محسنی بندپی در بازدید از نمایشگاه هنر تدبیر: آرامشی که در سایه دولت یازدهم ایجاد شده کاملا مشهود است

رییس سازمان بهزیستی کشور از نمایشگاه دستاوردهای سه‌ساله دولت‌یازدهم با عنوان «هنر تدبیر» در تالار وحدت دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در بازدید از نمایشگاه هنر تدبیر گفت: این نمایشگاه به شکلی گویا و مبتکرانه تصویری از شرایط کشور از بدو پیروزی دولت تدبیر و امید تا به امروز را به‌نمایش می‌گذارد و مخاطب در بازدید از این نمایشگاه به‌راحتی می‌تواند اطلاعاتی کلی از دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف به‌دست آورد.

۵۷۳۶۴۸۰۶
وی ادامه داد: در وهله اول آنچه با دیدن این نمایشگاه به ذهن متبادر می‌شود، تفاوت وضعیت آشفته، اختلاف و تفرقه در کشور سال‌های قبل دولت‌یازدهم با آرامشی است که در نتیجه تغییر سیاست‌ها در کشور حاکم شده است.

او اظهار کرد: طراحی این نمایشگاه نشان‌دهنده عقاید، افکار و سلیقه‌های مختلف است که در انتخابات ریاست جمهوری کنار هم آمدند و در نهایت، در یک فضای آرام رییس‌جمهور خود را انتخاب کردند.

محسنی بندپی همچنین یادآوری کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، دو اتفاق خوب در حوزه سلامت رخ داد، طرح تحول سلامت و اجرایی کردن بیمه همگانی سلامت، تحولی در عرصه پزشکی ایجاد کرد، به‌گونه‌ای که ۱۱ میلیون نفر ایرانی بیمه شدند و این اقدام مورد تشویق همه سازمان‌های جهانی قرار گرفت.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه روابط بین‌الملل نیز گفت: با برجام، قفل و بست از کشور برچیده شد و تحریم‌هایی که به ناحق ایجاد شده بود، اثربخشی‌اش را از دست داد.

نمایشگاه «هنر تدبیر» شامل عکس، اینفوگرافی و فیلم که از ۱۰ مهر در تالار وحدت آغاز شده، تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

https://www.academytaraneh.com/105186کپی شد!
295