ما همه مثل همیم

این معرفت نیست که قلبی بشکنیم
روبرو دوست، پشت سر یه دشمنیم
با تظاهر و ریا دم از رفاقت میزنیم
نگو نیستیم، ما همه مثل همیم
***
حرفامون لبریزه از دروغ و نیرنگ و فریب
با همه دوست و رفیق و آشنائیم و غریب
اینا درد لاعلاج این دل خون منه
این همه حسرت و افسوس آفت جون منه
شکوه های بی حسابی که نداره چاره ای
گواه حال زار من، چشمای گریون منه
***
تقصیر هیچکسی نیس، دل منم زود باوره
هرکی حرفای قشنگی میزنه
دل ساده ی منو زود میبره

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

https://www.academytaraneh.com/3042کپی شد!
899
۱۲

  • آنیتا نجفی سلام دوست عزیز کارترانه بوداماایکاش این وزن سنگین روبراش انتخاب نمیکردین معمولن ترانه هرچی ازلحاظ وزنی رونترباشه زیباتره.دست گلت دردنکنه.
  • محمد علیزادگان سلام. مطمئنم که دیگه وقتم رو برای خوندن کارهای شما نمیذارم چه برسه به اینکه بخوام آهنگتونُ پیدا کنم و گوش بدم!!!! شما از کوچکترین انتقادی به کارتون اینقدر می ترسید که کامنت حذف می کنید و فقط "عالی، خوب و به به چَه چَه" ها رو دوست دارید بهتره کارتون رو یه جای عمومی نذارید. و بدتر از اون اینکه وقتی من که به گفته ی شما کارشناس واقعی هم نیستم ، به ایراد کار شما پی بردم ، اهل فن دیگه چه نظری دارن!! جالبه که می گید اگر کسی کارشناس واقعی هست باز نظرش رو خصوصی ارسال کنه!!!! من به 3 کار شما احترام گذاشتم و نظر دادم ولی متاسفانه این احترام دوجانبه که نبود هیچ ، با بی احترامی شما هم همراه بود. از کسی که خودش رو صاحب اون همه عناوین میدونه انتظار میره در حد اون عناوین رفتار کنه. شما به نظر اهل فنی که فقط تعریف و تمجید می کنن بیشتر نیاز دارید چون اون تعریف ها رو جدی میگیرید!!! موفق باشید. جوابی هم اگر بدید نمی خونم.
    • سمیر شکیبا کسی به شما توهین نکرده!!!! اگر به ساحت شریف شما جسارتی شده، یقینا از جانب بنده نبوده. بوده؟؟؟ و یا اگر بخاطر پاک شدن نظر سازنده و ارزشمند شما متأثرید، متأسفم. اصراری نیست که شما آثار بنده رو بشنوی یا بخونی یا بپسندی. در ضمن، بنده انتقادات وارد و بجا هم داشته و دارم. و اونها رو حذف نکردم و پذیرفتم. از کسانی که خودشون ترانه ها و اشعار بسیار قوی و پر محتوی دارند و صاحبنظرند. و من قطعا مدعی نیستم که در شعر، کمال مطلقم. ولی در عجبم! شما تنها میهمان ناخونده ای هستید که از نگشودن درب گلایه میکنید.!!! بگرد و در حد و اندازه خودت را پیدا کن. موفق باشی. گر به دست خویشتن بستی دوپای خویشتن، پس به دست خویشتن وا کن، کمال این است و بس خویش را اول مداوا کن، کمال این است و بس. بدرود
  • مریم جلائی سلام جناب شکیبا حرفای خوبی داشت، ترانه ی شما مثل همیشه دلنشین بود. با مهر @};- @};- @};-
  • محمددوستدار زیباست....
  • سمیر شکیبا ضمن عرض سلام: بایدحضور یکایک شما دوستان عنوان کنم که همه این ترانه ها آهنگسازی و خونده شده در صورتی که نتونستید این آثار رو بشنوید، خواهشا فقط بخونید، اگر به دلتون نشست، این توفیق بنده بوده، و اگر نه، در صورتی که کارشناس واقعی هستید،نظر فنی خودتونو به صورت خصوصی برای بنده ارسال کنید، از یکایک شما سروران هنرمند و هنردوست سپاسگذارم.
  • نینا دلسوزی حقیقتی تلخ بابیانی شییوا موفق باشید
  • زهره راد ice @};-
  • پرویز کدخدایی سلام.... ترانه ی دلنشینی بود ... بدرود @};-
  • فروغ حیدری سلام دوست شاعر ترانه صمیمیانه تون رو خوندم موفق باشین @};-
  • جاسم ثعلبی (حسّانی) سلام زیباست به دلم نشست درود لایک @};-
  • امیر علیزاده سلام سمیر جاان..اصن کار به وزن و این چیزاش ندارم..حرفای منو خوب زدی..عالی به دلم نشست..خیلی حرفاتو می فهمم.. +لایک @};-