اطلاعیه تکمیلی چاپ کتاب

etelayieبا سلام
پیرو فراخوان قبلی چاپ کتاب به اطلاع متقاضیان حضور در کتاب پنجم آکادمی ترانه میرساند مراحل مقدماتی چاپ کتاب (صحبت های تکمیلی با ناشر و قرداد) آغاز گردیده است . بنا به تجربه ی دوره های گذشته مدت زمان صرف شده برای چاپ هر کتاب حدودا سه ماه بوده است ، بر همین اساس تلاش ما بر این خواهد بود که قبل از پایان سال کتاب پنجم چاپ و برای مولفین حاضر در کتاب ارسال شده باشد .
با توجه به همزمان شدن انتشار فراخوان چاپ کتاب با طراحی های جدید سایت آکادمی ، آثار ارسالی تعدادی از متقاضیان به دست ما نرسیده است بر این اساس خواهشمندیم عزیزانی که پیش از این اقدامات لازم جهت حضور در کتاب را پشت سر نهاده اند مجددا فایل ترانه های خود را از طریق فرم نهایی برای ما ارسال نمایند (به جز کاربران گرامی : امیر حاتمی نیا ، رضا کزازی ، حسن عرب لاریمی ، مرتضی مهرعلیزاده ، شهاب حسینی ، محمد قاسمی (شاهد) که ترانه های ارسالی شان دریافت گردیده است)

همچنین به دلیل تعداد ترانه های ارسالی و استقبال کمتر نسبت به دوره های قبل ممکن است در مرحله پایانی چاپ یعنی زمان اخذ مجوز با مشکل به حد نصاب نرسیدن صفحات کتاب روبرو باشیم که در اینصورت ناچاریم در مرحله ی ماقبل پایانی فراخوانی تکمیلی جهت افزدون ترانه های جدید به کتاب منتشر نماییم و تعداد صفحات را به حد نصاب یک کتاب استاندارد برسانیم . بر همین اساس در صورت تمایل حضور کارورزان در کتاب جدید عزیزان میتوانند در حین انجام مراحل چاپ درخواست خود را از طریق ارسال پیام خصوصی به مدیر چاپ کتاب از امکان حضور یا عدم حضور در کتاب مطلع شوند. اخبار چاپ کتاب را به مرور و طی هفته های آینده از طریق اطلاعیه های تکمیلی به اطلاع عزیزان میرسانیم.

لینک فرم نهایی برای ارسال ترانه ها

لینک فراخوان چاپ کتاب پنجم سایت

 

https://www.academytaraneh.com/98549کپی شد!
2034
۱۶
۳