نگاه مشترک عکاسان ایران و اسپانیا در یک نمایشگاه

انجمن فرهنگی مدیترانه غربی با همکاری آژانس اسپانیایی بین‌المللی و توسعه، بنیاد اسپانیایی سه فرهنگ، سفارت اسپانیا، دانشگاه علامه طباطبایی و گالری راه ابریشم، نمایشگاه گروهی عکس شامل آثار ۱۲ نفر از بانوان عکاس اسپانیایی و ایرانی تحت عنوان «نگاه‌های هم راستا – ایران و اسپانیا: عکاس‌ها در آینه» را در تهران برگزار کرده است.

۲۲۷۸۸۵۱
این نمایشگاه تا ۷ آذرماه در گالری راه ابریشم – پارک لاله افتتاح شده است. مجموعه آثار مورد اشاره ابتدای اسفندماه سال گذشته در مادرید به نمایش در آمده است و هم اکنون در تهران به نمایش گذاشته شده است. این مجموعه را سارا فرناندز دمویا و سانتیاگو اولمو بر مبنای قرابت‌هایی که بین آثار هنرمندان دو کشور وجود دارد گرد هم آورده‌اند.

بازدیدکنندگان با دیدن آثار ۱۲ هنرمند عکاس نگاه‌های هم راستا، می‌توانند دریابند که چگونه آثار این هنرمندان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و مجموعه‌ای بسیار ارزنده مملو از داستان‌ها و چشم‌اندازهای پر تب و تاب را به ما عرضه می‌کنند. سوله داد کوردوبا و شادی قدیریان، کریستینا گارسیا رودرو و هنگامه گلستان، آمپارو گاریدو و رعنا جوادی، ایزابل مونیوز و گوهر دشتی، مایته ویتا و غزاله هدایت، ماریا زارازوا و نیوشا توکلیان از بانوان هنرمندان به نام دو کشور گرد هم آمده‌اند.

گالری راه ابریشم-پارک لاله در بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ واقع است.​

نمایشگاه تا ۷ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به غیر از شنبه ها و تعطیلات عمومی ادامه دارد.

https://www.academytaraneh.com/105780کپی شد!
234