تمدید زمان ارسال آثار برای کتاب

با سلام
پیرو درخواست برخی کاربران گرامی مبنی بر تمدید زمان ارسال آثار برای کتابِ مشترک، این زمان برای یک هفته ی دیگر یعنی تا جمعه ۲۰ مرداد ماه تمدید گردید ، مهلت ارسال آثار مجددا تمدید نمیشود . آثار دوستانی که ترانه های خود را برای ویرایش نهایی به آقایان مهدی صفا و دکتر فرهاد شرافت ارسال کرده اند نیز در حال ویرایش توسط این عزیزان می باشد و قبل از ارسال به مدریت نسخه ای از ویرایش نهایی برای داوطلبان ارسال خواهد شد .
تا امروز حدود هفتاد ترانه از داوطلبان انتخاب و ثبت نهایی شده است .

۳۰ ترانه ی دیگر ، از آثار ارسالی جدید و ترانه های ویرایش شده انتخاب خواهند شد . با این حساب همچنان حدود ۳۰ درصد از فضای کتاب پذیرای بهترین ترانه های شماست.
اسامی منتخبان نیز بعد از اتمام زمان ارسال آثار ، طی پستی مستقل اطلاع رسانی میگردد.
کاربران گرامی که قبلا از سوی مدیر سایت پیام اطلاع رسانی دریافت کرده اند در پاسخ به همان پیام خصوصی ، ترانه های خود را ارسال نمایند . همچنین کاربرانی که جزو آخرین داوطلبان بوده اند و هنوز پیامی از مدریت مبنی بر اطلاع رسانی در زمینه ی شیوه ارسال آثار دریافت نکرده اند منتظر پیام اطلاع رسانی که به صورت خصوصی در سایت  برای شان ارسال میشود باشند .

تبصره : کاربرانی که آثار خود را تا امروز ارسال نموده اند میتوانند در صورت نیاز به ویرایش یا تعویض ترانه ، بعد از انجام تغییرات مجددا تا زمان اعلام شده آثار نهایی خود را ارسال نمایند

با تقدیم مهر و دوستی

 

از این نویسنده بیشتر بخوانید: