشگیت. برقرار باشی و سبز.
  • مصطفی اعلایی سلام و درود محمد عزیز... خوشحال شدم که یه کار زیبای دیگه از تو رو خوندم.... سبکت رو دوست دارم... و اینکه سعی می کنی در قالب کلیشه نری جای ستایش هست... فقط یه قسمت از کار رو دقیقا متوجه نشدم و اون مرزم شدی رو کار و بیکاری... احساس می کنم می تونستی بهتر بیان کنی. با آرزوی موفقیت روزافزونت داداش گلم
    • محمد قاسمی (شاهد) سلام مصطفی عزیز. ممنون از لطفت داداش که همیشه کارامو دنبال میکنی. در مورد نکته ای که اشاره کردی... اگر دقت کنی قبلش گفتم اینقدر مشغولم تو بودم که، مرزم شدی رو کارو بیکاری. منظورم اینه که من همه فکر و زندگیم تو بودی و هر لحظه مشغول فکر کردن به تو بودم لذا اشتغال رو تو برام معنی میکنی و غیر تو من کاری ندارم. امیدوارم توضیحاتم کلامل باشه. منم برات بهترینارو آرزو میکنم. پایدار باشی دوست خوبم.