آمار فروش تئاتر در تهران چقدر است؟

شاید جالب باشد که آمار فروش تئاتر هایی که در تهران برروی صحنه می روند را بدانید. در ادامه با ما همراه شوید.
تئاتر چقدر تماشاچی دارد؟

مجموعه تئاتر شهر با ۴ نمایش روی صحنه،تماشاخانه «سنگلج» با دو نمایش و خانه نمایش اداره تئاتر با یک نمایش، آمار تماشاگران هفته گذشته خود را اعلام کردند.

مجموعه تئاتر شهر که نمایش‌های «ننه دلاور و فرزندانش» کار امیر دژاکام ، «کمدی اتفاقات» و «کمدی استشمامات» به کارگردانی میثم عبدی و «حساب پرداخت نمیشه» به کارگردانی کاوه مهدوی را روی صحنه دارد تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ میزبان ۵۰۵۳ تماشاگر بوده است.

نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» طی ۲۷ اجرای خود ۳۰۳۹ تماشاگر داشته که شامل ۱۸۴۹ بلیت تمام بها ، ۱۸۵ بلیت نیم‌بها ، ۱۰۰۵ بلیت مهمان می‌شود. جمع فروش این نمایش ۳۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «کمدی اتفاقات» نیز که ۶ اجرای خود را پشت سر گذاشته در هفته گذشته میزبان ۲۴۹ تماشاگر در سالن «قشقایی» بوده است. ۹۵ بلیط تمام بها ، ۹ بلیط نیم بها ، ۱۴۵ بلیط مهمان برای این نمایش مبلغ ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال گیشه داشته است.

نمایش «کمدی استشمامات» نیز که در همین سالن روی صحنه است؛ ۳۲۳ تماشاگر داشته و تعداد ۱۵۷ بلیت تمام بها ، ۲۳ بلیت نیم بها ، ۱۴۳ بلیت مهمان برای این نمایش ثبت شده است. مبلغ فروش این نمایش ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

در سالن «سایه» نیز نمایش «حساب پرداخت نمیشه» طی ۱۹ اجرا ۱۴۴۲ تماشاگر داشته که از آن میان ۵۳۹ بلیت تمام بها ، ۱۰۸ بلیت نیم بها ، ۲۷۹ بلیت تخفیف دار و ۵۱۶ بلیت مهمان برای آن ارائه شده و رقم گیشه ۱۲۲ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال فروش داشته است.

تماشاخانه «سنگلج» که دو نمایش «اندر حکایت ببری خان» کار سینا ییلاق بیگی و «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی از ۲۹ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه میزبان ۲۲۲۳ تماشاگر بوده است.

نمایش «اندرحکایت ببری خان» در دو هفته گذشته ۵۲۶ تماشاگر داشته و برای آن ۱۷۱ بلیت تمام بها ، ۱۰۵ بلیت نیم بها و ۲۵۰ بلیت مهمان ارائه شده است. فروش این نمایش ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «ناگهان پیت حلبی» نیز در مدت زمان اعلام شده میزبان ۱۶۹۷ تماشاگر بوده که برای این نمایش ۷۹۰ بلیت تمام بها ، ۲۰۶ بلیت نیم بها ، ۴۰۱ بلیط تخفیف دار و ۳۰۰ بلیت مهمان ارائه شده است.

فروش این نمایش ۱۷۰ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تولیدات تئاتر از ۲۹ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت میزبان ۱۵۳ تماشاگر بوده است.

نمایش «فصل بهار نارنج» به کارگردانی غلامرضا عربی با قیمت بلیط ۱۲۰۰۰ تومان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های خانه نمایش محسوب می‌شود.

منبع : khabaronline.ir

https://www.academytaraneh.com/103162کپی شد!
464