«معمای شاه» از شنبه دوباره پخش می‌شود

به گفته مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، «معمای شاه» در ۷۵ قسمت تولید شده و ۴۱ قسمت آن تاکنون پخش شده است و یک سوم آن باقی مانده و ما برای اینکه سریال از بینندگان بیشتری برخوردار شود و هفتگی بودن سریال باعث نشود که ما ریزش مخاطب داشته باشیم، تصمیم گرفتیم که از ۱۳ محرم دوباره و از ابتدا این سریال را از شبکه یک پخش کنیم.

%d9%85%d8%b9%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%d8%a7%d9%87
علی لدنی تهیه‌کننده این مجموعه تاریخی نیز گفت: از آنجا که عده‌ای از هموطنان تا اینجای سریال را دنبال نکرده بودند، از ۲۴مهر پخش سریال «معمای شاه» از قسمت اول آغاز می‌شود و قسمت‌های پایانی آنکه مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی است مصادف می‌شود با دهه فجر و سریال تمام خواهد شد.

لدنی تاکید کرد: قرار است این سریال از ۱۳ محرم هر شب پخش شود و مخاطبان این سریال می‌توانند پنج روز درهفته (به جز پنجشنبه‌‌ها و جمعه‌ها) ساعت ۱۵. ۲۲ شاهد پخش این سریال باشند.

او با اشاره به اینکه سه درصد از مراحل تصویربرداری باقی مانده است، تصریح کرد: تصویربرداری قسمت‌های مربوط به سال‌هایی که مربوط نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود، باقی مانده است که در لوکیشن‌های مدرسه علوی، زندان قصر و حسینیه ارشاد تصویربردای خواهد شد.

تهیه‌کننده «معمای شاه» عنوان کرد: ۴۱ قسمت از این سریال تاکنون از شبکه یک سیما پخش شده و ۱۴ قسمت هم به طور کامل تدوین شده و در مجموع ۵۵ قسمت از این مجموعه آماه پخش است.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران همزمان با دوران پهلوی دوم را روایت می‌کند.

https://www.academytaraneh.com/105251کپی شد!
929