شرایط و مهلت ارسال آثار در جشنواره عکس برج میلاد اعلام شد

دبیر دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با اعلام فراخوان این دوره از جشنواره عکس، تمامی متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره عکس برج میلاد تهران تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و آیین اختتامیه و اهدای جوایز اول مهرماه ۹۵ در مراسمی ویژه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

دومین+جشنواره+عکس+برج+میلاد+

حامد رهنما با بیان این مطلب افزود: هدف از دومین دوره جشنواره بین المللی برج میلاد تهران معرفی نماد ملی ایرانیان در عرصه بین الملل، یاری گرفتن از هنر جهت معرفی برج میلاد، ثبت جلوه‌های ویژه از معماری نوین نماد ملی و ایجاد فضای پرشور و صمیمی بین هنرمندان و همچنین برگزاری نمایشگاه از آثار فاخر و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان است.

وی با بیان اینکه شرکت در این دوره از جشنواره برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان به هنر عکاسی آزاد است، تصریح کرد: این دوره از جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی خواهد بود که در بخش اصلی عکس‌ها باید تجهیزات حرفه‌ای و در بخش جنبی عکاسی با تلفن همراه است و هر فرد می‌تواند در هر بخش با ارسال ۵ اثر در یکی از بخش‌ها شرکت کنند.

رهنما با توضیح اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه خواهد بود و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: آثار پذیرفته شده در این دوره در قالب نمایشگاهی از تاریخ اول تا نهم مهرماه در گالری برج میلاد تهران در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند فایل آثار خود را در سایت www. miladfestival. ir بارگذاری کنند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه شهید حکیم، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد تهران کدپستی: ۱۴۴۹۶۱۷۴۷۱ ارسال کنند.

سایر جزییات فراخوان و سایر مقررات جشنواره در سایت www. miladfestival. ir اعلام شده است.

https://www.academytaraneh.com/103741کپی شد!
354