توضیح رامبد جوان درباره حضور یا عدم حضور جناب خان در خندوانه

رامبد جوان (کارگردان و مجری برنامه خندوانه) با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا و تشکر از فعالیت‌های خبرنگاران این خبرگزاری؛ گفت: دور جدید برنامه خندوانه با برخی تغییرات از بعد از پایان ماه صفر و اواسط ماه آذر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که این فصل از خندوانه جذاب‌تر از سری‌های قبل باشد و ایده‌های خوبی برای تولید و پخش این فصل در نظر گرفته‌ایم.

رامبد جوان درباره مسائلی که به تازگی پیرامون حضور جناب‌خان در خندوانه مطرح شده است، گفت: در حال بررسی هستیم و با سعید سالارزهی نیز در حال گفتگو هستیم اما اینکه در فصل جدید برنامه خندوانه جناب خان حضور داشته باشد یا خیر مشخص نیست و شاید جناب خان از این برنامه جدا شود.

jpg
جوان در پاسخ به این سوال آیا در صورت جدا شدن جناب‌خان عروسک جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود یا خیر ؟ گفت: حتما نباید در این برنامه یک عروسک تولید کنیم و یا عروسکی حضور داشته باشد زیرا برنامه ما عروسکی نیست.

جوان ادامه داد: امروز میزان علاقمندی به جناب خان در بین مردم بسیار زیاد است. باید ببینیم که سعید سالارزهی با تلوزیون به چه تفاهماتی برای ادامه حضور جناب‌خان می‌رسد و من در این مذاکرات به هیچ عنوان دخالت نمی‌کنم.

جوان افزود: قصدم این است که فصل جدید خندوانه را بسازم و از نظر من خندوانه برنامه‌ای است که ساخت آن شروع شد و در ادامه راه جناب خان به آن اضافه شد. امکان دارد در مسیر ساخت کاراکتر و شخصیت‌های جدیدی به برنامه اضافه شود یا بیرون برود اما هیچ کدام از این مسائل مانعی برای ادامه ساخت خندوانه نیست.

جوان افزود: دکور برنامه نیز تغییر کرده است و کاملا یک دکور جدید با هدف اینکه مردم به میهمان و بازیگران نزدیک‌تر شوند؛ ساخته شده است.

وی بااشاره به اینکه بعد از استقبال از خندوانه جناب خان تبدیل به یک برند شد، گفت : با همکاری موسسه آیینه جادو محصولات فرهنگی مربوط به جناب خان را همچون بازی یارانه‌ای، نوشت‌افزار و عروسک جناب خان عرضه شده که با استقبال خوبی همراه شده است.

https://www.academytaraneh.com/105675کپی شد!
196
۱