بازی فقط عقب نشینی نیس !

یا از خودت عقب نشینی کن …
یا آس و رو کن ، زود ما دیره
((این آخرین تصویر مهتابه ))
-این آخرین هشدار آژیره –

سنگر گرفتی پشت تنهائیت
بالا ببر دستات و لامصّب
((دیدی پلنگ شب روانی شد ؟))
دیدی رسیده درد من به عصب ؟!

فیلمی که با رویا شروع میشه
حتمن سکانس آخرش خونه
لیلی دوباره عشق و می بازه
بازی همیشه دست مجنونه !

انبار باروتم ولی خیسم
شوخی نکن بامن ، خطرناکه
یا تلخ و مضحک می شه دل بستن …
یا عشق بمبی توی این ساکه !

این قلب تیرخورده، دل من بود
رو هر درختی یادگاری شد
اونقد به حکم دل ورق خوردی
تا دست آخر انتحاری شد

تسلیم بودن توی این بازی
می تونه اسمش زندگی باشه !؟
وقتی محاله بردنت دختر
انگشت و بردار از رو این ماشه

لبخندتم گاهی غم انگیزه !
شاید جنونم خنده آور بود
– این آخرین شلیک مشقیمه …
– این عاشقانه سیم آخر بود …

من توی فال قهوه همراتم
من پوکه پوکه عاشقت هستم
حاکم تویی اما حواست نیس
من آسِ دل تو آخرین دستم

حاکم تویی اما نمی بُرّی
بازی رو می بازی ، تلف می شی
یادت بمونه بعد این کابوس
با “چاکرت” بازم طرف می شی !

بیخود به سمت گریه بُر خوردی
خونسرد باش و توو خودت حل شو
اینطور حریف من نمی شی تو
اون عشق سخت روز اول شو !!

تسلیم محض اولین عشقی
گاهی عروس فال تاروتی
کی گفته زن کبریت بی خطره ؟!
دقت نکن به عکس رو قوطی

این زندگی تنها یه بازی بود !
تن خسته از من با خودت می ری
من :‌ اتفاق لیز افتادن …
وای از سقوطم فیلم می گیری !!

راهی نمونده ، پس تمومش کن
نوبت به رقص آخرین تیره
شد وقت دل کندن ، خداحافظ !
اما تموم جاده از قیره !!

رو دکمه ی قرمز تمرکز کن
خونسرد باش و از خودت آروم …
( بازی فقط عقب نشینی نیس )
شد وقت ناب انفجارت … بووووم !!

https://www.academytaraneh.com/9417کپی شد!
895
۲۴

درباره‌ی احسان ابوالحسنی

دختران شهر به روستا فکر می کنند / دختران روستا در آرزوی شهر می میرند / مردان کوچک به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند / مردان بزرگ در آرزوی آرامش مردان کوچک می میرند / کدام پل در کجای جهان شکسته است که هیچکس به خانه اش نمی رسد ...

