جمشید مشایخی: بعضی دنبال پز دادن هستند/سیگار کشیدن بزرگترین اشتباهم بود/ یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم

جمشید مشایخی در برنامه تلویزیونی بدون تعارف گفت: جمشید مشایخی کمال‌الملک نیست زیرا کمال‌الملک نتیجه کار گروهی بود، نه کار یک نفر.

وی با انتقاد از اینکه برخی بازیگران سینمای کشور ظرفیت تعریف شنیدن از خود را ندارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها شاهد این بی‌ظرفیتی‌ها در سینمای کشور هستیم.

بازیگر نقش مشهور کمال‌الملک بدون اشاره به نام فرد خاصی، تصریح کرد: متاسفانه الان رفتارهایی را در سینما می‌بینیم که گفتن آنها سبب نگرانی می‌شود و حتما یک عده از ما ناراحت می‌شوند.

۱۰
مشایخی گفت: بازیگری با وجود داشتن همسر، همسر دومی که ۵۰ سال از خودش کوچک‌تر است؛ می‌گیرد اما بازدنبال چیزهای دیگری هم هست.

وی از بیکاری بسیاری از بازیگران سنین مختلف به‌ویژه بازیگران مشهور تلویزیون و سینمای ایران انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی بازیگران کنونی سینما بدون اینکه عضو انجمن‌های سینمایی هم باشند؛ اکنون نقش‌های اول را به خود اختصاص داده‌اند.

پول حرف اول را می‌زند

مشایخی با اظهار تاسف از اینکه “پول” نقش تعیین‌کننده‌ای در معرفی جوانان به سینما دارد، تصریح کرد: متاسفانه مافیا در سینما به‌طور کامل وجود دارد. مافیا صددرصد در سینمای ایران وجود دارد؛ طوری که اکنون برخی بازیگران قدیمی می‌خواهند به خارج از کشور بروند.

وی افزود: چندی پیش یک بازیگر قدیمی به من گفت که می‌خواهم برای کار سینمایی به ترکیه بروم. او به من گفت چون اینجا کار گیر نمی‌آید؛ می‌خواهم بروم.

سیگار کشیدن بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود

این بازیگر پیشکسوت در ادامه، بزرگترین اشتباره زندگی خود را سیگار کشیدن عنوان و اظهارداشت: سیگار کشیدن بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود که از ۲۰ سالگی این اشتباه را مرتکب شدم.

مشایخی از ترک سیگار خود از چند مدت قبل خبر داد و تصریح کرد: سیگار کشیدن واقعا کار بدی بود که من از ۲۰ سالگی آغاز کردم اما الان ترک کرده‌ام.

واکنش به اخبار مرگ بازیگران مشهور ایران در فضای مجازی

وی در ادامه به انتشار برخی اخبار درباره مرگ بازیگران مشهور مانند کشاورز و حتی خودش واکنش نشان داد. این بازیگر گفت: من نمی‌دانم هدف اینها از انتشار این اخبار در فضای مجازی چیست؟ اما یک‌بار گفتم اگر خوشحال هستید که ما بمیریم بگویید تا بمیریم.

مملکتم را دوست دارم

مشایخی در پاسخ به این سوال که چرا به خارج از کشور برای بازیگری نرفته‌اید؟ خاطرنشان کرد: مملکتم؛ ایران را دوست دارم و با مردم کشور عشق و حال می‌کنم.

بهترین نقش همسرم، کمال‌الملک بود

همسر این بازیگر که دیگر مهمان این برنامه تلویزیونی بود، بهترین نقش همسرش را کمال‌الملک عنوان کرد.

وی همچنین گفت: من اول خدا و بعد جمشید و سپس فرزندانم را دوست دارم.

حقوق یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی!

همسر بازیگر نقش کمال‌الملک، حقوق دریافتی خود را یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و حقوق دریافتی جمشید مشایخی را یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

https://www.academytaraneh.com/106203کپی شد!
250