جدیدترین آثار هنرهای تجسمی در روزهای گرم تابستان

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی در داغ‌ترین روزهای تابستان می‌توانند با گشت و گذار در گالری‌ها و فرهنگسرا‌ها، آثار هنری هنرمندان تجسمی را در گوشه و کنار شهر مشاهده کنند.

۲۰۱۶-۰۷-۱۴-۰۹-۲۹-۲۸-۱۷۵۲۵۲۷۱۲۰
گالری هنر امروز

نمایشگاه انفرادی نقاشی و ویدئو‌آرت فرهاد پیلان جواهریان در گالری هنر امروز از ۱۸ تا ۲۹ تیرماه برپا شده. این گالری در خیابان میرداماد (غرب به شرق)، نرسیده به خیابان شریعتی، رودبار شرقی (به سمت جنوب)، نبش کوچه لشگرک، شماره نوزده، طبقه سه میزبان علاقمندان است.

گالری سهراب

دو نمایشگاه نقاشی حمید هادی‌نژاد با عنوان «واقعیت به شکلی دیگر» از ۱۸ تیرماه در گالری سهراب افتتاح شده. این نمایشگاه تا بیست و نهم در بزرگراه چمران، خیابان اوین، ابتدای خیابان شهید کچویی، پلاک ۱۱، واحد ۱ میزبان علاقمندان است.

گالری امکان

نمایشگاه انفرادی عکس مریم جوادی «بیشتر، بیشتر است» از ۱۸ تیرماه در گالری امکان روی دیوار رفته. علاقمندان می‌توانند تا ۲۹ تیرماه به این گالری در میدان هفت‌تیر، کوچه آقامحمدی، پلاک ۷۷ مراجعه کنند.

نگارخانه آرته

نمایشگاه انفرادی عکاسی پروانه کامیابی‌نیا «دانه‌های شن» نام دارد. این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۷ تیرماه در نگارخانه آرته در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ برگزار شده است.

گالری پلترفم ۲۸

نمایشگاه مروری بر آثار طراحان با عنوان «خانه پوشیدنی» از ۱۸ تیرماه در گالری پلترفم ۲۸ افتتاح شده و بازدید از آن تا اول مرداد در آدرس خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک۲۸ امکان‌پذیر است.

گالری نگر

سحر اسماعیل تهرانی نقاشی‌هایش را باعنوان «درخت» در گالری نگر روی دیوار برده. این نمایشگاه تا ۲۹ تیرماه در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک ۳۳، زنگ سوم برپا است.

گالری ایرانشهر

نمایشگاه انفرادی نقاشی، مجسمه و چاپ دستی رضا بانگیز در گالری ایرانشهر تا ۲۹ تیرماه در خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی) خیابان سپند پلاک ۶٩ پذیرای علاقمندان است.

نگارخانه بهنام دهش‌پور

خط‌نقاشی‌های احمد آریامنش و احمد محمدپور از ۲۵تیرماه در گالری بهنان دهش‌پور افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰تیرماه به خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، خیابان شهید جباریان (قروردین)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ مراجعه کنند.

گالری مژده

شانزدهمین نمایشگاه نقاشیخط بهرام حنفی از ۲۵ ‌تا ۸ مرداد در گالری مژده به آدرس؛ سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک میزبان علاقه‌مندان است.

نگارخانه می‌نا

نمایشگاه نقاشی آزیتا صارمی با عنوان (سرازیری غمبار زمین) از بیست و پنج تیر در گالری می‌نا؛ واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم (فلاح‌زاده) شماره ۱۲۰ برپاست.

گالری طراحان آزاد

نمایشگاه انفرادی نقاشی نجوا عرفانی با عنوان “شیرزن” روز جمعه افتتاح و تا ۳۰ تیرماه در گالری طراحان آزاد به آدرس؛ خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک۵ میزبان علاقه‌مندان است.

گالری ایده پارسی

نمایشگاه گروهی تصویرسازی به کیوریتوری مژگان قایدی حیدری از ۲۵ تا ۳۰ تیر در گالری ایده پارسی؛ واقع در خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ برگزار می‌شود.

گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه گروهی با عنوان “وایت‌های کاغذی” از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه با آثاری از هنرمندانی با گرایش‌ها و تمایلات مختلف و با محوریت کار با کاغذ یا روی کاغذ برگزار می‌شود. روایت‌های کاغذی که در جوار یکدیگر انگار تالار آیینه‌‌ای می‌سازند که بازنمودی است از زمانهٔ ما. این نمایشگاه در خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط برگزار می‌شود.

نگارخانه ماه

نمایشگاه نقاشی مرتضی یزدانی با عنوان “ریختار” از ۲۵ تیر تا ۱۲ مرداد در نگارخانه ماه؛ واقع در خیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ برگزار می‌شود.

گالری ژینوس

نمایشگاه نقاشی بنفشه شهریاری در گالری ژینوس از ۲۴ تا ۲۹ تیر برپا شده. این گالری در خیابان دکتر‌حسین‌فاطمی، ابتدای خیابان‌ولیعصر، پلاک‌۲۱، طبقه اول میزبان علاقه‌مندان است.

گالری هما

نمایشگاه نقاشی فرشته شفیعی از ۲۵ تا ۵ مرداد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه درگالری هما به آدرس؛ خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک مراجعه کنند.

گالری ثمر

عکس‌های رسول بهزادپور در گالری ثمر به نمایش درمی‌آید. این نمایشگا از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان است.

گالری ویستا

چیدمان‌های آرش فاتح برخورداری از ۲۵ تیرماه تا ۵ مرداد در گالری ویستا به آدرس؛ خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

https://www.academytaraneh.com/103642کپی شد!
482