نخستین نشست کتابخوان تخصصی هنر برگزار می شود

نخستین نشست از سلسله نشست های کتابخوان تخصصی هنر با حضور جمعی از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، این نشست ساعت ۱۸ روز سه شنبه پنجم مرداد با معرفی کتاب «تنفس در هوای تئاتر: مقالاتی در باب درام مدرن» گزینش و ترجمه شده رضا سرور و علی اکبر علیزاده توسط رامتین شهبازی و «ضرورت تئاتر (هنر تماشایی کردن و تماشایی بودن)» نوشته پاول وودراف و ترجمه بهزاد قادری توسط مترجم این کتاب در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

۸۲۱۵۸۹۵۴-۷۰۸۸۲۵۵۳
**هدیه هفتگی یک ناشر به خریداران خود
انتشارات تیمورزاده هر هفته به قید قرعه و از میان فاکتورهای خرید ثبت شده (با هر میزان خرید)، به سه نفر از خریداران خود این امکان را می دهد که معادل ۱۱۰ هزار تومان از کتاب ها و محصولاتش، انتخاب و هدیه دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، پروانه فعالیت انتشارات تیمورزاده در تاریخ ۱۳ / ۸ / ۱۳۷۴ صادر شده، از این رو این انتشاراتی در بعضی روزها، رأس ساعت ۸:۱۳ (صبح یا بعد‏از ظهر) یا هر دو به مدت ۷۴ دقیقه، کتابی را به عنوان هدیه به پنج نفر از علاقه مندان تقدیم می‏ کند.
این هدیه به پنج بازدیدکننده اول که مراحل انتخاب را در این سامانه طی کرده باشد، تعلق می‏ گیرد در هر صورت برای انتخاب و درخواست هدیه، زمینه تحصیلی متناسب با موضوع کتاب شرط لازم است.
برای ثبت درخواست کتاب به روش زیر عمل شود:
۱- با نگه داشتن ماوس روی کتاب هدیه و کلیک بر روی جزئیات کتاب از تناسب موضوع با رشته تحصیلی خود مطمئن شوید.
۲- فرم دریافت کتاب هدیه را تکمیل و ارسال کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه انتشارات تیمورزاده مراجعه کنید.

** پرفروش ترین نویسنده ها در طرح «تابستانه کتاب»
در دومین هفته اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی های سراسر کشور، نویسندگان پرفروش این طرح معرفی شدند.
به گزارش ایرنا از خانه کتاب، مریم مفتاحی، ناصر کشاورز، فهیمه سید ناصری، محمود فرجامی، مرتضی مطهری، محمود دولت آبادی، ارسلان فصیحی، فاضل نظری، خشایار فهیمی، تینوش نظم جو و کامران رحیمیان تاکنون جزو پرفروش ترین نویسندگان طرح تابستانه کتاب شناخته شده اند.
کتاب های «من پیش از تو» انتشارات آموت، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «داستان خرس های پاندا» انتشارات شمشاد، «پس از تو» انتشارات آموت، «ارتباط بدون خشونت» اختران، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترین کتاب ها در طرح تابستانه کتاب هستند.
در طرح تابستانه کتاب ۱۸۵هزار و ۲۰ نسخه کتاب از سوی ۷۷ هزار و ۹۵ نفر خریداری شده است.
در این طرح، استان های تهران با ۳۰ هزار و ۴۷۴، اصفهان با ۲۴ هزار و ۵۶۷، خراسان رضوی با ۲۱ هزار و ۷۲۶، خوزستان با ۱۵ هزار و ۳۷۲، قم با ۱۰ هزار و ۴۶۳، گیلان با ۹ هزار و ۳۹۹، آذربایجان شرقی با ۹ هزار و ۴۱، کرمانشاه با هشت هزار ۶۴۵، مازندران با هفت هزار و ۱۲و فارس با شش هزار و ۵۷۷ نسخه کتاب پرفروش ترین استان ها بر اساس کتاب در سطح کشور هستند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «تابستانه کتاب» به کانال تلگرامی https://telegram.me/tabestanehketab)) بپیوندند.

https://www.academytaraneh.com/103811کپی شد!
492