یه زن …

یه زن …!
که چشماش
بستس
و موهاش
میرقصه تو باد
اروم میره
به قصد
پرواز
به قصد فریاد
یه زن …
تو جاده
با چشمای تر
آروم میره
به سمته باور
یه زن
که همراش
یه ساکه بستس
یه زن که
تنهاست
یه زن که
خستس
یه زن که
پالتوش
از جنسه نوره
زنی که
ماهه
غرقه غروره
تصویرش از دور
خیلی عجیبه
یه زن که
آشناس
اما
غریبه
یه زن که
عمری
بال و پرم شد
سختی رو پوشید
و مادرم شد
دستاشو هرگز
جدا نمیکرد
منو به حالم
رها نمیکرد
یه زن
که مهرش
تا پای جونه
یه زن که
اخماشم
مهربونه
یه زن که
عمری
بال و پرم شد
سختی رو پوشید
و مادرم شد ….

پ.ن: سلام دوستان
این ترانه رو تقدیم میکنم به مادرم …
البته میدونم یکم بی موقع تموم شد …
بنظر شما پایانش چی میتونه باشه ؟
پیشاپیش از همتون ممنونم که همراهی و راهنماییم میکنین…

https://www.academytaraneh.com/92609کپی شد!
782
۱۴

  • mohamad hosein rajabi parsa زیبا سرودید لذت بردم .... موفق...
  • محمد قاسمی سلام اول اینکه ترانتو خیلی برای من قابل احترامه چون: یه زن که عمری بال و پرم شد سختی رو پوشید و مادرم شد از مادر نوشتن همیشه شیرین و جذابه. آفرین. به کار بردن یه زن به تناوب به نظرم لطمه زده به کارتون. همچنین شیوه نگارش هم به نظرم جالب نیس و هیچ کمکی نکرده به خوندن کار و شایدم لطمه زده. موفق باشید و سبز.
  • علی یاری سلام بانو ترانه های تقدیمی اونم به مادر همیشه قشنگه موفق باشید
  • حسین میرزایی سلام خانم معصومی با خوندن کارتون اولین سوالی که به ذهنم رسید این بود: چه الزامی بود که انقد ستونی بنویسید؟ به کارتون لطمه زده به نظرم. بقیه رو نمی دونم ولی حواس منو از ارتباط گرفتن با کارتون پرت کرد. این فاصله ها باعث میشه به وجاهت کارتون خدشه وارد شه. این که برای ادامه دادن ترانه تون، هی باید دنبال لغت ها بدوام، منو از درک عمیقشون عاجز می کنه. آهنگی رو تصور کنید که هر ۳، ۴ ثانیه گیر می کنه و شما منتظر کلمه ی بعدیش میشید. این کار درک رو برای مخاطب سخت می کنه. مخاطب مجبوره به عقب برگرده تا بفهمه چی شد. حیف کار خوبتونه که این طوری بهش لطمه وارد شه. همون قدر که وقت و دقت و حوصله به خرج دادن تو مرحله نوشتن کارتون مهم و موثره، وقت و حوصله و سلیقه گذاشتن تو ارائه دادن کارتون هم مهمه. به همین اکتفا کردم ولی ایرادهای دیگه هم داره کارتون. اگه بتونم سر فرصت بهشون اشاره می کنم. موفق باشید.
  • hossein khoobyar درود واقعا قشنگ بود ایشاله سایه مادرتون همیشه بالا سرتون باشه
  • بانوی ترانه های عاشقانه-ژیلاقنبری درود بانو مهسااااا خوبه که کار مادر رو نوشتی قشنگ بود
  • hamed shaabani با سلام مهسا خانم...ترانه ساده و با احساسی بود ..البته در سبک مینیمال..من این سبک و خیلی دوس دارم ساده و بی الایش..من مث بقیه ارزو نمیکنم که سایه مادرتون همیشه بالا سرتون باشه چون این فقط یه ارزوی محاله و امکان پذیر نیست بجاش امیدوارم تا پدرومادرتون زنده هستن قدرشونو بدونین..بهتره توو واقعیت زندگی کرد...درضمن شما متولد چه ماهی هستین؟
  • نيما سكوت درود بانو مهسا ترانه خیلی خوبی بود افرین نوع نوشتارتون هم جالب بود برام
  • عماد گلی توانا سلام خوبین؟ آفرین. این کار کار خوبی بود. وزنو قافیه رو خوب رعایت کردین. بهترین قسمتشم یه زن که آشناس اما غریبه بود.با اینکه اتفاقای معرکه واقعا نداره اما ساده ای که به دل میشینه.با فضل خداوند بزرگ و به امید خدای منان، همیشه سایه ی مادر بالا سرتون باشه و ایشون سالم و سلامت و شاد باشن.برای ما هم دعا کنید. یا حق.
  • امین بهاری زاده سلام معلومه که درس خوندنه تاثیرشو به وضوح رو ترنه هاتون گذاشته...روز مادر رو آخه الان تبریک میگن...خدا انشالله مادرتون رو براتون حفظ کنه...