رحماندوست کارگاه مهارت قصه گویی را برگزار می کند

دومین جلسه کارگاه مهارت قصه گویی با حضور مصطفی رحماندوست در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی برگزار می شود.

۱۸۶۲۸۶۳
به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام برنامه های هفته اول مردادماه اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دومین جلسه کارگاه مهارت قصه گویی توسط مصطفی رحماندوست در این بازه زمانی برگزار می شود.

به این ترتیب، دومین نشست کارگاه «مهارت قصه گویی» روز دوشنبه ۴ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می شود.

اما در روز دوشنبه، جلسه دیگری از کارگاه های این اندیشگاه برپا می شود و به موجب آن، اولین نشست از سلسله نشست های «آشنایی با فلسفه کانت» در همین روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸، با حضور شهین اعوانی دانشیار موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برپا می شود.

فرهاد توحیدی دیگر سخنرانی است که در اولین نشست از سلسله نشست های «نسبت روانشناسی و فیلمنامه از منظر پرداخت شخصیت» در این اندیشگاه حاضر شده و به سخنرانی خواهد پرداخت. این برنامه هم روز یکشنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

سومین نشست از سلسله نشست‎های گفتگوی دانشجویی با عنوان «تفکر انتقادی» هم دیگر برنامه این هفته اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی است که روز چهارشنبه ۶ مرداد برگزار می شود. این برنامه با حضور و سخنرانی حسن امینی دکترای فلسفه علم و مدرس تاریخ علم دانشگاه تهران از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ همراه خواهد بود.

https://www.academytaraneh.com/103815کپی شد!
393