مجوز کتاب «ساعت ۲۵» صادر شد..

با سلام
به اطلاع کاربران گرامی سایت آکادمی ترانه میرسانیم پس از پیگیری های انتشارات ماندگار و مجری طرح ، مجور نهایی ارشاد برای مجموعه ی «ساعت ۲۵»  کتابِ مشترک ترانه سرایان سایت آکادمی ترانه صادر گردید.
این مجوز که در دهه ی آخر آبان صادر گردید پس از طی مراحل نهایی توسط انتشارات طرف قرارداد به مجری طرح ارائه و اسکنِ آن برای مشاهده ی مولفین حاضر در کتاب آماده گردیده است برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید

همانگونه که قبلا هم اشاره شده بود چاپ کتاب وعرضه ی آن به بازار کتاب کشور حدودا یک هفته بعد از اخذ مجوز ارشاد و انجام اقدامات نهایی (که تا هفته ی گذشته ادامه داشت) انجام میشود
با توجه به تعطیلات اخیر و مصادف شدن مرحله ی چاپ با تاسوعا و عاشورای حسینی این مرحله بعد از تعطیلات مذکور آغاز و نهایتا تا آخر هفته ی آینده (پنج شنبه ۱۶ آذر) به اتمام میرسد.

ارسال کتاب برای مولفین :
همانگونه که طی پست های ابتدایی در تعرفه های کتاب مشترک اعلام شد به ازای رزرو هر صفحه از کتاب مشترک سه جلد از کتاب برای مولف ارسال میگردد. ارسال کتاب ها برای مولفین در یک مرحله و توسط مجری طرح انجام میشود از این رو لازم است مولفین محترم در زمان معین شده مشخصات زیر را در پیامی خصوصی به مدیریت یا از بخش «ارتباط با ما» اعلام نمایند :
نام *
نام خانوادگی  *
تلفن محل تحویل مرسوله  * همراه کد شهر (مثال ۰۲۱۲۲۷۳۸۶۳۰)
موبایل  *
کد پستی محل تحویل  *
استان  *
شهر *
آدرس پستی محل تحویل * (استان،شهر،خیابان،کوچه،پلاک و..)

زمان ارسال مشخصات تا پنج شنبه ۱۶ آذر ماه می باشد . لازم به ذکر است کتابهایِ مولفین برای عزیزانی که تا ۱۶ آذر ماه اقدام به ارسال مشخصات پستی ننمایند مجددا ارسال نمیشود، مسئولیت عدم ارسال کتاب در این مورد به عهده ی مولف می باشد و آکادمی ترانه در صورت عدم همکاری مولف نسبت به ارسال مجدد مسئول نمی باشد
تبصره ۱ : همانگونه که در پستِ ثبت نام داوطلبانِ حضور در کتاب مشترک اعلام شد هزینه ی پست کتاب برای مولفین به عهده ی دریافت کننده (مولف) می باشد که پس از دریافت کتاب ها در محل تحویلِ مرسوله به مامور پست پرداخت میشود .

تبصره ۲ : با توجه به درخواست کاربرانی که به دلائل گوناگون با ترانه های خود موفق به حضور در این مجموعه نشدند مبنی بر چگونگی دسترسی به کتاب مشترک تصمیم داریم به منظور دسترسی و سفارش آسان این عزیزان و دیگر علاقه مندان خرید اینترنتی کتاب «ساعت ۲۵» را در برنامه های پیش روی سایت مدنظر داشته باشیم.
با احترام

https://www.academytaraneh.com/8783کپی شد!
2843