دنیای بی نگات

دستامو پس نده / با بغضِ توو صدات
دس(ت) میکشم از این / دنیای بی نگات

دنیای بی نگات / یعنی همه چی زشت
یعنی جهنمی / با برچسبِ بهشت

با برچسبِ بهشت / چون میشه یه فریب
دنیای بی نگات / میشه عذابِ سیب

میشه عذابِ سیب / چون بی نگات سیاس(ت)
دستامو باز بگیر / تصمیمت اشتباس(ت)

دستامو پس نده / آغوشتو نبر
شب مونده بعدِ تو / اومد پی ات سحر

مهدی کامرانی

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

  • سلام آقای کامرانی ترانه ی زیبا و خوش آهنگی بود @};- موفق باشید @};- @};- @};-
  • جناب کامرانی عزیز ترانه ی زیبایی بود. "با برچسب بهشت" خیلی زیبا بود. موفق باشی و برقرار @};-
  • سلام و درود بر شما دادای عزیز
  • مهدی جان کار خیلی خیلی خوبی بود. ساده و زیبا و دوست داشتنی. فقط یک سوال، این کار رو بر اساس یک ملودی کار دیگری نوشتی که منم میدونم ملودیت چیه؟ نه؟ جان من؟
  • سلام دوست عزیزم ترانه خیلی زیبایی بود لذت بردم از این همه زیبایی ممنون از ترانه دوست داشتنیت @};- میشه عذابِ سیب / چون بی نگات سیاس دستامو باز بگیر / تصمیمت اشتباس @};- می پسندم @};-
  • درود جناب کامرانی عزیز کارتون رو دوست داشتم خیلی ریتمیک و زیبا بود از خانم ربانی به خاطر توضیحاتشون متشکرم موفق باشین @};-
  • مهدی جان سلام ترانه زیبا و بسیار ریتمیک باعث شدی من بیاموزم و ممنونم ازت از خانم ربانی بابت توضیح موشکافانه هم تشکر می کنم @};-
  • سلام مهدی جان خیلی قشنگ بود خیلی دوست دارم هم ترانه تو هم خودتو موفق باشی داداش
  • سلام مهدی عزیز فرصت خیلی کمی پیش اومد که بیام سر بزنم به اینجا با دیدن اولین مصرع تو ستون ترانه ها سر زدم به ترانه ات ---------------------- خیلی خوب کار کردی از خانم ربانی ام تشکر میکنم بخاطر توضیح کاملشون در مورد تکرار بند پایانی مصرع های زوج وادامه ی اون ها در ابتدای مصرع بعدی یا همون که خودشون توضیح دادن ردالجز الی المصدر که منم از ایشون یاد گرفتم کار خوب و خوش آهنگی بود امیدوارم بیشتر از این کارا بکنی ببخشید نمیشه جزیی تر به کار نگاه کرد این مدت خیلی با روزگار دست به یقه شدم بازم سر میزنم به کارات اگه قابل باشم موفق تر باشی @};- @};- @};- @};-
    • به به رسول عزیز میدونم خودم درگیر بودم کمی هم مشکل لاگین داشتم و دیر اومدم حتی یه ترانمم نرسیدم جواب بدم لطف کردی ممنون ولی دوس داشتم ریزتر نقد کنی ایشالا بازم بیای سراغ ما ;) @};- @};- @};- @};- @};-
      • من با کارت ارتباط خیلی خوبی برقرار کردم مهدی واین حالتو دوست دارم...نقدم بجاش چشم @};- @};- @};- @};-
      • ممنون داش رسول لطف داری حالا که اینجا اومدی ترانه هات خیلی خوبن و قوی این همه حس و قدرتو"بگو از کجا بگو از کجا آوردی" ;) @};- @};- @};- @};- @};-
  • سلام آقای کامرانی عزیز .به به ..حسابی از صنایع لفظی شعری هم که استفاده کردید .اونهم چه صنعتی.. "رَدِ العَجُزِ الی الصدر"=تکرار کلمه ی پایانی بیت در آغاز ِ بیت بعدی. یک مثال از فردوسی براتون می نویسم که ببینید نمونه ی صنعتی رو که کار کردید در شعر کلاسیک از بزرگان چگونه سر زده: یکی سرو دید از برش گرد ماه نهاده به سر بر ز عنبر کلاه کلاه دگر بود مشکین ز ره چو زنجیر گشته گره بر گره گره بسته زُنار برتافته به افسون یک اندردگر بافته برای توضیح باید بگم جزء اول از مصراع اول هر بیت را "صدر" و جزء آخر آن را "عروض" می گویند و جزء اول از مصراع دوم " ابتدا " و جزء آخر آن را "عَجُز" می نامند. صنعتی که شما کار کردید ردالعجز الی الصدر است. آفرین خسته نباشید چشم ما روشن به انوار شاعرانگی وصنعتکاری شما . @};- @};- =D>
    • ممنون خانوم ربانی که توضیح دادین و وقت گذاشتین و همینطور خوب دیدین کار رو خیلی لطف کردین راستش اصطلاحشو نمیدونستم یچیزی یاد گرفتم مچکر :) @};- @};- @};-
  • تصویر سازی زیبایی داشت .. درود@};- @};-
  • درود کار ساد اما به همون سادگی تصویر زیبای عذاب سیب رو در خودش داشت که کار رو زیبا می کرد من می دونم که قافیه اصلا در ترانه اصل نیست ولی خوب قافیه بیت اول اشتباهه هر چند کار زیباست و به چشم نمی آد @};-
  • زیبا بود مهدی جان موفق باشی @};-