  • سید ایمان پورحسینی @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • امید رضا رهبر احسان داری چه میکنی بوم =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
  • حميده سادات غفوريان دیدی رسیده درد من به عصب ؟! این قلب تیرخورده، دل من بود کی گفته زن کبریت بی خطره ؟! سلام جزاین سه مصرع که از وزن خارجه باقیش عالی بود. اینم جزو انتخابهای منه.
  • حسان.طاهری(مهیاد لارستان) @};- @};- @};- باید یک لایک داد!!!ویک رز صورتی @};-
  • امید محبی(آرسین) موضوع جالبی داشت و جذاب بود درود =D> =D> @};- منتظر نگاه گرمتان برای شعر انفرادی هستم
  • معصومه قریشی مثل همیشه متفاوت و زیبا .... =D> =D> در سبک خودتون فوق العاده اید و شاهکار @};- @};- @};-
  • عماد بهاری احسان گرامی کار قوی ست، ولی قوتی که بعضا متاثر از دیگر آثار پست مدرن بود با احترام مشتاقم تا در این مسیر به امضای خاص خودت برسی و در ترانه های بعدیت ناخالصی ها به صفر برسه مضامین دستمالی شده توسط شاعران بزرگ حتی اگر در ظاهر قوت بخش ترانه های شما باشند ولی به مرور قدرت خلاقیت شما رو تحت تاثیر قرار خواهند داد سعی میکنم بعد از خوندن ترانه ها کمتر کامنت بذارم با این حال این دیدگاه آثار قبلی که ازت خوندم رو هم شامل میشه با احترام
  • حميده سادات غفوريان سلام آقای ابوالحسنی نمیدونم چی بگم یه بندایی از ترانه تون نفسم رو بندآورد!!! خیـــــــــــــــلی خوبه خیلییییییییییییییییی،انسجام ترانه توی محتوا وفضا واقعا عالیه، اتفاق هایی که آفریدید واقعا غافلگیر کننده ان ونکته ی مثبت دیگه اینه که یه وزن جدید رو تجربه کردید، فقط حیفه که ترانه به این خوبی مشکل وزن داشته باشه، "دیدی رسیده درد من به عصب" و"کی گفته زن کبریت بی خطره" مشکل دارن و "طرف" و "تلف" هم قافیه آواییه ازشاعرقدرتمندی مثل شما توقع دارم این نقایص کوچیک روهم رفع کنید،بازهم برای خوندن این ترانه ی زیبا میام... گفتن نداره ولی به قول خودتون دردا که فقط رای! :-( ((سعادت نصیـــبتان))
  • امیررضا طالبلو سلام جناب ابوالحسنی زیبا سرودید لذت بردم. فقط دو ایراد داشت : اول اینکه کمی طولانی بود و دوم اینکه توی یکی از ابیاتتون گفتید « عشق بمبی » که اگر بمب عشقی بود زیباتر بود منتها از نظر بنده. @};-
  • سمیرا ایرانی احسان عزیز ترانه جالبی خوندم ازت. مثل همیشه موفق باشی. @};-
  • سعید پارسا تصاویر قشنگی داشت... اما گاهی انقدر تصویر تو تصویر بود که خوانندهگشنونده از همراهی باز می مونه
  • مهدی رحیمی تصویر ذهنی ..... حرفی ندارم ... @};-
  • محسن رمضانی تو آس رو شده ی دل در آخرین دستی... همچنان آقای ابوالحسنی کارهاتون زیباست. کمی تاثیرپذیری رو توی این کارتون دیدم که بسیار مثبته. طولانی بودن کار در طول جذابیت بالای ترانه ست و مخاطب رو آزار نمیده. تعابیرتون نو وجالب و قافیه ها هم جور هستن. کار روون و خوبی بود احسان جان. ضمن اینکه: مصرع 8 وزن رو کمی بهم زده. مصرع 32 رو هم که فکر میکنم با چاکرت بازم طرف میشی رو نپسندیدم. بازهم تبریک بابت این کار. با احترام زیاد. موفق و سربلند باشی.
  • شادی وکیلی واقعا زیبا بود @};- ولی جسارتا فکر می کنم خواننده کمی از پیچیدگی و طولانی بودنش خسته می شه
  • راحیل زنگنه بسیار جالب =D> =D> @};-
  • سعید قدیمی سروده ی بسیار پراکنده ای بود
    • احسان ابوالحسنی با سلام و ارزوهای خوب خدمت تمامی دوستان پر محبت / لازم دیدم راجع به نظر برخی دوستان درباره طولانی بودن کار توضیحی بدم . اصولن در اشعاری که در چند بعد یا فضا موقعیت سازی میشه شاعر به اجبار باید کار رو طولانی کنه تا به همه ی ایده ها و حرف ها پرداخته بشه . این ترانه در 3 فضا ( 1- بازی حکم 2 - نوعی جنگ و لفظ جنگی/عشقی 3 - مضامین کلی و دارای عمومیت بیشتر ) سروده شده و تمام سعی من این بوده که ارتباط منطقی بین این فضاهای نه چندان موازی بوجود بیاد که نمی دونم چقد موفق بودم. و باور بفرمایید چند بند حذف شده و بازهم سعی کردم کار طوری باشه که مخاطب دچار پیچیدگی و سردرگمی نشه ، با وجود اینکه به نظرم مقداری پیچیدگی و سردرگمی بد هم نیست ... درود از حضور تک تک شما سروران عزیز ...
  • محراب قنبری سلام خیلی خوب به موضوع پرداختی معلومه که فکرکردی براش.ناب بود وجذاب.
  • علی بلباسی تبریک آقای ابولحسنی بنظرم میشد زودتر تمومش کرد آخراش ترانتون ب نفس نفس افتاده بود،ولی بسیاز جالب و زیبا بود =D> =D> =D>
  • عابد صالحپور سلام کار زیبایی بوئ لایک
  • عابد صالحپور سلام دوست عزیز کار بسیار خوبی بود تصاویر زیبای زیادی توی کار بود اما فک کنم زیادی تصاویر متفاوت کنار هم خواننده رو از بر قرار کردن ارتباط باز میداره به هر حال لایک @};-
  • ملاحت حاجت پور مثل همیشه عالی بود واقعا عالی لایکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی =D> =D> =D>
  • مرتضی مهرعلیزاده سلام پست مدرن زیبایی بود... @};-