چاپ سومین کتاب مشترک کاربران آکادمی / یک هفته تمدید شد!

chap1500

با سلام
فراخوان چاپ سومین کتاب مشترک ترانه سرایان آکادمی ترانه (به درخواست کاربران تا ۱۲ اردیبهشت تمدید شد/ مجددا تمدید نمیشود!)
(به منظور یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه ی چاپ -کتابِ مشترک- متن را تا انتها با دقت وحوصله بخوانید!)
مفتخریم که پس از گذشت دو سال از آغاز فعالیت سایت آکادمی ترانه ، امروز در این مجموعه جوانان جویای نام و آتیه داری را گرد هم آورده ایم که آینده داران ترانه ی دهه ها و حتی سال های نه چندان دور این سرزمین خواهند بود..
با توجه به اقبال و حمایت مستمر جامعه ی ترانه سرایی از این مجموعه و از سوی دیگر انگیزه ی مثال زدنی کارورزان در میل به پیشرفت که پیش از این با شرکت در مسابقات ترانه سرایی ، کارگاه های ترانه مشخص گردیده است و همچنین درخواست های متعدد کاربرانی که در کتاب اول آکادمی «ساعت ۲۵» و کتاب دوم «چهل تکه تنهایی» موفق به حضور با ترانه های خود نشدند بر آن شدیم تا پس از تجربه ی موفق دو کتاب پیشین که با استقبال و اکران در استان های متعدد همراه و کتاب چهل تکه تنهایی را به چاپ مجدد رساند ،بر آن شدیم تا سومین کتاب ترانه ی کارورزان آکادمی ترانه را روانه ی بازار کتاب نمائیم.
این کتاب ، آثار ترانه سرایانی که با ترانه های خود تمایل به حضور در این مجموعه دارند را به صورت رسمی و با مجوز وزارت ارشاد روانه بازار کتاب ایران میکند.
تفاوت عمده ی این کتاب با دو مجموعه ی قبلی ، ناشر کتاب می باشد که مطمئنا از میان شاخص ترین و فعال ترین ناشران تخصصی شعر انتخاب خواهد شد .

دو کتاب قبل

شرایط چاپ ترانه و رِزِرو صفحه در کتاب برای کاربران :

۱– ترانه های ارسالی داوطلبان برای گزینش و چاپ در کتاب ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند ، وجود ایرادات محسوس وزنی ، قافیه ای و محتوایی در صورتی که به عنوان ایراد ترانه محسوب شود و سطحِ کلی کتاب را پائین بیاورد موجب عدم تائید ترانه خواهد شد از این رو پیشنهاد میشود علاقه مندان به حضور، برترین های خود را ارسال کنند .

۲– با توجه به اینکه کتاب به صورت مشترک و با حضور حدود ۴۰ ترانه سرا چاپ میشود هزینه ی چاپ ، اتخاذ مجوز و پخش کتاب به صورت صفحه ای بین تمام داوطلبان تقسیم میشود

*تعرفه ی رِزِرو هر صفحه در این دوره با توجه به هزینه هایِ روز چاپ کتاب به شرح زیر می باشد:

۳۵ هزار تومـان به ازای ۱ صـفـحه
۷۰ هزار تومـان به ازای ۲ صـفـحه
۱۰۰ هزار تومـان به ازای ۳ صـفـحه (با حسب تخفیف)
۱۳۰ هزار تومـان به ازای ۴ صـفـحه (با حسب تخفیف)
۱۵۰ هزار تومان به ازای ۵ صـفـحه (با حسب تخفیف ویژه)

هزینه پرداختی شما برای رزرو هر صفحه صرف موارد زیر میگردد:

الف ) ۱۰ هزارتومان هزینه ی اختصاص ۲ کتاب به مولف ، به ازای هر صفحه ای که در کتاب رزرو می نمایند خواهد بود. به جهت تکمیل هزینه های چاپِ کتاب مشترک و فراهم آمدن هزینه های خرید کاغذ که به نسبت سال های قبل با تورم و افزایش قیمت چند برابری همراه بوده پیش فروش ۲ کتاب به ازای هر صفحه الزامی ست .

ب) ۲۵ هزار تومان امتیاز چاپ اثر در کتاب ، حق انتشارات ، هزینه های معمول چاپ ، طراحی جلد ، پیگیری های قانونی برای گرفتن شابک و همچنین اخذ مجوز چاپ که موجب ثبت رسمی ترانه ها در ارشاد به نام سرایندگان میشود و نهایتا حقِ پخش به منظور ارائه شایسته ی کتاب در سراسر کشور که علاوه بر عقد قرارداد با انتشارات در صورت نیاز به پخش کننده های معتبر کتاب واگذار میگردد.

ج) اضافه بودجه ی احتمالی! در زمینه ی رفاه بیشتر کاربران در سایت ، و در مواردی همچون ارتقاء امکانات کاربری هزینه میگردد. (در دو نوبت قبلیِِ چاپ کتاب ، در بعضی از موارد با کمبود بودجه هم رو به رو بودیم!)

