نرگس محمدی به خودش نمره ۱۰۰ داد/ از ۲۵ سالگی‌هیچ خواستگاری در خانه‌ام را نزد!

نرگس محمدی درحالی مهمان برنامه شب گذشته «دورهمی» (۶ شهریور) شد که اعلام شده بود بهاره افشاری به این برنامه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برنامه شب گذشته «دورهمی» با موضوع رازداری آغاز شد و سپس نرگس محمدی مهمان برنامه شد.

نررگس+محمدی
نرگس محمدی درباره ورود خود به دنیای بازیگری گفت: بازیگری را از همان دوره دبیرستان و همان اول که قرار بود انتخاب رشته کنم؛ دوست داشتم. در همان سال‌ها صداوسیما پیامی داده بود که برای خانم‌ها هم در هنرستان پذیرش دارد اما اتفاقی افتاد که نتوانستم شرکت کنم تا اینکه مدتی گذشت و مادرم به من گفت اگر دانشگاه قبول شدی اجازه می‌دهم بروی در کلاس‌های بازیگری شرکت کنی که همان سال اول قبول شدم و ثبت‌نام کردم. نمی‌دانم چطور به طور حرفه‌ای وارد بازیگری شدم اما خدا خواست که بعد از تمام شدن کلاس‌ها خیلی زود وارد بازیگری شدم.

این بازیگر تلویزیون و تئاتر در پاسخ به سوال مهران مدیری که پرسید «چطور بازیگری هستی؟» گفت: خودم فکر می‌کنم بازیگر خوبی هستم. از صد به بازی خودم نمره صد می‌دهم. حالا اینکه قسمت نشده در فیلم‌های خوب بازی کنم تقصیر من نیست!

محمدی ادامه داد: نشد در فیلم‌های خوب بازی کنم چون چهار سال درگیر سریال «ستایش» بودم؛ از وقتی شروع به بازیگری کردم دارم پشت سر هم کار می‌کنم اما فکر می‌کنم شاید اگر وقفه‌ای می‌دادم و مدتی صبر می‌کردم اتفاق‌های بهتری برایم می‌افتاد اما از جایی که الان هستم راضی‌ام. بعد از ستایش دو، سه سریال کار کردم و یک تئاتر و الان هم مشغولم و یک تئاتر دیگرم تا دو هفته دیگر اجرا می‌رود.

مهران مدیری با اشاره به گریم نرگس محمدی در ستایش ۲ گفت: چیز عجیبی وجود داشت که سن شما رفت بالا اما چیزی در چهره شما عوض نشد! شما نخواستی پیر شوی، کارگردان نگذاشت یا گریمور نخواست؟

نرگس محمدی در پاسخ گفت: نهایت سعی‌شان را کردند که پیرم کنند اما نمی‌شود. اگر کار سینمایی باشد شاید بشود یک نفر را به راحتی پیر کرد اما در سریال ۴۰ قسمتی کمی سخت می‌شود. من هیچ اعتراضی نداشتم خودشان هم ترجیح دادند سایه‌کاری کار کنند. اما واقعیت این است که در کار خدا نمی‌شود دست برد.

او ادامه داد: من دقیقه ۹۰ به ستایش ۲ اضافه شدم. یک سال قبلش صحبت این بود که خودم ستایش ۲ را کار کنم. اما وقتی آمدم سر کار که فردایش رفتیم رامسر. آقای سلطانی گفت یا باید ۱۰ کیلو از این که هستی لاغرتر شوی و خانم تکیده‌ای شوی یا اینکه کمی وزنت بالاتر رود تا در فلش بک‌ها این تغییر چهره دیده شود. که من هم شروع به گیاه‌خواری کردم تا وزنم را اضافه کنم.

محمدی در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردد چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: آن موقع آنقدر هول بودم که رشته‌ای در دانشگاه قبول شوم که رفتم سراغ پرستاری. اما اگر دوباره برگردم سعی می‌کنم کمی پشت کنکور بمانم و بیشتر بخوانم هنر و بازیگری را ادامه دهم.

او با بیان اینکه در موسیقی استعدادی ندارم، گفت: هرکاری می‌کنم نمی‌شود. رفتم کلاس سنتور تهش آهنگ تولد یاد گرفتم. گیتار هم سه چهار ماه آموزش دیدم اما چیزی یادم نمی‌آید. خوب است آدم عیب‌ها و ضعف‌هایش را بفهمد!

محمدی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا همه بازیگرها دوست دارند بگویند هنرهای دیگری به جز بازیگری هم دارند اما من هنر دیگری ندارم. هیچ کاری نمی‌کنم اما کتاب می‌خوانم و فیلم هم زیاد می‌بینم.

او اینکه به همه زود اعتماد می‌کند را ضعف خود دانست و گفت: از آن ضربه هم خورده‌ام اما فکر نمی‌کنم درست شود. هر دفعه تصمیم می‌گیرم این کار را نکنم اما نمی‌شود.

بازیگر نقش ستایش در پاسخ سوال مهران مدیری که ازدواج کرده است یا نه، گفت «نه» و ادامه داد: چون تا سن ۲۵ سالگی خواستگار داشتم اما بعد آن دیگر نه. مخصوصا وقتی وارد این حرفه شدم که اصلا خواستگاری نداشتم.

محمدی ادامه داد: نمی‌دانم چه شد. درگیر درس و دانشگاه و فیلم شدم اما خب آدم وقتی معروف می‌شود بالاخره باید یک اتفاقی بیفتد و یک نفر در خانه آدم را بزند! ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.

این بازیگر همچنین به بیان خاطره‌ای از مهران مدیری پرداخت و خطاب به مدیری گفت: خیلی خوشحالم که در این برنامه هستم. وقتی ۱۴ سالم بود سریال شما داشت پخش می‌شد که من خیلی دوستش داشتم. مادرم آن موقع در صداوسیما بود کلی به او اصرار کردم که شماره آقای مدیری را پیدا کن. شماره شما را گرفته بود زنگ زد و گوشی را داد به من. شما اظهار لطف کردید و گفتید حتما در این یکی دو هفته دعوتت می‌کنم بیایی کار من را ببینی. و فکر می‌کنم الان ۲۰ سال از آن موقع گذشته!

وقتی نرگس محمدی گفت دو هفته تمام منتظر تماس مهران مدیری بوده است، مدیری از او عذرخواهی کرد.

نرگس محمدی یکی از نقاشی‌های خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

https://www.academytaraneh.com/104471کپی شد!
360