نکته : هزینه ی پست برای ارسال کتاب ها به مولفین شامل موارد فوق نمیشود و به صورت مستقل پس از تحویل کتاب ها درب منزل شما توسط مامور پست دریافت میگردد ، مشخصن هزینه ی پست مبلغ قابل ذکری نمی باشد.

نکته ی مهم: با توجه به محدود بودن صفحات کتاب اولویت انتخاب با ترانه سرایانی ست که زودتر آمادگی خود برای حضور در این مجموعه را با مشخص کردن تعداد ترانه های ارسالی شان در کامنت ها اعلام کرده و نسبت به انجام مراحل بعدی (واریز هزینه و پر کردن فرم نهایی) اقدام نمایند

چگونگی ثبت درخواست برای حضور در کتاب مشترک:
کاربرانی که با توجه به شرایط فوق تمایل به حضور در دومین کتاب مشترک آکادمی ترانه را دارند:
۱- آمادگی خود برای حضور در کتاب را به همراه ذکر تعداد ترانه هایی که مایل به چاپ آن می باشند در کامنت ها اعلام نمایند
۲- تا «۵ اردیبهشت ماه» مبادرت به واریز هزینه ی رزرو صفحات خود به یکی از شماره حساب های زیر نموده و پس از واریز با مراجعه به لینک «فرم نهایی» جزییات واریز (شماره ارجاع یا پیگیری) و همچنین متن ترانه های خود را ارسال نمایند

شماره کارت :
۶۰۳۷۹۹۱۸۱۵۲۹۳۱۱۷ (جهت واریز به صورت کارت به کارت)
یا شماره حساب:
۰۳۰۸۰۳۸۹۰۸۰۰۸
(از بانک ملی به نام احمد مصطفوی گلستانی)

 

*** «فرم نهایی» برای ثبت اطلاعات واریز و ارسال ترانه ها کلیک کنید ***

.

نکات مهم!
تبصره ۱ : به منظور ارسال ترانه ها از طریق فرم، الزامی است متقاضیان متن آثار خود را در یک فایل متنی (Word یا مشابه آن) ذخیره و آن را درفرم ضمیمه و ارسال نمایند
تبصره ۲ : کاربران گرامی در انتخاب نام آثار ارسالی خود دقت ویژه داشته باشند زیرا عنوان کتاب ، در صورت وجود گزینه های مناسب از بین نام آثار ارسالی انتخاب میشود . گزینشِ متفاوت نام میتواند شانس شما برای اینکه نام ترانه ی ارسالی تان به عنوان نام کلی کتاب انتخاب شود را افزایش دهد .
تبصره ۳ : در صورت عدم تایید ترانه جهت چاپ در کتاب به هر دلیل ، ابتدا از متقاضی درخواست میشود ترانه ی دیگری را جایگزین نماید در صورت عدم امکان جایگزینی و یا عدم تایید مجدد هزینه ی رزرو صفحه بازگردانده میشود
تبصره ۴ : کامنت های این صفحه مختص به اعلام آمادگی کاربران برای حضور در دومین کتاب مشترک می باشد از این رو پرسش های خود را از طریق ارسال “پیام خصوصی” با مدیریت مطرح نمایید.
تبصره ۵ : حداکثر تعداد رزرو صفحه برای هر نفر در این دوره ۸ صفحه (هشت ترانه) می باشد .

نمونه کامنت برای اعلام آمادگی:
مایل به حضور در کتاب هستم با (…) ترانه ،
* (…) = تعداد ترانه

پانوشت الحاقی:
متقاضیان گرامی لطفا به نکات زیر در زمینه ترانه های ارسالی برای چاپ در کتاب توجه نمایید:
۱- ترانه هایی که در آنها از الفاظ ، عبارات و مضامینی مثل « بوسه ؛ آغوش ؛ خودکشی ؛ رگ بریدن و موارد مشابه » و همچنین محتوای سیاسی استفاده شده باشد توسط ارشاد تائید نشده و مجوز چاپ نمیگیرند از این رو ما نیز این آثار را برای چاپ در کتاب پذیرش نمی کنیم. لطفا در ارسال ترانه های خود دقت نظر کافی را داشته باشید
۲- ظرفیت هر صفحه از کتاب برای چاپ هر ترانه ، حداکثر «۱۰ بیت» می باشد از این رو متقاضیانی که ترانه های مورد نظر آنها برای چاپ بیشتر از «۱۰ بیت» است یا باید ترانه ی کوتاه تری را جایگزین و ارسال کنند یا در صورت تمایل به چاپِ ترانه هایی با ابیات بیشتر (از ۱۱ تا ۲۰ بیت) هزینه ی رزرو «۲ صفحه» را تقبل و پرداخت نمایند

با تقدیم احترامات ویژه/مدیریت آکادمی ترانه-احمد مصطفوی گلستانی

https://www.academytaraneh.com/82608کپی شد!
3917
۱۶۸